23 תסרוקות צמה קופסא מושלמות למזג אוויר חם

האם אתה תמיד בוחר צמות ארוכות ועכשיו אתה רוצה שינוי? או שאולי את מחפשת תסרוקת חדשה לגמרי? אם כן, זה המקום להיות בו. ריכזנו עבורכם 23 מהתסרוקות הצמות הקצרות היפות ביותר. תוכלו למצוא בובים חמודים, צמות מאובזרות, עדכונים ועוד. יש גם כמה רעיונות לצבעים מגניבים. כל אחת מהתסרוקות האלה תיראה מדהימה והקיץ מתקרב במהירות, זה הזמן המושלם לנסות סגנון חדש וקצר יותר. אז, תסתכל! לא תוכל לבחור את האהוב עליך מכיוון שאתה תאהב את כולם!

1. בוב צמות תיבה קצרות

ראשית, יש לנו את בוב הצמה האופנתי הזה. השיער עוצב לחלק צדדי וכולל צמות קופסאות פשוטות ואופנתיות באורך היושב ממש מתחת לסנטר. צמות אלה קלות ללבישה והן יתאימו לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות להשתמש בצמות עבות יותר, אתה יכול לנסות גם צבעי שיער שונים.

בובות צמות קופסה קצרות

מָקוֹר: @thelondoncurls

2. צמות משולש בורגונדי

אם אתה מתחיל להשתעמם קצת מהשיער שלך אז אתה יכול לנסות משהו אופנתי כזה! למראה זה השיער מעוצב לצמות שמנמנות עם פרידות משולשות. הצמות הן גם בצבע יפהפה. זוהי תסרוקת ייחודית ומדהימה שתגרום לך להתבלט מההמון. נסה סגנון דומה לזה או שאתה יכול לנסות צמות חלק משולש בצבע טבעי. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים. להלן הוראת הווידאו המלאה של Kersti Pitre. הקפד לבדוק את זה! שיער בשימוש: RastAfriBraid.

צמות ארגז משולש בורגונדי

מָקוֹר: @kersti.pitre

3. צמות חצי למעלה, חצי למטה

רק בגלל שהצמות שלך קצרות זה לא אומר שאתה צריך לפספס עדכונים מסוגננים. אתה יכול ליצור תסרוקות יפות עם צמות קצרות והנה דוגמה מצוינת. לצמות אלו יש אורך היושב ממש מעל הכתפיים. מחצית מהצמות רופפות וחצי מעוצבות ללחמנייה גבוהה. כפי שאתה יכול לראות, הצמות נראות מדהים בלחמניה וסגנון כזה יתאים לכל צורת פנים.

חצי למעלה, חצי למטה צמות קופסאות קצרות

מָקוֹר: @zhaanaay

4. בוב צ’אנקי קצר

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער סופר מסוגנן להראות לך. זוהי בוב צמה של קופסת ג’מבו. זוהי תסרוקת פשוטה ויפה שתיראה מדהים לכל אירוע. שחזור סגנון זה עבור בוב קל ללבוש או שאתה יכול לג’אז אותו על ידי הוספת צמות בצבעים שונים או על ידי הוספת אביזרים..

צמות בוב בוקס קצרות

מָקוֹר: @אמורה

5. צמות כחולות נועזות

מחפשים תסרוקת נועזת יותר לנסות? אז אתה צריך לבדוק את המראה הבא. השיער קלוע לצמות קופסאות שמנמנות עם פרידות פאנקיות. לחלק מהצמות נשזר לתוכם שיער כחול חשמלי וצמה אחת מאובזרת בעזרת חוט כחול. זוהי תסרוקת תוססת המושלמת לנשים שרוצות להצהיר הצהרה. צור מחדש את המראה הכחול היפה או נסה צבע לבחירתך.

צמות ארגז כחול מודגש

מָקוֹר: @jdivastyles

6. צמות תיבה באורך הסנטר בוב

ניתן ליצור בובים באורכים ובעוביים שונים. אורך מסוגנן שכדאי לך לשקול לנסות הוא אורך הסנטר. בוב זה דוגמה יפה. השיער מעוצב לצמות קופסאות והן מסתיימות ממש מתחת לסנטר. כפי שאתה יכול לראות, זה יוצר תסרוקת אופנתית ואופנתית. אתה יכול ליצור מחדש את הגרסה המאובזרת או לנסות צמות פשוטות ללא הכבל.

תיבת אורך תיבת צמות בוב

מָקוֹר: @prisellaafia

7. צמות קופסאות מאובזרות

אתה יכול להאיר כל תסרוקת קלוע עם חפתים לשיער. אל תסתמכו רק על המילה שלנו, עיינו במבט הבא. כאן יש לנו בוב ארוך קלוע שעוצב עם הרבה חפתים לשיער זהב. האביזרים כל כך מסוגננים וגורמים לבוב הקלוע הקלאסי להיראות ייחודי. אתה יכול לקנות אזיקי שיער באינטרנט ותוכל לבחור מתוך צבעים וסגנונות שונים. למד כיצד לשפץ את צמות הקופסה הארוכה שלך לקצרות אלה בעזרת מדריך YouTube של טומי למטה.

צמות קופסאות מאובזרות

מָקוֹר: @hairdelacreme

8. בוב צמה של קופסת צד

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך היא כל כך מסוגננת ויפה. כאן יש לנו בוב צמות קופסה שבו הצמות נסחפו לצד אחד. על ידי עיצוב כל הצמות כך אתה מקבל מראה אופנתי וזוהר. ניתן ללבוש תסרוקת כזו לכל אירוע והיא תשאיר אותך נראה אופנתי כל יום.

בוב צמה של קופסת צד

מָקוֹר: @armanidizzle

9. צמות קופסא אדומה קצרות

עוד דרך מגניבה לגרום לשיער שלך להתבלט מההמון היא בחירת צבע שיער מסוגנן בדיוק כמו זה. סגנון קלוע זה כולל צמות קופסא אדומות מהממות והוא מסתיים באביזרי זהב. השיער ייראה נפלא רק עם הצבע האדום אבל אביזרי הזהב מחמיאים לצבע בצורה מושלמת. צמות אדומות כמו אלה יתאימו לכולם ותוכלו לשחזר את הגוון הזה או ללכת על גוון בהיר או כהה יותר.

צמות קופסא אדומה קצרות

מָקוֹר: @zhaanaay

10. בוב קלוע חמוד

לאחר מכן, יש לנו בוב חמוד ושיקי. למראה זה, השיער נפרד בצד והוא קלוע לצמות קופסא יפות. הבוב מסיים עם חבלי שיער זהב גלאם. זה פשוט בוב מסוגנן במיוחד שקל ללבוש אותו. צור מחדש את המראה הזה או הוסף אביזרים משלך כדי להפוך את הבוב לייחודי לך.

קופסה חמודה בוב קלוע

מָקוֹר: @irlainetavaress