43 רעיונות לשיער קצר שכבות לנשים

11. חתך מוערם קצר

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת ייחודית להראות לך. השיער מלפנים ארוך יותר מאחור ולחלק האחורי של השיער חתך קצר ומוערם. כפי שאתה יכול לראות, ההבדל באורך יצר סגנון אופנתי ומודרני מאוד. זוהי תסרוקת אופנתית עם קצה והיא מושלמת למי שרוצה מראה חדש לגמרי.

רעיון לתספורת מוערמת קצרה

מָקוֹר: @richardatkuthaus

12. בוב קצר שכבות

רעיון השיער הבא שלנו כולל בוב חמוד וקצר. למראה זה, אורך השיער הוא בערך באורך הסנטר ויש לו גזרה מוערמת בשכבה בחלק האחורי. השיער מודגש עם הדגשות קרמל יפות. אנחנו אוהבים את חיתוך הבוב וחושבים שהוא ייראה נפלא על כולם. שחזור זה או נסה את הגזרה בצבע אחר. כך או כך, זה ייראה סופר שיק.

בוב קצר שכבות לנשים שחורות

מָקוֹר: @derickus

13. שיער רב שכבתי עם הדגשות קרמל

התסרוקת הבאה קצת יותר ארוכה מחלק מהאחרות. לאחד הזה יש אורך שפוגע רק בכתפיים. השיער מרובד והקצר ביותר נראה באורך הסנטר. אז עם זה תוכל לקבל חתך קצר יותר ללא השינוי הנועז והדרמטי. זה נותן לך את הטוב משני העולמות – עדיין יש לך אורך בשיער שלך אבל השכבות גורמות לו להיראות קצר יותר. השיער מודגש גם מה שמדגיש את השכבות. זוהי תסרוקת מדהימה והיא נהדרת לנשים שמנסות שיער קצר יותר בפעם הראשונה. אתה יכול לנסות תסרוקת דומה גם באורך קצר יותר.

שיער שכבתי עם נקודות עיקריות בקרמל

מָקוֹר: @emmadeguiohair

14. רעיון שיער אפור קצר

שיער אפור הפך למראה אופנתי ביותר ויותר ויותר נשים לובשות את צבען האפור הטבעי או צובעות את שיערן בגוונים כסופים. קיצור זה מראה דרך מסוגננת מאוד ללבוש אפור. השיער בעל פוני צד ארוכים מלפנים עם גזרה מוערמת ושכבות מאחור. קל מאוד ללבוש תסרוקת והיא גם תחזוקה נמוכה. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את החיתוך בצבע אחר.

רעיון לשיער אפור קצר

מָקוֹר: @hairdesignbyviktoria

15. שיער בעל שכבות קצרות

מחפש קיצור דרך יוקרתי שלעולם לא ייצא מהאופנה? אז זה בשבילך. כאן יש לנו תסרוקת קצרה באורך סנטר בלונדיני עם גזרה מוערמת ושכבות. זה כל כך קל ללבוש וזו תסרוקת נצחית וקלאסית. עם שיער כזה, אתה תיראה אלגנטי ומסוגנן מדי יום.

שיער בעל שכבות קצרות

מָקוֹר: @chloenbrown

16. רעיון לשיער אדום קצר

אדום הוא צבע שיער פופולרי נוסף ועם שיער כזה נוכל לראות מדוע! השיער שחור עם גזרה אופנתית והוסיף לו הדגשות אדומות. אנחנו אוהבים את האדום כיוון שהגוון הכהה מחמיא לשחור להפליא. זוהי תסרוקת נועזת המושלמת למי שרוצה מהפך שלם לשיער.

רעיון לשיער אדום קצר

מָקוֹר: @shmoakin_hair

17. בוב בלונדיני מסוגנן

לאחר מכן, יש לנו עוד בוב קצר. לזו יש גזרה מוערמת ושכבה ואורך השיער באורך הסנטר ומעלה. השיער צבוע בגוון בלונדיני בהיר להפליא. הגזרה והצבע הזה ייראו אופנתיים לכולם. זו תהיה תסרוקת קיץ נהדרת. שחזור זאת או נסה את הגזרה עם גוון בלונדיני אחר.

בוב קצר בלונדיני מסוגנן

מָקוֹר: @shmoakin_hair

18. גילוח פיקסי מגולח

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תסרוקת חתוכה. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה. השיער מגולח קצר מאוד סביב הצדדים והוא ארוך יותר בחלקו העליון. לתסרוקת זו יש הרבה שכבות שונות היוצרות מראה מודרני ועצבני. ניתן ליצור מחדש את הגזרה בצבע שיער אחר.

חתך פיקסי מגולח קצר

מָקוֹר: @מולמישל

19. תספורת שכבתית מתולתלת

התסרוקת הבאה חמודה ומתולתלת. כאן יש לנו תספורת שכבה פשוטה וקצרה והשיער מעוצב עם תלתלים. זוהי עוד תסרוקת קלה ללבוש שהיא תחזוקה נמוכה מדי. עם שיער כזה, אתה תיראה מסוגנן לכל אירוע וזה יתאים לכולם. תספורת דומה תיראה נהדר גם עם הדגשים.

חתך פיקסי מתולתל בשכבות

מָקוֹר: @aigneestyles

20. מגמת שיער שכבות קצרות

אם אתה רוצה תסרוקת שתגרום לך להתבלט מההמון, אז זה יכול להיות בשבילך. סגנון זה ארוך יותר מאחור עם שכבות קצרות יותר בכל מקום אחר. השכבות עוצבו לכיוונים שונים והן חלקות וישרות. אנחנו אוהבים את הסגנון הזה כי הוא גורם לשיער להיראות עצבני. שיער כזה הוא חובה למתחילים. העתק גם את הצבע המגניב, או בחר בצבע אחר על פי בחירתך.

שיער מגמות בעל שכבות קצרות

מָקוֹר: @richardatkuthaus