63 רעיונות די ציפורניים לחתונה לכלות לעתיד

לאירוע מיוחד כמו חתונה, תשקיעו מחשבה רבה במה אתם הולכים ללבוש. אתה גם תחשוב על השיער והאיפור שלך, אבל אתה צריך לוודא שאתה לא שוכח את הציפורניים שלך. הציפורניים שלך הן חלק חשוב גם במראה החתונה שלך! עם זאת, מצאנו 63 ציפורני חתונה מדהימות שאתה צריך לראות. ישנם כמה עיצובים אלגנטיים ויפים לכלות. תסתכל, כל אחד מאלה יהיה מושלם עבור כל יום חתונה!

1. ציפורני אהבה אלגנטיות, מאט

חתונות הן עניין של אהבה אז חגגו זאת עם הציפורניים שלכם! רעיון הציפורן הראשון הזה כולל ציפורניים בהירות עם שני עיצובים עם מבטא. באחד הציפורניים יש את האותיות ‘l’ ו- ‘o’ ובשנייה יש ‘v’ ו- ‘e’ המאותות אהבה. העיצוב אלגנטי ומושלם לאירוע. ניתן ליצור אותיות בעבודת יד עם סטנסיל או עם מדבקה.

ציפורני אהבה אלגנטיות ומאטות לכלות

מָקוֹר: @elina.nails.art

2. פדיקור צרפתי

חתונה היא תקופה שאתה צריך להתלבש כדי להרשים. זה נכון לכולם, מהכלה ועד האורחים. לכן, כשאתם מרכיבים את מראה החתונה שלכם, חשוב שלא תשכחו את בהונותיכם, במיוחד אם אתם נועלים נעלי פיפ -טו! אתה יכול לנסות פדיקור צרפתי קלאסי כמו זה או לבדוק את המאמר השני שלנו עם רעיונות פדיקור נוספים לכלות. הוא אלגנטי, פשוט ויתאים לכל הנעליים. אתה יכול להוסיף קישוטים כמו גם בהשתתפות.

רעיון פדיקור צרפתי לכלות

מָקוֹר: @kristina_nozdrina

3. עיצוב ציפורניים לחתונה לציפורני ארונות

לאחר מכן, יש לנו מסמרים בצורת ארונות גלאם. הציפורניים בגוון בהיר עם מסמר מבטא קריסטל אחד בכל יד. אנו אוהבים את עיצוב הריינסטון כי הוא נוצץ ואלגנטי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לבחור עיצוב קריסטל משלך. גם כל צורת ציפורן תיראה מהממת, אבל שקול ציפורני ארונות בכדי לגרום לידיים שלך להיראות ארוכות ודקות.

עיצוב ציפורניים לחתונה לציפורני ארונות

מָקוֹר: @lee_6ixnails

4. ציפורניים לבנות עם פסי גליטר כסופים

מחפשים עיצוב ציפורניים לחתונה פשוט ומסוגנן? אז אלה יכולים להיות בשבילך! הציפורניים הן בגוון אלגנטי עם פס כסף אחד על כל ציפורן. כפי שאתה יכול לראות, פס הכסף הרים את הציפורניים והפך את הצבע הפשוט לייחודי. זהו עיצוב מינימלי אך הוא אכן נותן אמירה. אתה יכול להשיג פסים בעזרת סרט מסמר. בחר פסי כסף למראה אופנתי או קח על זהב גלאם. כך או כך הציפורניים שלך ייראו נפלאות.

ציפורניים לבנות עם פסי גליטר כסופים

מָקוֹר: @kristina_nozdrina

5. ציפורניים פשוטות לחתונה עם אבני חן

הרעיון הבא שלנו כל כך אופנתי ומנצנץ! כאן יש לנו מסמרים לבנים קצרים עם מסמר מבטא קריסטל אחד בכל יד. עיצוב הלבן והריינסטון מושלם לכלות. אתה יכול לנסות לשחזר את המראה או לנסות עיצוב קריסטל משלך. אמנות הציפורן הזו תתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

ציפורניים לחתונה פשוטות עם אבני חן

מָקוֹר: @מסמר_שמש

6. ציפורני אומברה צרפתיות

מראה אופנתי לנסות לחתונה הוא אומברה צרפתית. טרנד זה משלב את המניקור הצרפתי הקלאסי עם אומברה מודרנית. כפי שאתה יכול לראות, האומברה יוצר סט ציפורניים יפה ואלגנטי. לעיצוב זה יש גם מסמר מבטא אחד המעוטר לחלוטין, וכתוצאה מכך נראה נוצץ עדין. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות לכלה.

ציפורניים לחתונה צרפתית של אומברה

מָקוֹר: @מסמר_שמש

7. ציפורני חתונה נוצצות

מוקדם יותר שיתפנו רעיון לציפורניים שהציג פסים כסופים. אם אהבת את העיצוב הזה, אז אולי תאהב גם את העיצוב הזה. מסמרים אלה הם כרום בהיר עם שני מסמרים עם מבטא. מסמר מבטא אחד מכוסה בנצנצים כסופים ולשני פס כסף. הוא מראה עד כמה אומנות הפסים היא תכליתית ועד כמה היא נראית גלאם. ציפורניים אלה מושלמות לכלות המתקדמות.

ציפורני חתונה נוצצות

מָקוֹר: @elina.nails.art

8. רעיון אלגנטי לציפורניים לחתונה

הצגנו ציפורניים לבנות, אומברה ונצנצות מכיוון שכולן מושלמות לחתונה. רעיון הציפורניים הבא שלנו משלב את שלושתם! חלק מהציפורניים לבנות עם שני עיצובים עם מבטא. ציפורני המבטא הן בצבע עירום עדין עם נצנצים כסופים לאורך הציפורן. עיצוב זה כולל את סגנונות הציפורניים הקלאסיים לחתונה אך עם טוויסט מודרני. אנחנו אוהבים את המראה הזה!

רעיון ציפורניים לחתונה לבנה ונוצצת

מָקוֹר: @מסמר_שמש

9. ציפורניים ורודות ורכות עם אבני חן

אם הציפורניים הלבנות אינן באמת הדבר שלך, שקול לנסות ציפורניים ורודות. גוונים ורודים ורכים יהיו הבחירה המושלמת מכיוון שהם מתאימים לאירוע הרומנטי באופן מושלם. הנה דוגמה יפה. הציפורניים בצבע ורוד בהיר עם עיצובים קריסטל על שלוש הציפורניים. זהו מראה יפה ונוצץ שיהיה מדהים לחתונה. אתה יכול לשחזר את העיצוב הזה או לנסות ציפורניים ורודות ללא הגבישים.

ציפורניים ורודות ורכות עם אבני חן לכלות

מָקוֹר: @tami_tamichka

10. ציפורניים צרפתיות לחתונה

מניקור צרפתי הוא בחירה קלאסית לחתונה. זה מראה יפה אבל אם אתה רוצה לגזז אותו קצת, אז הרעיון הזה הוא הדרך המושלמת לעשות זאת. רוב הציפורניים הן בגוון עירום עם קצוות לבנים ויש עיצוב מבטא אחד. מסמר המבטא הוא גם גוון עירום והוא מכוסה גבישים. עם רעיון מסמר כזה, אתה יכול לקבל את המראה המסורתי האופנתי אבל עם טוויסט מודרני וזוהר.

ציפורניים צרפתיות לחתונה

מָקוֹר: @מסמר_שמש

11. ציפורני חתונה ארוכות ואומבריות

רוצה להיראות אופנתי ומסוגנן ביום הגדול? ואז בדוק את הרעיון הזה. ציפורניים אלה כוללות אומברה צרפתית עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא הוא צבע בהיר עם גבישים לאורך הציפורן. עיצוב ציפורניים כזה כולל את כל מה שאתה צריך למניקור חתונה. אתה יכול ליצור מחדש על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורני חתונה ארוכות ואומבריות

מָקוֹר: @tami_tamichka

12. עיצוב ציפורניים לאצבעות חתונה

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב ציפורניים לחתונה להראות לך! לעיצוב זה, כל הציפורניים לבנות עם מסמר מבטא אחד. על מסמר המבטא נוסף נצנצים כסופים וניצוצות. זה רעיון כל כך יפה לכלה. אתה יכול גם ללבוש את העיצוב הזה גם על הציפורניים שלך.

עיצוב ציפורניים לאצבעות חתונה

מָקוֹר: @manikurka

13. מני צרפתי עם נצנצים כסופים

הרעיון הבא שלנו הוא עוד גרסה אופנתית של המניקור הצרפתי הקלאסי. לרוב הציפורניים מסמר הציפורן וטיפים לבנים, יש עיצוב מבטא אחד. מסמר המבטא עירום עם נצנצים כסופים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הכסף מחמיא יפה למניקור הצרפתי!

ציפורני מני צרפתיות עם נצנצים כסופים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

14. ציפורניים לבנות עם ציפורן מנצנצת, פנינה

אביזר חובה לכלות הן פנינים. פנינים תמיד מופיעות בין אם זה על שמלת הכלה, על התכשיטים או על הציפורניים. לפניכם רעיון מהמם לציפורניים שמשתמש יפה בפנינים. הציפורניים לבנות עם עיצוב מבטא אחד. עבור מסמר המבטא, פנינים וגבישים שימשו. זהו רעיון אלגנטי ומסוגנן המעניק לפנינים קלאסיות מראה מודרני. אתה יכול לקנות פנינים גב שטוחות לציפורניים שלך כדי לנסות את המראה לפני היום הגדול.

ציפורניים לבנות עם ציפורן מבריקה ומנצנצת פנינה

מָקוֹר: @tami_tamichka

15. ציפורניים אקריליות לחתונה

אוהבים את רעיונות המאני הצרפתיים? אז הציפורניים האלה עבורך. לציפורניים יש את הטיפים הלבנים הקלאסיים אך במקום גוון עירום הציפורניים אפורות בהירות. זה רעיון כל כך מסוגנן והוא מושלם לכלות! עיצוב הציפורן כולל גם מסמר מבטא קריסטל אחד וכמה גבישים על אחד הציפורניים האחרות. ניתן ליצור מחדש עם או בלי אבני החן.

נצנצים, ציפורניים אקריליות לחתונה

מָקוֹר: @מסמר_שמש

16. לק לבן וכלי נצנצים

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה כרום לחתונה. לעיצוב זה, רוב הציפורניים הן כרום בהיר וישנן שתי מסמרות מבטא. מסמר מבטא אחד מכוסה בנצנצים כסופים ולשני אבני חן לאורך הציפורן. זהו רעיון מסמר אופנתי שיהיה מושלם לכלה או לשושבינות.

לק לבן ומסמרי נצנצים כסופים

מָקוֹר: @elina.nails.art

17. עיצוב ציפורניים לחתונה לציפורניים קצרות

כמו רעיונות הנוצצים והקריסטל? ואז בדוק את הציפורניים האלה. הציפורניים לבנות עם שני עיצובים עם מבטא. מסמר מבטא אחד כולו נוצץ כסוף והשני בעל קישוט קריסטל יפהפה. זה יהיה רעיון מהמם לכלה. אם אתה שושבינה או אורח לחתונה, אז צור מחדש את העיצוב עם צבע מסמר אחר במקום לבן.

עיצוב ציפורניים לחתונה לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

18. גלאם מניקור צרפתי

אתה יכול להאיר את המאני הצרפתי שלך על ידי הוספת דפוסים יפים בדיוק כמו העיצוב המוצג להלן. לציפורניים יש טיפים לבנים קלאסיים וצבע ציפורן עירום. לאחד משני ציפורני המבטא יש אבני חן לאורך הציפורן ואילו לציפורן השנייה דפוס לבן אופנתי. זהו רעיון מהמם ותוכלו לשחזר את המראה או לבחור תבנית לבחירתכם.

רעיון מניקור צרפתי גלאם לכלות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

19. ציפורני חתונה מושלמות

עיצוב הציפורניים הבא לחתונה שלנו הוא אופנתי ואלגנטי. הציפורניים בגוון ורוד בהיר מאוד עם שני ציפורניים מבטאות. שני ציפורני המבטא כוללים פס כסף דק ובמרכזו קריסטל. זהו רעיון עדין אך יפה לציפורניים. נסה את המראה הזה או שים פסים על כל הציפורניים. אתה יכול ליצור פסים כמו מסמרים אלה בעזרת סרט ציפורניים.

ציפורני חתונה מושלמות

מָקוֹר: @elina.nails.art

20. ציפורני מניקור צרפתיות נוצצות

לאחר מכן, יש לנו עוד מניקור צרפתי בהשראת חתונה להראות לך. כל הציפורניים כוללות את הקצוות הלבנים עם גוון עירום בהיר, בעוד שבציפורן אחת בכל יד יש שורה של אבני חן לאורך הציפורן. זהו רעיון אופנתי וזוהר והגבישים יתנוצצו בעדינות כאשר יתפסו אותם מהאור. עיצוב כזה יהיה בחירה מהממת לכלה.

ציפורני מניקור צרפתיות נוצצות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

21. עיצוב ציפורניים לחתונה לבנה

הדבר הטוב על ציפורניים לבנות הוא שהן הולכות עם כל ציפורניים והנה דוגמה יפה. ציפורניים אלה לבנות עם מסמר מבטא מנוקד. כפי שאתה יכול לראות, הלבן נראה כל כך יפה עם התבנית הצבעונית השונה. אתה יכול לעשות כל דפוס בכל צבע וזה ייראה מהמם עם לבן. זה יהיה עיצוב מסמר חמוד לשושבינות ולאורחים.

עיצוב ציפורניים לחתונה לבנה

מָקוֹר: @elina.nails.art

22. ציפורני ג’ל לחתונה קצרות

הצגנו כמה מניקור צרפתי עם גבישים. הנה עוד אחד שבו הצבע העיקרי הוא גוון עירום בהיר. אנו אוהבים את הגוון המשמש כאן מכיוון שהוא דומה לצבע הקלאסי אך מכיוון שהוא בהיר יותר, הוא מעניק לציפורניים מראה מודרני וייחודי. רעיון זה גם מראה עד כמה הקצות הלבנים נראים מהממים גם על ציפורניים קצרות. צור אותם מחדש עם או בלי אבני החן.

ציפורני ג'ל לחתונה קצרות

מָקוֹר: @מסמר_שמש

23. ציפורני אומברה צרפתיות עם אבני חן

הרעיון הבא לציפורן לחתונה שעלינו להראות הוא מראה האומברה הצרפתי היפה הזה. בציפורניים כולן אומברה יפה ועדינה, בעוד לציפורן אחת יש אבני חן. על ידי הוספת קריסטלים, אתה מיד מבריק את הציפורניים כך שיתאים לאירוע כה מיוחד. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

ציפורני אומברה צרפתיות עם אבני חן

מָקוֹר: @מסמר_שמש

24. ציפורני חתונה מבריקות וזוהמות

לאחר מכן, יש לנו מאני חתונה מבריק וזוהר להראות לך. כאן יש לנו ציפורני ארונות עם אומנות אומברה צרפתית מהממת. הציפורניים מתחילות בעירום ואז משתלבות בלבן. זהו עיצוב ציפורניים פשוט ומהמם שיתאים לכלות ושושבינות. האומברה תיראה מדהים על כל צורת ציפורן.

ציפורני חתונה מבריקות וזוהמות

מָקוֹר: @nailstudiobytom

25. עיצוב חמוד לאב ציפורניים

העיצוב הבא חמוד והוא אחד האהובים עלינו! הציפורניים קצרות עם אומברה מעודנת ואלגנטית. לשלוש מסמרים יש גם אמנות ציפורניים שחורות. לציפורן אחת יש לב קטן ושני ציפורניים כתובות עליהן אותיות המפרשות אהבה. אתה יכול לצייר ביד אמנות זו או להשתמש בשבלונות. זהו מני מדהים ומושלם לכלה.

עיצוב חמוד של ציפורניים לאהבה

מָקוֹר: @thenailartspot

26. ציפורני ארונות כסף נצנצים

אם אתה רוצה שעיצוב ציפורני החתונה שלך יהיה אמירה, הרי שהרעיון הזה מושלם. לרוב הציפורניים עיצוב שונה הכולל טיפים לבנים קלאסיים, אומברה, נצנצים כסופים ואבני חן. זהו מאני נוצץ וזוהר שמתאים לאירוע כה מיוחד. שחזר את כל הלוק או נסה רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורני ארונות כסף נצנצים

מָקוֹר: @emilyyafai__nailartist

27. מני חתונה מהודרת עם ניצוץ עדין

רעיון הציפורן הבא כל כך אלגנטי ושיקי. ציפורניים אלה קצרות למדי עם אומברה רכה ועדינה. מסמר אחד מעוטר גם באבני חן קטנות לאורך הציפורן. אבני החן הקטנות והנוצצות נראות מהממות והן מוסיפות ברק מבלי להיות מוגזמות מדי. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את העיצוב על מסמרים ארוכים יותר.

מני חתונה אלגנטית עם ניצוץ עדין

מָקוֹר: @martynatosik

28. ציפורניים מהממות לכלה

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא הזה הוא מהמם! לרוב הציפורניים יש אומנות אומברה יפה ושני ציפורניים בעיצוב מסוגנן. מסמר אחד מכוסה באבני חן כסופות ובשני יש יותר קישוטים בעיצוב לבן. זהו מני מגמות והוא מושלם לכלות שרוצות ללבוש משהו ייחודי יותר.

ציפורניים מהממות לכלה

מָקוֹר: @kazmiraemery

29. ציפורני גלאם סטילטו לחתונה

עיצוב הציפורן הבא הזה כל כך זוהר! כאן יש לנו ציפורני סטילטו ארוכות ויש להן את אומבר הכלה הקלאסי אך בתוספת אבני חן ונוצצים. זהו מני מאוד יפה והצהרה. תוכל גם ליצור גרסה זו לשושבינות. ניתן לקנות גם אבני חן כמו אלה המוצגות באינטרנט.

ציפורני גלאם סטילטו לחתונה

מָקוֹר: @nails_va_

30. עיצוב ציפורניים יפות של Ombre ו- Chrome

לאחר מכן, יש לנו עוד מהמם. לציפורניים אמנות אומברה רכה עם מסמר מבטא כרום ואבני חן. אנחנו אוהבים את הכרום והאומברה, זה שילוב כל כך מסוגנן. ציפורניים כאלה מושלמות לכלות המודרניות והמתקדמות. אתה יכול אפילו לשים את הכרום על כל הציפורניים בשביל מניא עוד יותר נועז.

עיצוב ציפורניים יפה של Ombre ו- Chrome

מָקוֹר: @margaritasnailz

31. עיצוב מסמר לבן ורך לכלות

הוסיפו קצת ניצוץ ליום החתונה שלכם עם מניקור כזה. לחלק מהציפורניים יש מראה אומברי פופולרי וחלקן מכוסות בנצנצים כסופים מהממים. הציפורניים מסתיימות בכמה אבני חן קטנטנות. זה רעיון כל כך זוהר והנצנצים הרכים פשוט יפים. עיצוב כזה ייראה מדהים גם על ציפורני סטילטו.

עיצוב מסמר לבן ורך לכלות

מָקוֹר: @rose.studioo

32. מסמרים ניטרליים עם טיפים לבנים

אם אתה אוהב את הטיפים הלבנים הקלאסיים, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו מסמרים ניטרליים עם קצוות לבנים. בחלק מהציפורניים יש גם אבני חן. זהו עיצוב ציפורניים יפה ואלגנטי שיתאים לכל הכלות. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או שאתה יכול להשתמש בצבע אחר כמו ורוד בהיר לבסיס עם הטיפים הלבנים.

ציפורניים ניטרליות עם טיפים לבנים

מָקוֹר: @מסמר_שמש

33. אומברה לחתונה עם ניצוץ כסף

הרעיון הבא כל כך זוהר, יפה ואלגנטי. ציפורניים אלה קצרות עם אומברה עדינה מאוד. כל הציפורניים נוצצות ולחלקן אפילו עיצוב כסף או ריינסטון. זהו מניקור מהמם. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול אפילו לנסות להוסיף מבטאי זהב במקום כסף.

אומברה לחתונה עם ניצוץ כסף

מָקוֹר: @merlin_nails

34. עיצוב ציפורניים אומברה וריינסטון

אם אתה אוהב ללבוש הרבה בלינג, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות עם אומנות אומברה מסוגננת. הציפורניים מעוטרות גם באבני חן גדולות ואמורות. כפי שאתה יכול לראות, אבני החן הגדולות יותר זוהרות בציפורניים. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט בכל הצורות, הגדלים והצבעים השונים. אתה יכול להדביק אותם בעזרת דבק ציפורניים, אז צור מחדש את זה או נסה עיצוב משלך.

עיצוב ציפורניים אומברה וריינסטון לכלות

מָקוֹר: @margaritasnailz

35. ציפורני חתונה נוצצות

לאחר מכן, יש לנו מאני נוצץ. הציפורניים ארוכות ומכוסות באבני חן ואבני חן שונות. נעשה שימוש גם באמנות ציפורניים שונות. זהו רעיון ציפורניים נועז וזוהר המתאים לכלות. אתה יכול לנסות את כל הלוק או פשוט להשתמש באחד העיצובים על כל הציפורניים. ציפורניים דומות ייראו נהדר גם על צורות ציפורניים אחרות.

ציפורני חתונה נוצצות

מָקוֹר: @nailsby_melissa

36. ציפורניים לחתונת בייבי בומר עם אבני חן

אוהבים אומנות ציפורניים אומברה? אם כן, הרעיון הזה מושלם עבורך. המאני הזה כולל ציפורניים קצרות עם אומברה רכה. לשני מסמרים יש גם עיצובים שונים של אבני חן. הציפורניים האלה כל כך קלות ללבישה והן יתאימו לכל כלה. אתה יכול לנסות עיצוב זה או ליצור גרסה עדינה יותר באמצעות אומברה דומה ללא אבני החן.

ציפורני בייבי בומר עם אבני חן

מָקוֹר: @loveeffectnails

37. עיצוב אלגנטי לציפורניים לארון

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא הזה! רוב הציפורניים עירומות עם קצוות דקות מאוד ולציפורן אחת יש אומנות אומברה אלגנטית. אנחנו אוהבים את הטיפים האופנתיים כי הם כל כך ייחודיים ומודרניים. אתה יכול לשחזר את העיצוב הזה או שאתה יכול להשתמש בצבע אחר עבור הטיפים. כסף או זהב ייראו מדהים.

עיצוב אלגנטי לאפרון

מָקוֹר: @nagelsbydon239

38. מני חתונה קצרה

אם כל הציפורניים הארוכות לא בשבילך, המני הזה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו ציפורני חתונה קצרות לכלה. כל מסמר צבוע בגוון אחר ויש גם ניצוץ עדין. למרות שהצבעים שונים, הם רכים ומתואמים כך שהמאני עדיין עדין. ציפורניים כמו אלה יראו מהממות הן על כלות והן על שושבינות.

מני חתונה קצרה

מָקוֹר: @sam_nailed_it

39. ציפורניים בעירום עם טיפים וקריסטלים לבנים

רעיון הציפורן הבא כולל עוד טיפים לבנים. ציפורניים אלה עירומות עם הטיפים הלבנים האלגנטיים והקלאסיים. חלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן. אנחנו אוהבים את זה כי זה כמו גרסה זוהרת יותר של מני צרפתי כך שזה מושלם לחתונה. אתה יכול לנסות אמנות דומה על צורות מסמר אחרות כגון עגול, מרובע או סטילטו.

ציפורניים עם טיפ צרפתי עם אבני חן

מָקוֹר: 60

40. ציפורני אומברה עם ציפורן מבט אלגנטית

לאחר מכן, יש לנו מני מדהים לכלה לעתיד. הציפורניים קצרות למדי וצורתן ארונית. יש גם מסמר מבטא עם אבני חן. ציפורניים כאלה הן גלאם, קלות ללבישה ואלגנטיות. המאני הזה מושלם לכלות שרוצות ציפורניים עדינות, אופנתיות ונוצצות. אתה יכול גם לשים אבני חן על הציפורניים האחרות. כך או כך, אתה תיראה מדהים.

ציפורני אומברה עם מסמר מבטא אלגנטי

מָקוֹר: @nailsbyjuni

41. ציפורני חתונה רכות ויפות

אולי כל אמנות הציפורן הזוהרת והזוהרת היא לא בשבילך. אם כן, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות המעוטרות באומברה יפה. הציפורניים מתחילות ורודות ואז משתלבות בלבן. זהו עיצוב יפה ונשי. אתה יכול לנסות את המראה הזה או שאתה יכול לנסות את האומברה על ציפורניים קצרות יותר.

ציפורני חתונה רכות וארוכות למדי

מָקוֹר: @margaritasnailz

42. ציפורני אומברה לבנות עם אבני חן

וואו בחתונה שלך עם ציפורניים כאלה. עיצוב זה כולל מסמרים ארוכים הצבועים באומברה רכה וקלילה. שני מסמרים מעוטרים גם באבני חן יפות. זהו רעיון מהמם לציפורניים ואבני החן בגודל שונה נראות מדהים. אנחנו רוצים לענוד את הציפורניים האלה כל יום!

ציפורני אומברה לבנות עם אבני חן

מָקוֹר: @kleidys_nails

43. חתונת אומברה מני פדי

אל תזהרו רק את ציפורני האצבע לחתונה, ציירו גם את ציפורני הבוהן. אתה יכול לנסות מני-פדי מהמם כמו זה. שתי מערכות הציפורניים מתאימות לעיצוב אומברה עירום ולבן. משהו כזה מושלם לנעלי אצבע פתוחה. אתה יכול לשחזר את זה או לשים כל אחד מעיצובי ציפורני החתונה המוצגים על בהונותיך.

Ombre חתונה מני פדי

מָקוֹר: @kleidys_nails

44. עיצוב ציפורניים לארונות לכלות

לאחר מכן, יש לנו את הציפורניים היפות האלה. הציפורניים ארוכות וצורתן ארונית. אמנות אופנתית שימשה את כל הציפורניים ויש אפילו שני סוגים של נצנצים. ציפורניים כאלו ידהמו והן מושלמות לאירוע כה מיוחד. המאני הזה מיועד לכלות שרוצות להתבלט ולהצהיר.

עיצוב מסמר לארונות לכלות

מָקוֹר: @beaunailss

45. ציפורני כרום, אומברה וגליטר

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! למראה זה נעשה שימוש באמנות אומברה, כרום ונצנצים. בחלק מהציפורניים יש אומברה אופנתית ובאחרות יש נצנצים או אומברה בהירים. אנחנו אוהבים את זה כי זה אופנתי אבל עדיין קלאסי ואלגנטי. עיצוב כזה ייראה מדהים עם כל אורכי הצורות והצורות.

ציפורני כרום, אומברה וגליטר

מָקוֹר: @nailsbybano

46. ​​ציפורני חתונה אופנתיות

רוצה ציפורניים אופנתיות וייחודיות ביום הגדול שלך? אם כן, אתה צריך לראות את זה. הציפורניים ארוכות למדי וכוללות סגנונות שונים של אמנות ציפורניים. לדוגמה, לחלקם יש אומברה צרפתית, לאחד פרחים מסוגננים ולציפורן אחת פשוט לבן עם אבני חן. אנחנו אוהבים את מסמר הפרחים מכיוון שהוא באמת גורם לכל העיצוב לבלוט עוד יותר. זה רק מראה מהמם שיגרום לך להרגיש מיוחד.

מסמרים לחתונה אופנתיים

מָקוֹר: @nailedbyvu

47. ציפורניים בעירום עם אמנות אלגנטית

גווני עירום עם לבן הם שילוב צבעים פופולרי מאוד לחתונות ועם עיצובי ציפורניים כמו זה, אנו יכולים לראות מדוע! כאן יש לנו גוון עירום ורדרד וחלק מהציפורניים מעוטרות באמנות אלגנטית לבנה ונוצצת. המאני הזה קלאסי ויש לו מראה תחרה יפה ועדין.

ציפורניים בעירום עם אמנות אלגנטית

מָקוֹר: @accsoriosmakeup

48. ציפורני אומברה קצרות עם פסי גליטר

רעיון הציפורן הבא כולל עוד מראה אופנתי ויפה. הפעם לציפורניים יש אומנות אומברה ויש פס נוצץ במרכז כל אחת. זה רעיון כל כך ייחודי וייחודי. צור מחדש את זה או שאתה יכול לנסות את הפס הנוצץ על מסמרים רגילים אם אומברה לא בשבילך. ניתן להשתמש בכל צבע נצנצים.

ציפורני אומברה קצרות עם פסים נצנצים

מָקוֹר: @thedailynailofficial

49. ציפורניים בעירום ולבן עם טיפים שיקיים

ציפורניים בעירום עם טיפים הוא עוד מראה קלאסי ובשלב הבא יש לנו מאני הכולל גרסה אופנתית. למראה זה, כמה מסמרים עירומים עם טיפים v לבנים וחלקם אומברה צרפתית. אנו אוהבים את הצורה הזו במקום את הקו הקלאסי לרוחבה מכיוון שהיא מעט מתוחכמת ומאוד אלגנטית. חלק מהציפורניים הן גם מאט שפשוט ממש מצהירות. ציפורניים כאלה יתאימו לכל כלה.

ציפורניים לחתונה עם טיפוס צרפתי

מָקוֹר: @nails_glambykiss

50. ציפורניים ורודות בהירות עם אבני חן

רוצה להיות כלה עם בלינג? אם כן, המני הזה בשבילך. כפי שאתה יכול לראות, כל הציפורניים ורודות בהירות בעלות צורה של ארון קבורה. שלוש מסמרים מעוטרים גם באבני חן קטנות. המראה הנוצץ הזה מהמם ולמרות שיש הרבה אבני חן, הוא עדיין די נמוך בגלל הצבע הוורוד הבהיר. שחזור זאת או הניח את אבני החן על מסמר אחד בלבד.

ציפורני ארונות בצבע ורוד בהיר עם אבני חן

מָקוֹר: @jet_set_beauty_nails

51. ציפורני חתונה יפות עם אומברה

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב מסמר יפה עם אומברה להראות לך. למראה זה, לכל הציפורניים פרט לאחת יש אומנות אומברה צרפתית אופנתית. בעוד מסמר המבטא זהב נוצץ. זהו רעיון מהמם וייחודי. הצבעים והנצנוץ העדין פשוט מושלמים לחתונה. אנו גם חושבים שעיצוב זה ייראה נהדר גם על שושבינות.

עיצוב ציפורניים לחתונה צרפתית אומברה

מָקוֹר: @getbuffednails

52. ציפורני סטילטו קצרות עם אבני חן

אנחנו אוהבים את עיצוב הציפורן הבא ואנחנו חושבים שהוא מושלם לחתונות. כאן יש לנו ציפורני אומברה עדינות עם מסמר מבטא אחד בכל יד. מסמר המבטא מעוטר בדוגמת עדין ריינסטון. זהו רעיון מהמם וייחודי והוא מושלם לכלות שאוהבות צורת ציפורן סטילטו. אתה יכול אפילו להתאים את אמנות הציפורניים לשושבינות שלך.

ציפורניים לחתונה מסוג Ombre Stiletto

מָקוֹר: @tami_tamichka

53. ציפורני חתונה לבנות עם רדיד זהב

אם האומברה האופנתית לא בשבילך ואתה רוצה משהו יותר אופנתי והצהרות, אז זה מושלם. כאן יש לנו מסמרים שכולם לבנים. יש מסמר מבטא אחד עם רדיד זהב. זהב ולבן הוא שילוב צבעים מדהים והוא מושלם לחתונה. ניתן לרכוש רדיד ציפורניים באינטרנט בכל צבע. רדיד כסף יראה יפה גם לכלה.

ציפורניים לבנות עם רדיד זהב

מָקוֹר: @merlin_nails

54. ציפורני סטילטו ארוכות מאט

עיצוב הציפורן הבא פשוט מהמם! כאן יש לנו מסמרים מסוגננים וארוכים. כולם מאט ובעלי קצה צרפתי, בעוד שני ציפורניים מעוטרות באבני חן יפות. זהו עיצוב ציפורניים מדהים ואלגנטי והוא מושלם לכלות.

מסמרים אלגנטיים לכלות

מָקוֹר: @getbuffednails

55. ציפורניים ומנצנצים אומבר

לאחר מכן, יש לנו מבט אומבר נוסף. הפעם הציפורניים נראות כה אלגנטיות והן בעלות גוון עירום רך עם לבן. ישנם שני מסמרים עם מבטא – מסמר אחד הוא כסף מתכתי עם אבני חן, והשני הוא נוצץ כסוף. זהו מראה נוצץ ואלגנטי המתאים לכלה מסוגננת. ניתן להשתמש בכל צבע נצנצים עם האומברה.

ציפורני כלה אומבר צרפתיות וכסף

מָקוֹר: @getbuffednails

56. כרום לבן עם טיפים V

אוהבים את עיצובי הציפורניים עם העצות הלבנות? אם כן, עליך לבדוק זאת. למראה זה, חלק מהציפורניים עירומות עם עצות כרום לבנות והציפורניים האחרות הן רק כרום לבן. אנחנו אוהבים את הכרום כי זה ממש מגביר את המראה הקלאסי. המאני הזה נהדר לכלות האופנתיות שרוצות לנסות משהו אחר.

ציפורני כרום לבנות עם טיפים V

מָקוֹר: @nailsbybano

57. ציפורניים ארוכות עם פאייטים של פרפרים

במניקור הבא יש יותר פרפרים פאייטים. כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים ולחלקם יש אומנות אומברה. הציפורניים האחרות מעוטרות בפרפרים כסופים ובנצנצים. זהו מני יפה והפרפרים נראים קסומים. עיצוב כזה נהדר למי שרוצה ציפורניים יפות, ייחודיות וסופר מסוגננות.

ציפורניים ארוכות עם פאייטים

מָקוֹר: @infinitynailbarwa

58. ציפורניים לבנות עם אבני חן וגליטר

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא הזה. למראה זה, הציפורניים כולן לבנות אומברה. חלקם פשוטים וחלקם מעוטרים בנצנצים או באבני חן. זהו מראה נוצץ וזוהר המושלם לאירוע המיוחד. צור מחדש את כל המאני או פשוט השתמש בעיצוב הנוצץ או ריינסטון במקום בשניהם. כך או כך הציפורניים שלך ייראו נפלאות.

ציפורניים לבנות עם נצנצים ואבני חן

מָקוֹר: @merlin_nails

59. אומברה צרפתית עם נצנצים ופרחים

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו. לרוב הציפורניים יש אומנות אומברה צרפתית פופולרית ושיקית. אבל מסמר אחד מעוטר בפרחים לבנים ואבני חן. זהו עיצוב מהמם והפרחים והאבני החן נראים מדהים. המאני הזה מושלם לכלה והוורדים הם בחירה יפה לחתונה. כדי לצמצם את זה, אתה יכול אפילו לקבל ורדים לבנים על מסמר עירום.

אומברה צרפתית עם נצנצים ופרחים

מָקוֹר: @adriannawysocka

60. מסמרים ארוניים לבנים אופנתיים

אם אתה רוצה ציפורניים ייחודיות ואופנתיות יותר ביום המיוחד שלך, אז אלה יכולים להיות בשבילך. כאן יש לנו מסמרים ארוכים וחלקו התחתון של הציפורן לבן והקצה ברור. הציפורניים בעלות מראה קרח ולכן אנו חושבים שהמאני מושלם לכלת חורף. תארו לעצמכם את המאני הזה עם שמלת כלה חורפית ויפה. מדהים!

מסמרי אופנה לבנים טרנדיים

מָקוֹר: @fiina_naillounge

61. ציפורניים אפורות בהירות עם נצנצים

אולי אתה רוצה מסמרים בצבע אחר מלבד הלבן הקלאסי, העירום או הוורוד? אם כן, תוכל לנסות אפור והנה איך ללבוש אותו בסטייל. כפי שאתה יכול לראות, רוב הציפורניים הן בגוון אפור ויש מסמר מבטא נוצץ בכל יד. זהו מראה יוקרתי ונוצץ והוא יתאים לכל שמלות הכלה.

ציפורניים אפורות בהירות עם נצנצים

מָקוֹר: @nailsbyeffi

62. ציפורני אומברה צרפתיות שיקיות

לאחר מכן, יש לנו ציפורניים אופנתיות ויפות להראות לך. ציפורניים אלה כוללות אומברה צרפתית רכה ועדינה. בעוד שני ציפורני מבטא מעוטרות באבני חן. אנו אוהבים את אבני החן כיוון שהם מג’אז במעלה האומברה הנמוכה. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות. גרסה על ציפורני סטילטו באמת תדהים.

ציפורני ארונה לבנות אומברה עם אבני חן

מָקוֹר: @nailedbyvu

63. ציפורניים לחתונה חמודות

רעיון הציפורן הבא כולל עוד טיפים לבנים. כפי שאתה יכול לראות, הציפורניים עירומות עם קצוות לבנים. ישנם גם שני מסמרים עם מבטא נוצץ עם אמנות אלגנטית. זהו מני מדהים והוא יהיה מושלם לכלה. שחזר זאת או נסה את המראה ללא האמנות מעל הנצנצים. זה גם ייראה מדהים.

טיפים צרפתיים לבנים לציפורניים לחתונה

מָקוֹר: @joanna_lang_nails

אנו מקווים שתאהבו את ציפורני החתונה האלה כמונו! כל אחד מאלה יהיה בחירה מהממת ליום הגדול!