23 דרכים אופנתיות ללבוש צמות אישיות העונה

מחפש סגנון קלוע חדש? גללת בין התמונות במשך שעות ועדיין לא מצאת את המראה המושלם? אם כן, אז אל תחפש יותר כי באנו לעזרתך! מצאנו 23 מהתסרוקות הצמות האישיות היפות ביותר באינסטגרם. ברשימת התסרוקות הטובות ביותר יש משהו לכולם כולל צבעים עזים, בובס חמודים, צמות ארוכות גלאם ועוד! בסוף לא תוכל להחליט איזה מהם לנסות כי תרצה ללבוש את כולם.

1. צמות אישיות ארוכות

ראשית יש לנו את צמות הגלאם האלה. הצמות דקות מאוד וארוכות, יש להן גם קצוות מתולתלים. זוהי תסרוקת יפה והיא תראה מדהים על כל אחד! צמות כאלה מושלמות לנשים שרוצות שיער מסוגנן וקל ללבוש. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לנסות תסרוקת דומה עם צמות קצרות יותר אם אלה ארוכות מדי.

גלאם, צמות אישיות ארוכות

מָקוֹר: @bby_cai

2. לחצי חצי למעלה, חצי למטה

אתה יכול לעצב את הצמות שלך בדרכים שונות ומראה אופנתי שאתה יכול לנסות הוא לחמנייה בחצי מעלה. להלן דוגמה מהממת. רוב הצמות נותרו רופפות וחלק מהצמות מעוצבות ללחמניה גבוהה. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הזו בכל צבע או לנסות את הבלונדינית למראה בהיר ויפה.

צמות חצי למעלה, חצי למטה

מָקוֹר: @adrianystefanyc

3. צמות באורך בינוני

גרמו לצמות שלכם להיראות מסוגננות על ידי אביזרים! הצמות האלה שמנמנות והאורך יושב ממש מתחת לכתפיים. רוב הצמות זכו לאבזור בעזרת חבלים, חפתים ועוד. כפי שאתה יכול לראות, אביזרי הזהב גורמים לצמות להיראות מהממות! אתה יכול לנסות את המראה הזה או להשתמש בחרוזים, חפתים וחבלים שונים כדי ליצור תסרוקת קלוע ייחודית משלך.

צמות באורך בינוני

מָקוֹר: @geneciaunveiled

4. צמות אומברה ורודות וכחולות תוססות

אוהבים ללבוש צבעי שיער בהירים? אם כן, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו צמות ארוכות שמתחילות בשחור ואז מתחלפות בוורוד פסטלי ואז לבסוף לכחול בהיר. זוהי תסרוקת תוססת ואנחנו אוהבים את צבע הממתקים אומברה. שיער כזה יהיה מושלם לקיץ ותוכל לנסות את האומברה הזו גם עם צמות קצרות יותר.

צמות אומברה ורודות וכחולות תוססות

מָקוֹר: @פאטו_אמינה

5. צמות אישיות עם קצוות מתולתלים

אם אתה מעדיף צמות עדינות יותר מסוגנן וקל ללבוש, אז הרעיון הזה יכול להיות מושלם. תסרוקת זו כוללת צמות ארוכות ודקות שנפרדות בצד. לכל אחת מהצמות יש גם סוף מתולתל. הקצוות המתולתלים מעניקים לצמות מראה זוהר וסגנון כזה יתאים לכולם. ניתן ליצור צמות דומות בכל אורך ובכל צבע.

צמות בודדות עם קצוות מתולתלים

מָקוֹר: @vaudeleiacabeleireiro

6. רעיון צמה בורגונדי

עוד רעיון צבע מגניב שאתה יכול לנסות הוא בורדו. זהו צבע יפהפה בעל גוונים אדומים וסגולים. כאן יש לנו מראה קלוע המראה כיצד ללבוש את הצבע הזה בסטייל! צמות אלה ארוכות ואובזרו עם חפתים מזהב. כפי שאתה יכול לראות, הצבע ממש משגע את הצמות הפשוטות והוא יוצר תסרוקת אופנתית. בורגונדי ייראה מדהים עם כל צמות.

רעיון צמה בורגונדי

מָקוֹר: @martiniquaisement_

7. צמות בודדות לקוקו

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער יפה שנראה זוהר ללא מאמץ! צמות בודדות אלו עוצבו לקוקו גבוה מאוד. זוהי תסרוקת פשוטה אך היא באמת נותנת הצהרה. קוקו כזה יכול להתלבש או למטה לכל אירוע. נסה קוקו ארוך כזה או שאתה יכול ללבוש גם קצר יותר.

צמות בודדות לקוקו

מָקוֹר: @ayandathabethe_

8. צמות אופנתיות, כחולות כהות

הסגנון הצמה הבא שלנו כולל צבע אופנתי נוסף. הצמות הארוכות האלה הן בגוון כחול כהה מהמם! זהו אחד האהובים עלינו מכיוון שצבע הצי כה ייחודי ונראה מדהים. אם אינך רוצה שכל הצמות שלך יהיו כחולות, הצבע הזה ייראה מדהים גם בסגנון אומברה. צבע כזה נהדר לנשים שרוצות צבע שיער אחר שהוא לא מודגש מדי.

צמות אופנתיות, כחולות כהות

מָקוֹר: @nneunfiltered

9. צמות בודדות בג’מבו עם חלקי משולש

מחפשים תסרוקת אופנתית? אז הרעיון הזה יכול להיות מושלם בשבילך! כאן יש לנו צמות בודדות שמנמנות בעלות חלקים משולשים. חלקי המשולש הם רק דרך מגניבה ללבוש את הסגנונות הקלועים הקלאסיים. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לקבל חלקי משולש עם כל צמות בכל צבע ואורך.

צמות בודדות של ג'מבו עם חלקי משולש אופנתיים

מָקוֹר: @braidedbytee

10. צמות אומברה בלונדיניות

התסרוקת הבאה שעלינו להראות לך היא עוד מראה אומברה. הצמות הארוכות האלה שחורות ואז הן משתלבות בגוון בלונדיני בהיר. זוהי תסרוקת יפה והבלונדינית תיראה מהממת לקיץ. ישנן שתי תמונות המראות עד כמה הצמות נראות מדהים בסגנונות שונים. אנחנו אוהבים את הלחמנייה החצי למעלה כי זה סגנון אופנתי שיתאים לכולם.

צמות אומברה בלונדיניות

מָקוֹר: @bluehairguru