43 גזרות שיער נוצות מסוגננות לכל אורכה

31. רעיון תספורת פשוט ואופנתי

רעיון השיער הבא הוא אופנתי ופשוט. כאן יש לנו שיער ארוך עם הדגשות, גזרת נוצות ותלתלים. זוהי תסרוקת כל כך יפה וניתן להריץ אותה למעלה או למטה כדי להתאים לכל אירוע. שיער כזה מושלם לנשים עסוקות בדרכים הזקוקות לשיער רב תכליתי שיכול לקחת אותן מהעבודה לרחבת הריקודים במינימום מאמץ..

רעיון תספורת פשוט ואופנתי

מָקוֹר: @kennyleungofficial

32. גזרה רטרו נוצת

אם אתה אוהב יותר מסגנונות הרטרו, אז הרעיון הזה הוא בשבילך. לשיער יש אורך שפוגע בדיוק בעצמות הצווארון. יש לו גם חתך נוצות נועז יותר עם פוני חלק מרכז. זהו סגנון כל כך מגניב והוא מושלם למי שאוהב שיער שהוא שונה וייחודי יותר.

גזרה רטרו מנוצה

מָקוֹר: סטייליסטית @melanie.s.

33. שיער באורך בינוני עם פוני

לאחר מכן, יש לנו עוד חתך נוצות עם פוני. הפעם השיער בלונדיני, באורך בינוני ובמרקם. יש לו פוני ישר לרוחב. זהו סגנון חמוד ויפה והוא מושלם למי שרוצה סגנון מודרני וחדש. גזרה דומה תיראה נהדר גם עם שיער ארוך יותר.

שיער רטרו באורך בינוני עם פוני

מָקוֹר: @rachelwstylist

34. תספורת כוסות

אם אתם מחפשים גזרה וצבע אופנתיים, זה מושלם בשבילכם! כאן יש לנו שיער ארוך ונוצה. השיער גם כהה ויש לו נקודות עיקריות בצבע נחושת. אנחנו אוהבים את הגזרה והצבע, הנחושת מהממת. גוון זה בהיר לאביב ולקיץ אך עשיר וחם לסתיו ולחורף.

חיתוך חבטות בשכבות

מָקוֹר: @hairbylandco

35. רעיון לשיער שכבות ונוצות

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער. סגנון זה כולל שיער באורך בינוני ויש לו את גזרת הנוצות ושכבות אחרות מאחור. זה כזה גלאם ותסרוקת מדהימה. אם השיער שלך מרגיש כבד ונראה משעמם, הגזרה הזו מושלמת. זה יהפוך את השיער שלך לבהיר יותר ויעניק לו את המבט הבהיר והקופצני לאחור.

רעיון לשיער שכבות ונוצות

מָקוֹר: 13. ליטלמלי 13

36. תסרוקת נוצות חמודה

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת חמודה. השיער כולל פוני אור, גזרת נוצה, גלים רופפים וצבע אומבר. כל האלמנטים האלה יוצרים תסרוקת אופנתית אחת. המראה המהנה הזה נהדר לקיץ. אתה יכול ליצור מחדש את זה או להשתמש בצבע אחר עבור האומברה. הגזרה והצבע ייראו נהדר גם עם שיער חלק.

תסרוקת נוצות חמודה

מָקוֹר: @__wanderingcarters__

37. שיער מנוצה בוורוד בהיר עם פוני

אוהבים את הגזרה והצבעים האופנתיים? אם כן, עליך לבדוק זאת. כאן יש לנו שיער ארוך עם גזרת נוצה רטרו ופוני. השיער גם בלונדיני עם צבע ורוד בהיר נוסף. אנחנו אוהבים את הוורוד, הוא נראה כל כך חמוד ומסוגנן. נסה משהו דומה או נסה גוון ורוד תוסס יותר.

שיער נוצות בוורוד בהיר עם פוני

מָקוֹר: @brianacisneros

38. פוני וילון

הרעיון הבא כולל עוד גזרה אופנתית וקלה ללבישה. למראה זה, השיער בצבע בלונדיני יפה והוא ארוך. יש לו גזרה מנוצה מעודנת יותר עם תלתלים רופפים ופוני וילון פופולריים מאוד. זה תספורת יפה וזה יתאים לכולם. אנו חושבים ששכבות עדינות אלה יראו נהדר גם על שיער קצר.

פוני וילון ושיער ארוך

מָקוֹר: @chrisweberhair

39. סגנון חום בהיר בינוני

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! השיער חום כהה בקטע העליון והוא בהיר יותר בחלק התחתון. יש לו גם גזרת נוצות עלובה ומרקמת. אנחנו אוהבים את השיער הרב גוני והמרקם נותן לסגנון יתרון. זהו סגנון מודרני וחובה.

תספורת נוצות באורך בינוני

מָקוֹר: @לא מושרש

40. רעיון לשיער נוצות קצר

לא כל גזרות הנוצות צריכות להיות על שיער ארוך. אתה יכול ללכת על חתך קצר יותר כמו זה. כפי שאתה יכול לראות, השיער באורך בוב קצר ויש הרבה שכבות. זוהי דרך אופנתית וקלאסית ללבוש את גזרת הנוצות והיא מעולה למי שאוהב שיער קצר יותר. אתה יכול גם לנסות גרסה מרקמת יותר וגלי יותר לסגנון מודרני יותר.

רעיון לשיער נוצות קצר

מָקוֹר: @lisalis_salon

41. שיער נוצות ארוך

אם אתה מחפש שיער יפה, אופנתי וקל ללבוש, זה יכול להיות מושלם. כפי שאתה יכול לראות, השיער ארוך מאוד ויש לו גזרת שכבות נוצות מעודנת בחזית. השיער הוא גם בצבע שחור יפה. הכל בסגנון הזה מדהים וזה ייראה מדהים על כולם. כמובן, אתה יכול לנסות את הגזרה עם כל צבע שיער עבור סגנון זה יהיה וואו.

שיער נוצות ארוך עם פוני

מָקוֹר: @rokk_ebony

42. חתך נוצה ג’ינג’ר עם פוני וילון

כמו המראה הארוך יותר? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו גזרה מנוצת באורך ארוך. השיער הוא ג’ינג’ר ובעל קצות בלונד די יפים. גזרה וצבע כזה הם חובה למי שיש שיער עמום וחסר חיים שזקוק לשינוי. אתה יכול גם לקחת את אורך הסגנון הזה קצת יותר קצר.

תספורת שנות ה -70 עם פוני וילון

מָקוֹר: @wildheartbeauty

43. תסרוקת ורודה נועזת

לאחר מכן, יש לנו עוד גזרה וצבע מודגש. השיער ארוך במיוחד עם פוני ישר לרוחב. זה גם צבע בהיר בחלקו העליון ואז השיער משתנה לורוד תוסס. זהו רעיון קיצי לשיער ותוכלו לשחזר את המראה הוורוד או לנסות צבע אחר כמו סגול או כחול.

תסרוקת ורודה נועזת

מָקוֹר: סטייליסטית @melanie.s.

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות השיער הנוצות האלה!