23 רעיונות הדגשים האדומים הטובים ביותר לשנת 2019

11. רעיון מודגש אדום מודגש

נמאס לך מהשיער המשעמם שלך ורוצה להוסיף מעט צבע למראה שלך? אם כן, הרעיון הבא הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו שיער יין אדום עם תוספות אדומות נועזות נוספות. אנחנו אוהבים את השיער האדום הכהה עם הדגשים באדום בהיר. זה נותן לשיער מראה רב גוון ושיער כזה בהחלט יגרום לך להתבלט מההמון. צור מחדש את המראה הזה או נסה את האדום הבהיר עם צבע שיער אחר.

רעיון מדגיש של אדום מודגש

מָקוֹר: @amyhairspray

12. תספורת קצרה עם דגשים אדומים

רוצה שינוי שיער שלם? לאחר מכן נסה לגזור ולצבוע כך! כאן יש לנו תספורת מוערמת קצרה עם תוספות אדומות נוספות. כפי שאתה יכול לראות, הגזרה והצבע נראים מדהים ביחד והם יוצרים תסרוקת אופנתית אחת. אתה יכול, כמובן, לנסות דגשים דומים בגזרה ארוכה יותר אם אינך רוצה לנסות את הסגנון הקצר הזה. עם זאת, זה יהיה מראה נהדר לקיץ.

הבהרה טרנדית וקיצור דרך

מָקוֹר: @xostylistxo

13. נקודות עיקריות אדומות מחבל

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון תוסס לשיער להראות לך. השיער בפועל הוא בצבע אדום מהמם עם הדגשות נחושת. אנחנו אוהבים את השילוב של נחושת ואדום בוהק, זה כל כך מסוגנן ונועז. שיער כזה יתאים לכולם ותוכלו לשחזר את המראה הזה או לנסות שילוב אדום אחר עם שני גוונים שונים.

גולת הכותרת האדומה של הקופרי

מָקוֹר: @liz.colors

14. תסרוקת אדומה חמה

הרעיון הבא שלנו כולל דגשים חמים ומתובלים יותר. כאן יש לנו שיער עם צבע שורש כהה ודגשים אדומים. הצבע האדום המשמש מזכיר לנו פלפל קאיין כך שהדגשים האלה בהחלט יתבלינו את הלוק שלך. האדום הזה עשיר ונועז והוא ייראה מדהים על כל אחד. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות פחות אדום למראה עדין יותר.

תסרוקת אדומה חמה

מָקוֹר: @amyhairspray

15. הבהרה אדומה של פסטל

אם אתה רוצה לנסות אדום בצורה מתוחכמת יותר, אז הרעיון הבא הזה יכול להיות מושלם. שיער זה שחור עם תוספות אדומות בהירות. האדום מתכווץ והוא אינו בהיר כמו חלק מהאחרים. זה כמעט נראה כמו גוון פסטל. זהו רעיון מסוגנן וזה יהיה מושלם אם אתה מנסה אדום בפעם הראשונה מכיוון שהוא יצמח בקלות. זה יהיה אפילו עדין יותר עם פחות הדגשות.

דגשים אדומים של פסטל

מָקוֹר: @monarchhairco

16. רעיון הבהרה אדום אופנתי

רעיון השיער הבא הוא אופנתי ותוסס. למראה זה, לשיער יש צבע שורש כהה עם הדגשות אדומות בוהקות. הדגשים אלה מתחילים בשורש ומסתיימים בקצה מה שיוצר אשליה של יותר צבע. זה יהיה נהדר למי שרוצה לנסות צבע ראש מלא אבל קצת עצבני משינוי דרמטי כזה. כך תוכלו לנסות את הצבע אך הוא יצמח בקלות אם תחליטו שהוא לא בשבילכם.

הדגשים אדומים על שיער שחום כהה

מָקוֹר: @paintedhair

17. דגשים אדומים עדינים

אתה לא צריך לבחור דברי אמירה במיוחד. אולי תוכל ללכת על דגשים עדינים כמו אלה. השיער שחור עם גוונים אדומים כהים. לא הרבה מהשיער נצבע כך שמדובר במראה מאוד נמוך. זה רעיון שיער יפה וזה ייראה מדהים על כל אחד. שחזר זאת או נסה גוון אדום אחר.

דגשים אדומים עדינים

מָקוֹר: @paintedhair

18. הבהרה לוהטת

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער לוהט להראות לך. השיער צבוע בגוון כהה ועשיר והדגשים הם בצבע אדום חריף. זוהי תסרוקת בהירה ומסוגננת ואנחנו אוהבים גם את גווני הנחושת העדינים. נקודות עיקריות כמו אלה ייראו מהממות על כל צבע שורש. זהו רעיון הדגשה נוסף שהוא די עדין.

תסרוקת הבהרה לוהטת

מָקוֹר: @gypsyhairlounge

19. הבהרה אדומה וכתומה תוססת

שילוב צבעים מגניב נוסף שתוכל לנסות הוא אדום וכתום. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו ברעיון השיער הזה. כאן יש לנו תסרוקת מדהימה עם הדגשים אדומים וכתומים. האדום בהיר והכתום בהיר למדי. יש גם כמה הדגשים סגולים. זוהי תסרוקת מדהימה שתציג את חוש הסגנון הייחודי שלך.

הבהרה אדומה וכתומה תוססת

מָקוֹר: @liz.colors

20. דגשים אדומים רכים

רעיון השיער הבא שלנו כולל הדגשות אדומות רכות. לשיער יש צבע שורש חום עם הוספת הבהרות יפות. אנו אוהבים את הדגשים הללו מכיוון שלאדום יש גוון חום המחמיא לצבע השורש בצורה מושלמת. זוהי תסרוקת סופר מסוגננת וזה ייראה מדהים על כל אחד. אתה יכול לנסות גם הדגשים כאלה עם צבע שורש שונה.

דגשים אדומים רכים

מָקוֹר: @colormebellasalon

21. הבהרה של יין עשיר

אחד הגוונים האדומים האהובים עלינו הוא יין. התסרוקת הבאה מראה עד כמה שיא היין יכול להיות מדהים. למראה זה, השיער כהה בשורש עם הדגשים בצבע יין עז. אנו אוהבים את הצבע הזה מכיוון שיש לו גוונים אדומים וסגולים היוצרים מראה תוסס ואופנתי. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות צבע יין בגוון כהה או בהיר יותר.

שיאי יין עשירים

מָקוֹר: @monarchhairco

22. רעיון שיער אדום חי

לאחר מכן, יש לנו את אחד מרעיונות השיער הבהירים ביותר שלנו. למראה זה, השיער אדום כהה עם גוונים אדומים עזים. הצבע המשמש הוא מדהים והוא יגרום לך להתבלט מההמון בסטייל. אתה יכול לשחזר את שני הצבעים האדומים או לנסות את אדום התות התוסס בצבע שורש אחר.

רעיון שיער אדום חי

מָקוֹר: @supvalerie

23. הבהרה של ורד תות שדה

הרעיון האחרון שעלינו לחלוק אתכם הוא שיק וגלאם. כאן יש לנו הדגשים אדומים ויפים עם צבע שתואר כ ורד תות בהיר. הצבע עדין ויש לו גוונים אדומים וורודים בהירים מאוד. זהו צבע מהמם והוא ייראה מדהים על כולם. צבע כזה יהיה מושלם לאביב ולקיץ.

הבהרה של ורד תות שדה

מָקוֹר: @paintedhair

אנו מקווים שקיבלת השראה מהתסרוקות המודגשות הללו.