41 תסרוקות צמה דיוקות בחצי מעלה ובחצי למטה עד DIY

צמות חצי עד חצי למטה מאוד מסוגננות ופופולריות. יש כל כך הרבה דרכים ללבוש את המראה הזה וגרסה אופנתית אחת שכדאי לנסות היא חצי צמות למטה עד חצי. צמות באמת ימריצו את השיער שלך ויש סוגים שונים של צמות בהן תוכל להשתמש כדי ליצור תסרוקת יפה וייחודית. כדי להראות לכם עד כמה התסרוקות האלה יכולות להיות מדהימות, ריכזנו עבורכם 41 רעיונות צמה מדהימים למחצה עד למחצה. יש משהו לכולם, ויש גם צמות שיתאימו לאורכים שונים של שיער.

1. צמות חצי למעלה, חצי למטה לקיץ

ראשית יש לנו תסרוקת קלועה חמודה זו. השיער עוצב לארבע צמות הולנדיות גדולות היוצרות את המראה של חצי למעלה עד למטה. כל ארבע הצמות נפגשות באמצע ונקשרו יחד עם סקראנץ ‘. אנחנו אוהבים את הקראנץ ‘כי הוא אופנתי וייחודי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בשתי צמות במקום ארבע, אתה יכול גם להשתמש בעניבת שיער לבחירתך. זה לא חייב להיות סקראנץ ‘.

צמות חצי למעלה, חצי למטה לקיץ

מָקוֹר: @michaelgrayhair

2. צמת זנב דגים מלוטשת

צמה פופולרית שתוכל לנסות היא צמת זנב דגים. הנה דרך מהממת ללבוש צמת זנב דגים עם סגנון חצי עד חצי למטה. השיער פוצל והחלק העליון עוצב לצמה מלוטשת. זהו מראה יפה ומסוגנן שיתאים לכולם. אתה יכול ללבוש תסרוקת קלועה כזו לכל אירוע. יש הרבה הדרכות וסרטונים באינטרנט שמראים כיצד ליצור צמה יפה של זנב דגים בדיוק כמו זה.

צמת זנב דגים מלוטשת וחצי למעלה

מָקוֹר: @kentbridalhair

3. צמות בוהו

לאחר מכן, יש לנו מראה קלוע נוסף הכולל צמות זנב דגים. לזו יש שתי צמות שנפגשות במרכז. זוהי תסרוקת קלוע מהממת שיש לה אווירת בוהו. אתה יכול ליצור מחדש את הסגנון הזה או שאתה יכול להשתמש בצמת שלוש הגדילים הקלאסית במקום. זהו רעיון רב תכליתי לשיער שניתן ללבוש אותו בכל מקום, החל מקניות יומיומיות ועד אירוע מיוחד כמו חתונה.

בוהו חצי עד חצי צמות למטה

מָקוֹר: @shakedbraids

4. תסרוקת קלוע תסרוקת

אם את רוצה תסרוקת קלועה שתהיה וואו, אז זה בשבילך. למראה זה, השיער חולק לחלקים עד חצי למטה למטה. החצי העליון של השיער עוצב לצמת חמישה גדילים. חמש צמות גדילות יכולות להיות קצת מסובכות אבל יש הרבה הדרכות זמינות באינטרנט. אנחנו אוהבים את התסרוקת המדהימה הזו, היא אחת האהובות.

הצהרה תסרוקת קלועה בחצי מעלה

מָקוֹר: @hairicome_

5. צמות מרובות לפסטיבלי קיץ

בעת יצירת סגנון קלוע חצי עד חצי למטה, אינך צריך לדבוק בסוג צמה אחד. אתה יכול להשתמש בשתיים או שלוש צמות שונות כדי ליצור מראה ייחודי ואופנתי. להלן דוגמה מהממת. השיער מפוצל ולחצי העליון יש צמות זנב דגים עם צדדים רופפים. בחצי התחתון של השיער ישנן שתי שלוש צמות גדיליות. זוהי תסרוקת מגניבה ומרקמת בעלת אווירה בוהו. שחזור זה או נסה צמות שונות לבחירתך.

צמות מרובות לפסטיבלי קיץ

מָקוֹר: @theconfessionsofahairstylist

6. תסרוקת צמה למחצה לשיער קצר

אם יש לך שיער קצר יותר, זהו סגנון קלוע בשבילך! עבור סגנון זה, השיער נחתך לאורך היושב ממש מתחת לכתפיים. אז נוצר סגנון חצי עד חצי למטה עם צמת זנב דג רופפת. זהו מראה מסוגנן שיתאים לכולם, ניתן לשחזר אותו גם על שיער קצר יותר.

תסרוקת חצי צמה לשיער קצר

מָקוֹר: @alishajaredhairartistry

7. צמות אפורות נועזות

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא נועזת והצהרות. רעיון שיער זה כולל שלוש צמות המעוצבות על פני השיער. שאר השיער רופף ומתולתל. אנו אוהבים את עיצוב שלוש הצמות מכיוון שזוהי גרסה יוצאת דופן של סגנון חצי למעלה, חצי למטה. לבשי תסרוקת דומה עם צבע השיער שלך או היכנסו הכל לשחזר את צבע השיער האפור.

צמות אפורות נועזות

מָקוֹר: @theconfessionsofahairstylist

8. צמת זנב דגים מאובזרת

הרם את הצמות שלך על ידי הוספת אביזרים. הנה דוגמה יפה. השיער נחלק למקטעים עם צמה יחידה מדהימה היורדת במרכז השיער. מראה זה סיים עם צעיף סופר מסוגנן. הצעיף נראה כל כך אופנתי וזה יהפוך את השיער שלך לייחודי גם כן. ניתן להשתמש בכל צעיף קטן עם כל דפוס ובכל צבע.

צמת זנב דגים מאובזרת בחצי למעלה, חצי למטה

מָקוֹר: @hairicome_

9. תסרוקת פאנקי קלוע

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת ייחודית נוספת המשתמשת בסוגי צמות שונים. למראה זה, השיער פוצל ומעוצב לשתי שלוש צמות קווצות. ואז ברגע שהצמות נפגשות, שתיהן מעורבבות והופכות לצמת זנב דגים. יש גם עטיפות קטנות שיוצרות גם חלקים. זוהי תסרוקת שעושה אמירה שתיראה מהממת לכל אירוע. תסרוקת מסוג זה מתאימה ביותר לשיער ארוך יותר.

תסרוקת פאנקי קלוע

מָקוֹר: @theconfessionsofahairstylist

10. לחמניות צמות כפולות

תסרוקת חמודה שאנשים רבים אוהבים היא סגנון חצי למעלה, חצי למטה עם לחמניה. התסרוקת הבאה היא גרסה מסוגננת ומגניבה! השיער מפוצל לחצי הקטע ומעוצב לשתי צמות ההופכות לשתי לחמניות. אנחנו אוהבים את זה כי זה תפיסה אחרת של התסרוקת וזה מפגיש שני מגמות שיער.

לחמניות צמות כפולות

מָקוֹר: @haleykurtze