23 הרעיונות הטובים ביותר לשיער אדום קצר שאנו אוהבים לשנת 2019

זקוקים לקצת השראה לשיער כי אתם רוצים קיצור חדש? אולי את תקועה עם השיער שלך ורוצה לנסות צבע שיער אחר? אם כן, זה המקום להיות בו! ריכזנו עבורכם 23 מרעיונות השיער האדום הקצר ביותר מסוגנן. שיער קצר הפך לאחד המראות הפופולריים ביותר ואדום הוא אחד ממגמות הצבעים החמות ביותר אז שלב אותם ויש לך תסרוקת אחת מדהימה! יש לנו משהו לכולם בין אם אתה רוצה לנסות פיקסיה חמודה, רוצה בוב נחושת כמו אמה סטון או רוצה להראות את הצד הנועז והנועז שלך כמו ריהאנה. אז תסתכלו שלא תוכלו להחליט איזה מהם אתם הכי אוהבים!

1. אונה סימטרית מנחושת נחושת

רעיון השיער הראשון שיש לנו להראות לכם הוא אונת הנחושת המדהימה הזו. למראה זה השיער נחתך בזווית והוא ארוך יותר מלפנים וקצר יותר מאחור. יש לו חלק צד והצבע הוא בגוון נחושת אדום ויפה. שיער כזה יתאים לכולם וזה ייראה אופנתי ומסוגנן לכל אירוע. אתה יכול ליצור מחדש את הבוב הארוך או ללכת קצת יותר קצר.

לוב אסימטרי נחושת שיק

מָקוֹר: @raquelbugsmakeup

2. בוב ארוך וחמוד אדום

אם אתה מעדיף צבעים אדומים עזים, רעיון השיער הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו בוב ארוך וחמוד ומתולתל. השיער כהה יותר בשורש ואז הוא משתנה לגוון אדום בוהק. זוהי תסרוקת אופנתית והיא מושלמת לנשים שאוהבות להצהיר. אתה יכול לקבל בוב אדום כזה ולעצב אותו עם תלתלים כמו בהשתתפות או שזה ייראה מדהים גם חלקלק וישר.

בוב ארוך וחמוד אדום

מָקוֹר: @kellyawesomesauce

3. חתך פיקסי אדום ארוך

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת קצרה אופנתית. השיער קצוץ מאוד מסביב לדפנות והוא ארוך יותר בחלקו העליון. יש לו גם חלק צדדי. אנו אוהבים את הצבע של תסרוקת זו מכיוון שהיא כהה מאוד ואז הופכת לאדום עז. זהו תספורת וצבע מדהימים. משהו כזה יהיה מושלם לנשים שרוצות שינוי שיער שלם.

חתך פיקסי אדום ארוך

מָקוֹר: @am.beauty.hair

4. בוב אדום בהיר ונועז

התסרוקת הבאה כוללת בוב בהיר ונועז. לשם כך, השיער נחתך עד מתחת לסנטר והוא צבוע בגוונים אדומים כהים ובהירים. זוהי תסרוקת מהממת ותוססת שתתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את הגזרה או לנסות צבע דומה בסגנון קצר יותר. הצבעים ייראו מדהימים גם עם בוב ארוך!

תסרוקת בוב אדומה בהירה ועזה

מָקוֹר: @am.beauty.hair

5. תספורת א -סימטרית אדומה קצרה

מחפשים תסרוקת שגורמת לך להתבלט מההמון? אם כן, זה בשבילך. השיער קצר מאוד מסביב לגב והוא ארוך יותר בצד אחד מה שמעניק לו מראה א -סימטרי אופנתי. אנחנו אוהבים את הגזרה וגם הצבע מהמם. זהו רעיון שיער בהיר ותוסס שמצהיר הצהרה מסוגננת.

תספורת א -סימטרית אדומה קצרה

מָקוֹר: @bonnie_elise05

6. בוב כהה עד בהיר

אם אתה חושב לנסות בוב אדום, בדוק את תסרוקת זו. זו דוגמה סופר מסוגננת. השיער נחתך עד ממש מתחת לסנטר בחזית והוא קצת יותר קצר מאחור. לצבע, השורשים כהים ואז השיער מתמזג לגוון אדום מדהים. זוהי תסרוקת קצרה אופנתית והיא תראה מדהים על כל אחד. שחזור זה או שאתה יכול לנסות צבע אדום בהיר יותר אם אתה רוצה בוב נועז יותר.

תסרוקת בוב כהה עד בהירה

מָקוֹר: @kellyawesomesauce

7. גזרת שכבות + צבע אדום עדין

יש כל כך הרבה גוונים אדומים. אז זה אומר שיש צבע אדום שיתאים לכולם ואם כל החיים לא מתאימים לך, אז זה יכול להיות יותר מה שאתה מחפש. תסרוקת זו צבועה באדום עדין עם גווני נחושת. כפי שאתה יכול לראות, עדיין תוכל להיות בעל מראה אדום מהמם, אך בצורה יותר נמוכה. משהו כזה יתאים לכולם וזה מושלם למי שלא רוצה אדום שהוא מודגש מדי. נסה גם את התספורת, או שאתה יכול לנסות צבע דומה בגזרת בוב או פיקסי.

תספורת אדומה עם שכבות קצרות

מָקוֹר: @shmoakin_hair

8. שיער עשיר, אדום כהה

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת מהממת שתדהים. כאן יש לנו גזרת בוב הצבועה בגוון עשיר ואדום כהה. הוא כל כך נועז וצבע כזה יעניק לך מהפך כולל לשיער. האדום הזה הוא אחד המועדפים והוא ייראה מדהים עם כל תספורת. בובס הם מראה אופנתי שאפשר לנסות ותסרוקת אדומה כזו תיקח את השיער שלך ממעופש להפליא.

שיער עשיר ואדום כהה

מָקוֹר: @all_hair_things

9. חתך פיקסי אדום לוהט

תסרוקות פיקסי הפכו להיות כל כך פופולריות. ידוענים רבים ניסו את המראה ואולי כדאי שגם אתם! הרעיון הבא לשיער הוא דוגמה נהדרת לחיתוך פיקסי. השיער קצוץ מאוד מסביב לדפנות והוא מעט ארוך יותר בחלקו העליון. הוא צבוע גם בגוון אדום לוהט. הכל בתסרוקת הזו אופנתי ומהמם! צור מחדש את גזרת הפיקסי הזו או נסה גוון אדום נועז יותר. כך או כך, היא תצהיר הצהרה.

חתך פיקסי אדום לוהט

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

10. אונה אדומה בהירה

הרעיון הבא שלנו הוא עוד בוב ארוך. לאונה זו שורשים שחורים ואז השיער משתנה לצבע אדום בוהק ויפה. אנחנו אוהבים את השחור והאדום כי הניגודיות בין הצבעים באמת גורמת לאדום להתבלט. גם השיער נחתך בזווית, כך שהוא ארוך יותר מלפנים מאחור. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את כל השיער האדום בלי השחור. הגליטר כמובן אופציונלי לחלוטין אבל אנחנו אוהבים את הניצוץ הנוסף!

אונה אדומה בהירה

מָקוֹר: @monarchhairco