23 ציפורניים נוצצות עם יהלומים שאנחנו לא יכולים להפסיק להסתכל עליהם

11. עיצוב מסמר צהוב ניאון

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון קיצי לציפורניים להראות לך. למראה זה, רוב הציפורניים הן בגוון צהוב יפה ובהיר. שני ציפורני המבטא ברורות ומעוטרים גם באבני חן. אנחנו אוהבים את הצבע הצהוב ואת הציפורניים הברורות מכיוון שאלו טרנדים חובה לקיץ. היהלומים הם גם מגע גמר מאוד. מני כזה מושלם לחופשות, מסיבות או אם אתה רק רוצה להיראות נוצץ כל יום!

עיצוב מסמר צהוב ניאון

מָקוֹר: @sheadbeauty

12. ציפורניים בהירות בהיר עם מסמר מבטא נוצץ

אולי כל הצבעים התוססים ועיצובי הציפורניים הנועזים הם לא בשבילך? אם כן, הרעיון הבא הזה יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך. כל הציפורניים צבועות בצבע בהיר ואלגנטי. יש מסמר מבטא אחד עם אמנות ציפורן ברורה ועיצוב יהלום יפהפה. כפי שאתה יכול לראות, אפילו עם הבלנג, המניקור הכולל הוא קלוש, אופנתי ויוקרתי. אתה יכול לשחזר את הציפורן הברורה בעזרת סרט ציפורניים, יש הדרכות מקוונות. אתה יכול גם לקנות צבעי ציפורניים בהירים ואבני חן כמו אלה באינטרנט.

ציפורניים בהירות בהיר עם ציפורן עם מבטא נוצץ

מָקוֹר: @tior_nails

13. עיצוב ציפורניים אלגנטי

רעיון הציפורן הבא כולל טוויסט נוסף על עיצוב המניקור הצרפתי. הפעם, יש לנו ציפורניים עירומות ובמקום הטיפים הלבנים הקלאסיים, לציפורניים האלה יש קצוות כסף ונוצצים. אנחנו אוהבים את הגרסה היצירתית הזו מכיוון שהיא כל כך מודרנית ואופנתית. יש גם מסמר מבטא אחד המעוטר באבני חן. אתה יכול לבדוק הדרכות כיצד ליצור טיפים דומים באינטרנט. אמנות הציפורן הזו תתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

עיצוב אלגנטי לציפורניים

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

14. רעיון נייל גלאם ורוד

אוהבים ציפורניים ורודות וגלאם? אם כן, הרעיון הזה מושלם עבורך! כאן יש לנו ציפורני סטילטו מסוגננות ולרוב הציפורניים עיצובים שונים. חלקם פשוט ורודים, מסמר אחד בעל אומברה ורוד ולבן ושאר הציפורניים מעוטרות ביהלומים יפים. זהו רעיון בהיר ויפה ואנחנו אוהבים את אבני החן הוורודות! שחזור את כל הלוק או רק שניים מהעיצובים. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מהממות.

רעיון ציפורניים של גלאט ורוד סטיילטו

מָקוֹר: @margaritasnailz

15. דהייה צרפתית עם מסמר מבטא נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון אלגנטי ומסוגנן. לציפורניים אלו דהייה צרפתית הידועה גם בשם אומברה צרפתית וגם מסמר אחד מעוטר באבני חן. עיצוב הריינסט יפה וייחודי בגלל הצורות השונות בהן נעשה שימוש. אתה יכול לקנות יהלומים בעלי צורות שונות באינטרנט ולמקם אותם בעיצובים מגניבים כמו זה. מני כזה הוא גלאם, קל ללבוש ומתאים לכולם.

דהייה צרפתית עם מסמר מבטא נוצץ

מָקוֹר: @sheadbeauty

16. ציפורניים ארונות ורודים

אם אתה אוהב להתנסות בסגנונות ציפורניים שונים, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו מניקור ורוד תוסס ולכל מסמר עיצוב שונה. מסמר אחד הוא אומבר נצנצים, לשני יש אמנות שיש, ואז בכל הנוצץ ולבסוף, הציפורן האחרונה ורודה עם אבני חן. כלומר ארבעה מראה שונים במניקור אחד. אתה יכול לבחור כל עיצוב לציפורן האגודל שלך. יש הדרכות מקוונות לאמנות ציפורני שיש, כך שתוכל לנסות זאת בעצמך. זהו הלוק המושלם לקיץ!

מסמרים ארוכים ורודים עם יהלומים ואמנות שיש

מָקוֹר: @nailsbykatrins

17. ציפורניים בעירום עם יהלומים

הרעיון הבא הוא פשוט, מסוגנן ושיקי. למראה זה, כל הציפורניים עירומות. כל אחת מעוטרת בשבע אבני חן נוצצות. מני כזה יהיה די קל לשחזר את עצמך. כל מה שתצטרכו הוא לק עירום, אבני חן ודבק לציפורניים. פשוט צבע את הציפורניים והדבק את היהלומים. אתה יכול להשתמש גם במעיל עליון שקוף. אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הזה מכיוון שהוא קל ללבישה והוא יתאים לכל אירוע.

ציפורניים בעירום עם יהלומים

מָקוֹר: @onyxfiles

18. ציפורניים מאט שחורות ויפות

לאחר מכן, יש לנו מניקור שחור יפה להראות לך. ציפורניים אלו מעוצבות בארון ובעלות עיצוב ציפורניים ייחודי. לכל אחת יש עיצוב ציפורניים שונה הכולל אבני חן וטיפים ברורים. אמנות הציפורניים היא כה אמירה מכיוון שאבני חן בגודל שונה שימשו במיקום שונה. ציפורניים כמו זה גורמות למניקור שלך להראות כל כך ייחודי. זהו רעיון זוהר מאוד ועם הצבע השחור הוא יהיה נהדר לסתיו ולחורף. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לחדד אותו ולהשתמש בפחות אבני חן.

ציפורניים מאט שחורות עם אבני חן

מָקוֹר: @onyxfiles

19. ציפורניים מאט עם בלינג

רעיון הציפורן הבא מיועד לנשים שאוהבות יהלומים ובלינג! כאן יש לנו מסמרים סגולים מאט וכל אחד מהם מעוטר בעיצוב ריינסטון שונה. אנחנו אוהבים את כל הציפורניים אבל במיוחד את אלה עם אבני החן הגדולות יותר. זהו מניקור מהמם והוא בהחלט דורש תשומת לב. אתה יכול לשחזר את כל המאני או לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים. אנו חושבים שגם היהלומים יראו נהדר עם צבעי ציפורניים שונים. בחר בגוונים בהירים יותר באביב ובקיץ ובגוונים כהים יותר בסתיו ובחורף.

ציפורניים סגולות מט עם יהלומים

מָקוֹר: @_allured

20. עיצוב סופר גלאם נייל

מחפשים גלאם ועיצוב ציפורניים ייחודי? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. לכל מסמר עיצוב שונה ויש מעט מהכל – מאומברה ועד נצנצים, אבני חן ויש אפילו פרחים לבנים שנראים כמו ורדים. מה שאנחנו באמת אוהבים בעיצוב זה הם יהלומי הזהב ואמנות הציפורניים הייחודית. זהב מעניק לציפורניים מראה יוקרתי. אתה יכול לקנות ריינסטון זהב באינטרנט.

עיצוב נייל סופר גלאם

מָקוֹר: @riyathai87

21. ציפורניים ססגוניות עם יהלומים יפים

המראה הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מסמרים ססגוניים עם מסמר מבטא יהלום. כאשר הציפורניים ססגוניות, הן יראו בצבעים שונים כאשר הן נראות בזוויות שונות. כפי שאתה יכול לראות, זה אפקט מסוגנן מאוד. אנחנו אוהבים את מסמר המבטא כי אבני החן כולן בצבעים שונים. זהו מראה מהמם. צור מחדש את המאני הזה או שאתה יכול לבחור צבעי קריסטל שונים.

ציפורניים ססגוניות עם יהלומים יפים

מָקוֹר: @riyathai87

22. רעיון ציפורניים שיק ירוק כהה

אם אתה מעדיף שלציפורניך אמנות יהלומים מתוחכמת יותר, עליך לראות את הרעיון הבא. כאן יש לנו מסמרים קצרים וירוקים כהים וחלקם מט וחלקם מבריקים. יש גם מסמר מבטא עם שורה של גבישים כהים. כפי שאתה יכול לראות, הגבישים די נמוכים אך הם עדיין בולטים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות את העיצוב על ציפורניים ארוכות יותר. אתה יכול לבחור בצבע מט או מבריק, מה שאתה מעדיף.

רעיון ציפורניים שיק ירוק כהה

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

23. ציפורניים ורודות נוצצות

הרעיון האחרון לציפורן שיש לנו להראות לכם הוא תוסס, מהנה ונוצץ. לכל מסמר עיצוב שונה כולל אומברה, קריסטלים נוצצים, לבבות ועוד. זהו מראה חמוד ויפה שיהיה מושלם לקיץ או לאירועים כמו חג האהבה. אפשר להשתמש בשבלונות או לצבוע את הלבבות ביד. יש הדרכות באינטרנט.

ציפורניים ורודות נוצצות עם קריסטלים

מָקוֹר: @מסמרים

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות הציפורניים האלה עם יהלומים!