25 תסרוקות אופנתיות לנשף לשיער קצר

11. תסרוקת מהממת עם אביזר נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עדכון נשף מהמם לשיער קצר להראות לך. למראה זה השיער מסולסל ונעצר לסגנון נמוך ואלגנטי. התסרוקת כוללת גם אביזר פרחוני נוצץ. זהו רעיון שיער אופנתי ויפה המושלם לאירוע מיוחד. אתה יכול לקנות אביזרי שיער דומים לזה באינטרנט. הסגנון עדיין ייראה מדהים ללא הפרחים או אביזר שיער דומה.

תסרוקת מהממת עם אביזר נוצץ

מָקוֹר: @hairfeelings.at

12. תסרוקת קצרה עם צמה ייחודית

אוהבים סגנונות קלועים? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. כאן יש לנו בוב קצר עם צמת צד ייחודית. צמה זו משתמשת בחוטים נוספים היוצרים דפוס מסובך. שאר השיער חלקלק ונסחף לאחור. תסרוקת כזו מושלמת למי שרוצה להיראות יפה גם עם קצת קצה. אתה יכול לצפות בהדרכות מקוונות לצמות של 4 ו -5 גדילים, אז בדוק אותן ובדוק אם תוכל ליצור מראה דומה.

תסרוקת קצרה עם צמה ייחודית

מָקוֹר: @alex_haircraft

13. תסרוקת מתולתלת קצרה

רעיון השיער הבא שעלינו להראות לך מושלם לבעלי שיער מתולתל. לסגנון זה צד אחד של השיער קצר והצד השני ארוך. הצד הארוך יותר מעוצב עם תלתלים מדהימים. זהו תסרוקת כל כך חמודה ומסוגננת וזו דרך מצוינת ללבוש תלתלים. שמור על זה פשוט או שאתה יכול לאבזר.

תסרוקת Glam Short Curly

מָקוֹר: @hopeailicious_styles

14. סגנון חצי עדפו לשיער קצר

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת חמודה ופשוטה. הפעם השיער נחתך לבוב ארוך והוא מעוצב למראה מבולגן ונפח. חצי עדכונים כל כך זוהרים והם מושלמים למסיבה או לאירועים מיוחדים כמו הנשף. אתה יכול ליצור חצי עדכונים על סגנונות בוב ארוכים כמו זה או שניתן ליצור אותם על תספורות בוב קצרות עוד יותר. כך או כך, אתה תיראה כל כך אופנתי ומדהים עם התסרוקת הזו.

חצי למעלה חצי למטה שיער בוב

מָקוֹר: @jodycallanhair

15. חמוד חצי למעלה, חצי למטה סגנון

רעיון השיער הבא הוא חמוד, יפה ודי פשוט. השיער מעוצב ללחמנייה חצי למעלה. כפי שאתה יכול לראות, הסגנון נראה יפה ללא מאמץ. שיער כזה קל ללבוש והוא יתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול לג’אז את זה עם עוד קליפים לשיער, פרחים או אביזרים אחרים.

תסרוקת חמודה חצי עד חצי למטה לשיער קצר

מָקוֹר: @natalieannehair

16. קלוע חצי עדפו

אם אתה רוצה להצהיר עם השיער שלך, אז הרעיון הזה מושלם בשבילך! סגנון זה כולל בוב חמוד שבו מחצית מהשיער קלוע לשתי צמות הולנדיות שמנמנות. כפי שאתה יכול לראות, למרות שהשיער שלך בסגנון קצר יותר, אתה יכול לעצב להשיג תסרוקות חמוד לנשף. זהו סגנון אלגנטי והוא יגרום לך להתבלט מההמון. אתה יכול להוסיף אביזר שיער לצמות – אבני חן זעירות יהיו בחירה מצוינת.

צמות חצי עד חצי למטה לשיער קצר

מָקוֹר: @hairandmakeupbysteph

17. מוהוק מתולתל

תוציא את גוזל הסלע הפנימי שלך בנשף הנשף עם תסרוקת כמו זו. כאן יש לנו קיצור דרך שעוצב למוחוק מתולתל. כפי שאתה יכול לראות, המוהוק נראה כל כך עצבני, אמירותי ויפה. שיער כזה מושלם למי שרוצה לנסות תסרוקת ייחודית יותר. יש הדרכות לסגנונות מוהוק כמו זה באינטרנט.

מוהוק מתולתל

מָקוֹר: @לואיבלוג

18. סגנון קצר ומגולח עם אביזר חמוד

האם יש לך תסרוקת קצרה ומגולחת? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. סגנון זה כולל שיער המתגלח סביב הגב והצדדים והוא ארוך יותר בחלקו העליון. הקטע הארוך יותר זכה לקליפ חמוד ונוצץ. זהו סגנון קל ללבוש והאביזר משדר את קיצור הדרך לאירוע המיוחד.

סגנון קצר ומגולח עם אביזר חמוד

מָקוֹר: @jcx28

19. שיער קצר ומתולתל

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו. השיער נחתך באורך בוב והוא מעוצב לגלים חמודים ויפים. זה סגנון פשוט אבל זה נראה כל כך יפה. תלבשי שיער גלי כזה עם שמלה מדהימה, אביזרים ואיפור ויהיה לך מראה נשף אחד מהמם. אתה יכול לשמור את זה פשוט או שאתה יכול להוסיף כמה אביזרי שיער כגון הקליפים האופנתיים שהוצגו על בוב מוקדם יותר בפוסט.

שיער קצר ומתולתל

מָקוֹר: @jaimieblumhair

20. צמת צד עם טבעות שיער

לאחר מכן, יש לנו סגנון צמה נוסף. הפעם יש לנו בוב קצר עם צמה צדדית. הצמה הצדדית זכתה לאבזר גם עם טבעות שיער אופנתיות. אנו אוהבים את טבעות השיער מכיוון שהן מעניקות לשיער מראה ייחודי ומסוגנן יותר. אתה יכול לקנות טבעות שיער באינטרנט וניתן להשיג צבעים ועיצובים שונים, כך שתוכל להראות את חוש הסגנון האישי שלך.

צמת צד עם טבעות שיער

מָקוֹר: @whippycake

21. תסרוקת קצרה זוהרת ואלגנטית

מחפשים תסרוקת זוהרת ואלגנטית? אם כן, עליך לבדוק זאת. כאן יש לנו שיער קצר יותר בצדדים וארוך למעלה. השיער מעוצב להפליא ויש לו אווירה של מרילין מונרו. זוהי עוד תסרוקת קלה ללבוש שנראית פשוט מהממת ללא מאמץ.

תסרוקת קצרה זוהרת ואלגנטית

מָקוֹר: @jcx28

22. רעיון שיער קצר ועצבני

אם כל התסרוקות החמודות עם פרחים, אבני חן ותלתלים זה לא הדבר שלך, אז רעיון השיער הזה יכול להיות מושלם עבורך. התספורת הזו כוללת גזרה קצרה שעוצבה למוהוק עצבני. זה כל כך עז ויפה. זה מושלם למי שרוצה להתחפש לאירוע אבל רוצה לשמור על חוש הסגנון הייחודי והאינדיבידואלי שלו.

רעיון שיער קצר ועצבני

מָקוֹר: @hairdesignbybrittney

23. תספורת בוב עם פיתולי צד

התסרוקת הבאה אלגנטית ויפה. למראה זה, יש לנו בוב קצר ומתולתל עם פיתולי צד חמודים. זוהי תסרוקת מדהימה וזה יהיה נהדר לאירוע מיוחד כמו הנשף. תוכל לשחזר מראה דומה גם על שיער קצר יותר, ותוכל להוסיף אביזרי שיער.

רעיון לתספורת פורמלית לתספורת בוב

מָקוֹר: @פשוטטרנקה

24. בולגן לחמנייה נמוכה Updo

אם יש לך תספורת בוב ארוכה, אתה תאהב את התסרוקת הבאה שלנו! שערה מעוצב ללחמנייה נמוכה ומבולגנת עם כמה חלקים שנשארו בחוץ. המראה פשוט וקל ליצירה. בחרו ב- updo אם יש לכם שמלת צווארון גבוהה או מחשוף.

עדכון לחמניה נמוכה מבולגן לשיער קצר

מָקוֹר: @jodycallanhair

25. מבולגן חצי עדפו

המראה הבא שלנו הוא סופר קל ליצור, אך כל כך מושך את העין! חצי עדכון מבולגן זה מושלם לנערות עם תספורות בוב ארוכות וקצרות.

חצי עדכונים מבולגנים לשיער קצר

מָקוֹר: @jodycallanhair

אנו מקווים שמצאת את תסרוקת הנשף המושלמת לשיערך הקצר!