43 דרכים אופנתיות ללבוש ציפורניים ארונות לבנים

11. גלאם ציפורניים לבנות עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא הוא גלאם וכל כך נוצץ! מראה זה כולל ציפורניים לבנות וכל ציפורן מעוטרת באבני חן זהב נוצצות. זהו רעיון שמייצר ציפורניים וזה יהיה מדהים לאירוע מיוחד. אתה יכול לקנות אבני חן בצבע מקוון ואתה יכול להדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים. שחזר את כל הלוק או נסה רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורניים ארונות לבנים עם אבני חן זהב

מָקוֹר: @nailsby_melissa

12. טיפים V לבנים

אוהב את עיצובים הציפורניים שהם עירומים עם טיפים לבנים? אם כן, אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו מסמרים ארונים עירומים עם קצות V לבנות. כפי שאתה יכול לראות, ה- v-tips הם גרסה מודרנית ואופנתית יותר של המניקור הצרפתי הקלאסי. זהו עיצוב מסוגנן שיתאים לכולם וזו דרך מתוחכמת יותר לנסות את אחד הטרנדים האחרונים. אתה יכול ליצור את צורת ה- V בעזרת סרט ציפורניים ויש הדרכות מקוונות.

עיצוב לבן לציפורניים V עצות

מָקוֹר: @philglamournails

13. אמנות ציפורן מזהב כרום

לאחר מכן, יש לנו שילוב גלאם של לבן וזהב. רוב הציפורניים לבנות ויש גם מסמר זהב אחד. חלק מהציפורניים מעוטרות גם בעיצוב זהב. זהו מניקור מדהים ויש לו מראה של אלגנטיות מפוארת. אנחנו אוהבים את המאני האופנתי הזה וחושבים שהוא יתאים לכל אירוע.

ציפורניים לבנות עם כרום זהב וציפורן זהב

מָקוֹר: @philglamournails

14. ציפורניים לבנות עם מסמר מבטא נוצץ

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! הציפורניים פשוט צבועות בלבן ויש מסמר מבטא אחד בכל יד. על מסמר המבטא יש עיצוב נוצץ הכולל שלוש אבני חן צבעוניות. זהו מניקור קל ללבוש וזוהר. אתה יכול לשחזר זאת בעצמך בקלות עם אבני חן צבעוניות, לק לבן ודבק ציפורניים. אתה יכול ליצור את המראה הזה או שאתה יכול לשים גבישים על כל הציפורניים שלך.

ציפורניים לבנות עם ציפורן מבט מבריק

מָקוֹר: @suzisnailsboutique

15. ציפורני ארונות לבנות וברורות

אם אתה מחפש רעיון מסוגנן ויפה לציפורניים, עליך להסתכל על זה. כאן יש לנו מניקור בעיצוב זכוכית. חלק מהציפורניים צבועות בלבן, אחת ברורה עם ציפורניים ורודות והמסמר השני לבן עם עיצוב זכוכית מנופצת. אנחנו אוהבים את נושא הזכוכית ואנחנו חושבים שזה נראה מהמם. זהו מאני נוסף שיהיה מדהים לאירוע מיוחד.

ציפורניים לבנות בעיצוב זכוכית

מָקוֹר: @sweetsalonspa

16. מסמרי ארון עם נייר זהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורניים עם הרבה בלינג! כל ציפורן מעוטרת בעיצוב מדהים של ריינסטון ובאחד הציפורניים יש גם רדיד זהב אופנתי. זהו רעיון מודרני, ייחודי ומצהיר אמירות. זה משלב גם סגנונות שונים כך שזה מושלם עבור מי שלא יכול להחליט איזה עיצוב הוא רוצה לבחור. שחזור זה או שאתה יכול לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים.

ציפורניים ארונות לבנים עם נייר זהב

מָקוֹר: @margaritasnailz

17. ציפורניים לבנות עם פרחים תלת מימד יפים

פרחים הם עוד עיצוב ציפורניים פופולרי ועם מניקור כזה, אנו יכולים לראות מדוע! חלק מהציפורניים לבנות עם אבני חן וחלק מהציפורניים שקופות ומעוטרות בפרחים תלת מימד. זה עיצוב מהמם והפרחים נראים כל כך יפים. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות מסמרים לבנים רגילים ולקשט אותם בפרחים. כך או כך, הם ייראו מהממים. ציפורניים פרחוניות לבנות יהיו מושלמות לחתונה.

ציפורניים לבנות עם פרחים תלת מימד יפים

מָקוֹר: @riyathai87

18. ציפורני גליטר נוצצות

עיצוב הציפורן הבא הזה מהמם ונוצץ. כאן יש לנו מסמרים ארונים לבנים המכוסים לגמרי בנצנצים. כפי שאתה יכול לראות, הנצנצים גורמים לציפורניים להראות כל כך אלגנטיות ושיקיות. עיצוב ציפורניים כזה יהיה מושלם למסיבות, נשף, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים. זהו עיצוב סופר גלאם ותוכלו לשחזר את אורך הארון הארוך יותר או להתקצר מעט.

ציפורני גליטר נוצצות

מָקוֹר: @margaritasnailz

19. עיצוב נייל זוהר

אולי אתה מחפש עיצוב ציפורניים חמוד ואלגנטי? אם כן, עליך לבדוק את הרעיון הבא. כאן יש לנו מסמרי ארונות ארוכים עם שני מסמרים עם מבטא. אחד מציפורני המבטא כולל עיצוב אומברה צרפתי מסוגנן עם נצנוץ זהב. אתה יכול לצבוע ביד את פס הנוצץ ותוכל למצוא הדרכות מקוונות לאפקט האומברה.

מסמרי ארונות לבנים וזהובים

מָקוֹר: @an_nails888

20. עיצוב מסמר כרום קצר

לאחר מכן, יש לנו עיצוב ציפורניים אופנתי להראות לך. הפעם יש לנו מסמרים ארונים לבנים עם אפקט כרום. אנחנו אוהבים את השילוב הלבן והכרום מכיוון שהוא אלגנטי ושיקי. זוהי גם דרך מתוחכמת יותר ללבוש את טרנד הכרום. ציפורניים כאלה יתאימו לכולם ותוכלו אפילו לגזז את הציפורניים עם כמה אבני חן נוצצות וצבעוניות.

עיצוב מסמר כרום לבן פשוט

מָקוֹר: @margaritasnailz