23 תסרוקות קוקו שחורות מגניבות שעליך לנסות

11. קוקו ארוך עם צמות אדומות

מוקדם יותר בפוסט הזכרנו שקוקו יראה יפה בצבע אדום. אם אהבת את הצליל של שיער אדום, אז אתה צריך לראות את התסרוקת הבאה. כאן יש לנו קוקו ארוך עם דפוס קלוע פשוט. השיער הקלוע הוא גם גוון מהמם, עשיר ואדום כהה. כפי שאתה יכול לראות, הצבע האדום נראה נהדר! שיער כזה מושלם לסתיו ולחורף מכיוון שהגוון האדום הזה הוא חובה לאותן עונות.

קוקו ארוך עם צמות אדומות

מָקוֹר: @braidmama

12. קוקו קלוע עם תלתלים

הקוקו הבא יפה ושיקי. למראה זה, השיער הקלוע מעוצב גבוה וגם הקצוות של כל צמה מתולתלות. התלתלים העדינים פשוט מעניקים לשיער נופך של אלגנטיות וסגנון. קוקו כזה קל ללבוש. אם אתה רוצה לשחזר את המראה, תוכל לבדוק הדרכה בעמוד למטה, הוא כולל גם קישור לבסיס רשת הסרוגה עם שרוך..

קוקו קלוע עם תלתלים

מָקוֹר: @olushola_

13. קוקו בדוגמת קלוע גל

דרך להפוך את זנב הקוקו שלך לייחודי היא באמצעות דפוסים קלועים שונים. התסרוקת הבאה הזו היא דוגמה מצוינת. כאן יש לנו קוקו צמה ארוך של ג’מבו. השיער על הראש מעוצב בתבנית גל. כפי שאתה יכול לראות, הקוקו פשוט אבל הדפוס הזה נותן לו אווירה טרנדית יותר. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות דפוס משלך משלך.

קוקו עם דפוס קלוע גל

מָקוֹר: @guapele_

14. קוקו פשוט ומסוגנן

לאחר מכן, יש לנו קוקו פשוט ומסוגנן. למראה זה, השיער קלוע ומעוצב לקוקו גבוה. יש כמה צמות בעוביים שונים וכל צמה מתולתלת גם בסוף. זהו סגנון יפה וקל ללבוש. הפשטות אומרת שזה פשוט נראה מדהים ללא מאמץ. תוכל לשחזר את זה או שאתה יכול לשדרג את הסגנון עם כמה אביזרי שיער. כך או כך, זה ייראה מדהים.

קוקו קלוע ופשוט מסוגנן

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

15. רעיון לקוקו נמוך מתולתל

בעמוד הראשון של הפוסט הראינו לך קוקו אופנתי בעיצוב חוצה. אם אהבת את הרעיון הזה, אז אתה צריך לראות גם את הרעיון הזה. כאן יש לנו זנב סוס אחר. הפעם כל השיער מלוטש והחתך החוצה הונח בצד הראש ואין צמות. זה רק מראה כיצד אתה יכול לקבל השראה מתסרוקת וכיצד אתה יכול ליצור מראה אחר לגמרי. אנחנו אוהבים את הקוקו הזה!

רעיון אופנתי לקוקו

מָקוֹר: @paris.crusoe

16. זנב קוקו נמוך עם פוני

עוד דרך חמודה ללבוש קוקו היא עם פוני. אל תסתמך רק על המילה שלנו, תסתכל על זה! כאן יש לנו קוקו ארוך ומלוטש עם פוני ישר לרוחב. כפי שאתה יכול לראות, הפוני הקל נראה כל כך יפה עם הקוקו. הם מרככים את הסגנון מכיוון שקוקו יכול לפעמים להיות קצת קשוח כשהם צמודים מאוד. נסה את המראה הזה או שאתה יכול לבחור במקום חבטות שטופות בצד.

קוקו נמוך לארוג עם פוני

מָקוֹר: @onlybells_

17. קוקו בועה ארוכה

רעיון השיער הבא כולל עוד קוקו בועה מדהים. לגרסה זו של הקוקו, השיער שוב ארוך מאוד אך במקום מלוטש וישר הוא מתולתל ומלא נפח. הוא מראה כיצד ניתן ללבוש את הקוקו הזה עם סוגי שיער שונים. אנחנו אוהבים את הגרסה הזו של הקוקו. זה כיף, חמוד ומסוגנן. שחזור זה או שתנסה גם אורך קצר יותר.

קוקו בועה ארוכה

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

18. קוקו מלוטש עם גמישות שיער צבעוניות

הוסף צבע צבע לשיער שלך עם קוקו כמו זה. קוקו זה כולל שיער חלק וישר עם שתי צמות צד קטנות. החלק העליון של השיער מעוצב גם הוא בדוגמת קופסא עם גומי שיער בהירים ונועזים. גמישות השיער כל כך מהנות וייחודיות. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה או להשתמש באלסטיות בצבעים שונים. ניתן להשתמש באלסטיות גם עם צמות.

קוקו מלוטש עם גומי שיער צבעוני

מָקוֹר: @braidsasyoulikeit

19. קוקו קלוע גבוה ואופנתי

לאחר מכן, יש לנו עוד קוקו אופנתי. הפעם הקוקו בשמיים וכולל צמות בעוביים שונים. חלקם ג’מבו וחלקם דקים מאוד. אנחנו אוהבים את זה כי הגובה ותבנית הצמות פשוט יוצרים מראה כל כך מסוגנן. שמור את זה פשוט וקל ללבוש ככה או להיות מודגש ואולי לנסות את הקוקו בצבע עז. הקוקו הזה ייראה מדהים גם עם כמה חרוזים או חפתים לשיער.

קוקו קלוע גבוה ואופנתי

מָקוֹר: @1755 צמות

20. רעיון קוקו נמוך מלוטש ומתולתל

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! למראה זה, השיער חלק על הראש ומעוצב לקוקו נמוך. ברגע שהקוקו מתחיל, השיער הופך לתלתלים מהממים. אנחנו אוהבים את השילוב של השיער המלוטש והמתולתל, זה כל כך זוהר ואמירה. קוקו כזה יהיה מדהים ללילה או למסיבה, הוא קל ללבישה וידהים את כולם!

רעיון לקוקו נמוך מלוטש ומתולתל

מָקוֹר: @n.skyye_did_it

21. קוקו אלגנטי

אם אתם מחפשים עדכון אלגנטי ויפה, אז זה יכול להיות מושלם בשבילכם! כאן יש לנו קוקו גבוה בשמיים הכולל תלתלים מהממים ותלתלים רופפים בחלק הקדמי של הראש. זהו סגנון אופנתי ויפה שיהיה נהדר לנשף, לחתונות ולאירועים מיוחדים אחרים. נסה את הסגנון הזה או שיהיה לך גם שיער חלק.

קוקו אלגנטי וויב

מָקוֹר: @myieshadenise

22. קוקו גבוה עם תלתלים נפחים

אוהבים את הקוקו המתולתל? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. מראה זה כולל קוקו גבוה. השיער על הראש קלוע והקוקו בפועל רופף ומתולתל. זהו סגנון מהמם והצהרות. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את הקוקו באורך קצר יותר כך שיהיה קל יותר לנהל אותו.

קוקו גבוה עם תלתלים נפחים

מָקוֹר: @theenewwave

23. קוקו מעוות מסוגנן

רעיון השיער האחרון שעלינו להראות לך הוא מסוגנן וקל ללבוש. כאן יש לנו קוקו גבוה והשיער מעוצב לפיתולים עם דוגמה אופנתית על הראש. כפי שאתה יכול לראות, הטוויסטים נראים כל כך אלגנטיים ושיקיים. זהו סגנון רב תכליתי נוסף הניתן ללבוש לכל אירוע. שמור על זה פשוט ככה או אולי נסה את הפיתולים בצבע אחר. אתה יכול להוסיף גם כמה תלתלים רופפים, זה ייראה מדהים.

קוקו מעוות ומסוגנן

מָקוֹר: @braidsforyoubyme

אנו מקווים שמצאת תסרוקת קוקו שחורה יפה לנסות!