43 עיצובים צבעוניים לציפורני הציפורן שזועקים קיץ

השתעממתם מעיצוב הציפורניים הקלאסי או שאתם תמיד לובשים צבעים בהירים ורוצים שינוי? אולי אתה רק רוצה להוסיף קצת צבע למראה שלך? אם כן, זה המקום להיות בו! מצאנו 43 מהציפורניים הצבעוניות הטובות ביותר שקל לבצע. יש כל כך הרבה עיצובים נועזים ותוססים מצבעי אומברה ועד צבעי ניאון. כל מניקור זה יגרום לך להתבלט מההמון בסטייל! הצבעים הבהירים מושלמים גם לעונת הקיץ הקרובה. תסתכל, אתה תאהב את כולם!

1. ציפורניים ארוכות צבעוניות לארון הקבורה

רעיון הציפורן הצבעוני הראשון שיש לנו להראות לכם הוא תוסס וסופר מסוגנן. כאן יש לנו מסמרים בצורת ארונות וכל אחד צבוע בצבע אחר. זהו סט ציפורניים מהמם שיהיה מושלם לקיץ. המראה נוצר עם צבעי Floss Gloss בגוונים El Capitan, Wet, Con Limon, Hella Hilite ו- Neon Nacho.

ציפורניים צבעוניות ארונות קבורה

מָקוֹר: @victoriaoliviaxo

2. עיצוב מסמר ארון תוסס

מחפשים עיצוב שיגרום לציפורניים שלכם להתבלט מההמון? ואז בדוק את המבט הבא. מניקור זה כולל ציפורניים ארוכות וכל ציפורן צבועה בצבע מודגש אחר. אנחנו אוהבים את הצבעים שבהם הם כה בהירים ויפים. צור מחדש את המראה הצבעוני הזה או בחר חמישה גוונים חיים ותוססים שונים.

רעיון מסמר תוסס לארון לקיץ

מָקוֹר: @jadetangtheartist

3. ציפורני ארונות ניאון אומברה

דרך מסוגננת להוסיף צבע לציפורניים שלך היא באמצעות אומברה. אתה יכול לבחור כל שילוב צבעים בעת יצירת אומברה אך צבעים עירומים ובהירים נראים יפה. כאן יש לנו דוגמה מהממת. מסמרים אלה צבועים בגוון עירום ולכל אחד יש אומברה בצבע שונה. הצבעים כוללים גוונים ורודים, כתום וצהוב. זהו עיצוב ציפורניים מדהים המזכיר לנו חופשות טרופיות וקוקטיילים. נסה את הצבעים האלה או שאתה יכול להשתמש בצבע אחד דומה על כל הציפורניים.

ציפורני ארונות ניאון אומברה

מָקוֹר: @פולישביסופיה

4. ציפורניים מאט צבעוניות

עוד טרנד מגניב לציפורניים שאתה יכול לנסות הוא דהוי. המראה הבא מראה כיצד ללבוש ציפורניים מאט צבעוניות בסטייל! מסמרים אלה מעוצבים בארון קבורה וכל אחד מהם צבוע בצבע אחר. יד אחת משתמשת בגוונים ורודים וצהובים ואילו ביד השנייה יש גוונים סגולים וכחולים. צור מחדש את המראה הזה עם צבעים דומים או שאתה יכול לנסות רק אחד משילובי הצבעים במקום שניים שונים מכל יד. כך או כך, זה נראה מדהים.

ציפורני מאט צבעוניות לקיץ

מָקוֹר: @ציפורניים

5. טיפים צבעוניים

רוצה להוסיף צבע לציפורניים שלך בצורה עדינה ושיקית? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. לציפורניים אלה יש מראה מניקור צרפתי אך במקום עצות לבנות, הטיפים הללו צבעוניים במקום. הטיפים בעלי עיצוב שיפוע שמשתנה מצבע אחד למשנהו. זהו רעיון מסוגנן המושלם לנשים שלא רוצות אומנות ציפורניים נועזת במיוחד. נסה מראה דומה לזה או שאתה יכול לצבוע את הטיפים בגוון אחד תוסס.

ציפורני קיץ עם טיפים צבעוניים

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

6. ציפורני ניאון ורודות, כתומות וצהובות

העיצוב הבא שעלינו להראות לכם כולל צבעי ניאון אופנתיים! כל מסמר צבוע בגוון ניאון שונה החל מצהוב ועד ורוד. מניקור כזה יהיה מושלם לקיץ ולחופשות. שחזור את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בצבעי ניאון גם על ציפורניים קצרות.

ציפורני ניאון ורודות, כתומות וצהובות

מָקוֹר: @victoriaoliviaxo

7. עיצוב מסמר ניאון בוהן

אל תשכח להוסיף צבע גם לציפורני הבוהן שלך! הנה רעיון מדהים שאתה יכול לנסות. זהו מבט נוסף הכולל צבעי ניאון. כל אחת מהציפורניים היא בצבע שונה ואחת הציפורניים בעלת עיצוב מבטא פאנקי. מניקור זה ייראה מדהים עם סנדלי הקיץ שלך והוא מושלם ליום על החוף.

עיצוב ציפורניים בצבע ניאון בוהן

מָקוֹר: @mashapatrakova05

8. ציפורניים מבריקות צבעוניות

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר נועז ותוסס. זהו מניקור נוסף שבו כל ציפורן צבועה בצבע אחר. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי זה מאפשר לך ללבוש כל כך הרבה צבעים בו זמנית! הגוונים המשמשים כאן בהירים ויעניקו לך מניקור מסוגנן ומצהיר. מראה זה נוצר עם צבעי Luxapolish בגווני Flash, Don’t Trip, Hard Candy, Purple Crush ו- Drop Dead Tiffany.

ציפורניים מבריקות צבעוניות

מָקוֹר: @maggiecurlew

9. ציפורניים מט ומרעננות עם אבני חן זהב גלאם

הרעיון הבא שלנו הוא מבט מאט נוסף. ארבע מהציפורניים צבועות בגווני מאט צבעוניים הכוללים כחול, ורוד, צהוב וכתום. הציפורן האחרונה מכוסה באבני חן מזהב. כפי שאתה יכול לראות, גבישי הזהב פשוט זוהרים במניקור. אתה יכול ללבוש זהב כזה עם כל צבע בהיר.

ציפורניים מט מטלטלות עם אבני חן זהב

מָקוֹר: @ivynailss

10. ציפורניים פסטליות בהירות

במקום הצבעים הנועזים והמלאי חיים, תוכלו לנסות פסטלים במקום. גווני הפסטל עדיין צבעוניים אך הם רק קצת יותר גוונים. להלן דוגמה יפה ללבוש פסטלים. כל ציפורן בגוון אחר ושילוב הצבעים הזה יהיה מושלם לעונת האביב והקיץ. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בצבע אחד על כל הציפורניים.

ציפורני פסטל בהירות וצבעוניות

מָקוֹר: @loveeffectnails