43 עיצובים של ציפורניים כחולות שיק שתרצה לנסות בהקדם האפשרי

כחול הוא צבע אופנתי ורבגוני שמתאים לכולם. הוא נראה מדהים בכל עונה וכשהוא נלבש על ציפורניים, ניתן לעצב אותו גם עם כל ציפורניים. יש כל כך הרבה עיצובים שונים לציפורניים שאפשר לנסות כדי לתת לך קצת השראה, צמצמנו את הרשימה האינסופית ל -43 עיצובים של ציפורניים כחולות מדהימות. יש מניקור שיתאים לכל אירוע ולא משנה מה הסגנון האישי שלך, יש עיצוב עבורך. אתה יכול לשחזר כמה כאלה בבית או להביא את אחת התמונות לפגישת הציפורניים הבאה שלך. הצרה היחידה שתהיה לך היא לבחור איזה מראה לנסות קודם.

1. ציפורניים כחולות מאט נועזות

ברצוננו להתחיל ולראות לך את הציפורניים הנועזות והיפות האלה. הציפורניים ארוכות מאוד וצבועות בכחול מאט תוסס. רעיון הציפורן הזה מהמם וצבע דומה יגרום לציפורניים שלך להתבלט מההמון. זהו מניקור פשוט אך הצהרה שיתאים לכולם.

ציפורניים כחולות מאט נועזות

מָקוֹר: @riyathai87

2. ציפורניים כחולות עם אומבר נצנצים

הוסיפו קצת ניצוץ למראה שלכם עם רעיון הציפורניים הבא שלנו. ציפורניים אלה מעוצבות ברוב הציפורניים ורוב הציפורניים בצבע כחול בוהק בעוד לשתי הציפורניים עיצוב אומבר נצנצים. לאחד הציפורניים יש גם אבני חן מדהימות. נסה לשחזר את כל העיצוב או רק את האומברה הנוצצת, כך או כך, זה ייראה מהמם!

ציפורניים כחולות עם אומבר נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

3. ציפורני כרום תכלת

כרום הוא אחד ממראה הציפורניים הלוהטות ביותר וציפורניים אלו מראות כיצד ללבוש את הטרנד בסטייל. כאן יש לנו ציפורני ארונות שכולן היו מכוסות בכרום תכלת. באחד הציפורניים יש גם נצנצים כסופים. זהו רעיון ציפורניים יפה שיהיה מושלם לאביב ולקיץ.

ציפורני כרום תכלת

מָקוֹר: @margaritasnailz

4. עיצוב מסמר חוף

הרעיון הבא שלנו הוא חמוד במיוחד! מניקור זה קיבל השראה מהאוקיינוס ​​ליצירת מראה יפה מתחת לים. הציפורניים אומברה עירומה וכחולה עם נצנצים מזהב ועיטורי זהב. אנחנו אוהבים את הקישוטים כי יש כוכבי ים, צדפים ועוד. אתה יכול לקנות קישוטי זהב כמו אלה באינטרנט כדי ליצור מראה דומה בעצמך בבית.

עיצוב חמוד, מסמר חוף

מָקוֹר: @superflynails

5. ציפורני סטילטו כחולות וכסף

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסוגנן לכסף וכחול. ציפורני הסטילטו ארוכות ושניים מהציפורניים כסופים ושניים כחולים. אחד מציפורני הכסף נוצץ ובציפורניים האחרות כולן גבישים יפים. זהו מראה זוהר ונועז שיהיה מושלם לאירוע מיוחד כגון מסיבה.

ציפורני סטילטו כחולות וכסף

מָקוֹר: @margaritasnailz

6. מסמרים כחולים וזהובים מסוגננים

תזהר את הציפורניים שלך על ידי ניסיון בשילוב כחול כהה וזהב! להלן דוגמה מהממת. הציפורניים כולן כחולות כהות עם שני ציפורני מבטא זהב. אחד מעיצובי המבטא נראה כמו רדיד זהב והשני כולל אבני חן מזהב. יש הדרכות לסכל זהב באינטרנט וניתן להדביק בקלות את אבני החן בעזרת דבק ציפורניים.

מסמרים כחולים וזהובים מסוגננים

מָקוֹר: @riyathai87

7. רעיון ציפורניים לאומברה עירום וכחול

הרעיון הבא שלנו הוא מראה אומברה יפה. הציפורניים בצבע עירום ליד הציפורניים ומתמזגות לכחול בהיר לכיוון הקצות. יש גם שכבה בהירה של נצנצים ולציפורן אחת יש גם עיצוב קריסטל מדהים. זהו מראה מסוגנן ותוכלו לשחזר את כל העיצוב או לנסות רק ציפורניים כחולות בהירות ללא האומברה כדי להקל. הגבישים המשמשים את הציפורניים הם סברובסקי ותוכלו לרכוש אותם באינטרנט.

רעיון ציפורניים לאומברה עירום וכחול

מָקוֹר: @sheadbeauty

8. ציפורניים מאט עם עצות וקריסטלים כחולים

אם אתם מחפשים ציפורניים ייחודיות ואופנתיות אז הרעיון הזה הוא בשבילכם. הציפורניים עירומות עם עצות וי כחולות מהממות. מסמר אחד צבוע גם הוא כחול כהה בעיצוב קריסטל יפהפה. עצות ה- V נראות מדהים ומניקור כזה יבלוט מההמון! אתה יכול לנסות ליצור מחדש עיצוב דומה פשוט השתמש בקלטת כדי ליצור את קטע ה- v.

ציפורניים מאט מאט עם טיפים וקריסטלים כחולים

מָקוֹר: @riyathai87

9. ציפורני טפטוף כחולות טרנדיות

משעמם לך את הציפורניים ורוצה לנסות משהו מסוגנן וחדש? אז בדוק את עיצוב הציפורן הזה. מסמרים אלה צבועים בצבע תכלת ויש שני מסמרים עם מבטא. מסמר אחד צבוע בגוון כהה והשני בעל עיצוב טפטוף כהה. הטפטופים כל כך אומנותיים ויצירתיים. זהו מראה מהנה ומגניב שיתאים לכולם. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך ביצירת הטפטפות.

מסמרים לארון טפטוף כחול אופנתי

מָקוֹר: @philglamournails

10. ציפורני ארונות כחולים מאט עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא שיש לנו להראות לכם הוא קל ללבוש, תוסס וזוהר! מסמרים אלה צבועים בכחול יפה וחיה והם מעוצבים בארון קבורה. כל מסמר מעוטר גם בגבישים נוצצים לאורך הציפורן. זה מראה מהמם וזו דרך אופנתית ללבוש כחול.

מסמרי ארון כחולים מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz