23 ציפורני אומברה די נצנצים שהולכים עם הכל

11. שיק ואומברי נוצץ

מוקדם יותר בפוסט חלקנו מניקור דומה לזה. זהו רעיון נוסף הכולל יותר מעיצוב אומברה אחד. זה רק מראה כיצד אתה יכול לקבל השראה מרעיון ליצור מראה שונה. אנחנו אוהבים את המאני הזה כי העיצובים השונים של אומברה נראים כל כך זוהרים על ציפורניים ארוכות יותר. צור מחדש מני דומה או בחר רק באחד מעיצובי האומברה המהממים.

ציפורני אומברה שיקיות ונוצצות

מָקוֹר: @merlin_nails

12. ניאון אומברה עם ניצוץ

ניאון היא אחת ממגמות הציפורניים החייבות והרעיון הבא מראה כיצד ללבוש ניאון בסטייל. מסמרים אלה בצורת ארונות הם קלילים והם משתלבים בגוון ניאון תוסס לכיוון הקצות. יש מסמר מבטא אחד שיש בו גם ניצוץ. זהו עיצוב אומבר מסוגנן כל כך. צור מחדש את המראה הזה או הוסף עוד נצנצים. אתה יכול גם להתנסות עם צבעי ניאון שונים.

ציפורני ניאון אומברה עם נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

13. ציפורניים חמודות עם גליטר

לאחר מכן, יש לנו ציפורני אומברה יפות, חמודות וקלות לשחזור. הציפורניים חשופות בתחתית ואז הצבע משתנה לנצנצים נוצצים. מסמר אחד מעוטר בשלוש אבני חן קטנות. זהו רעיון מדהים לציפורן אומברה והוא יהיה מושלם לכל עונות השנה.

ציפורניים די עירומות עם נצנצים

מָקוֹר: @cheyennesnails_

14. עיצוב אומבר נצנץ ורוד וכסף

אם אתה אוהב ציפורניים ורודות, עליך לבדוק את הרעיון הזה. מסמר אחד ורוד ומעוטר באבני חן ולציפורן אחרת יש אומנות אומברה צרפתית. לציפורניים האחרות עיצוב אומברה ורוד ונוצץ כסוף. זו הצהרה שעושה מאני והצבעים מהממים. שחזור את כל הלוק או נסה רק את האומברה הנוצצת.

עיצוב אומבר בגוון ורוד וכסף

מָקוֹר: @nailsbykatrins

15. עיצוב מסמר כרום יפה

הרעיון הבא הזה הוא שיק וגלאם. לחלק מהציפורניים עיצוב כרום בצבע זהב ורוד, בעוד שאר הציפורניים כוללות זהב ורוד וכסף אומבר. כפי שאתה יכול לראות, גם הגוונים הבהירים נראים מהממים. אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הזה והוא יהיה מושלם לסתיו ולחורף.

עיצוב נצנצים וכרום מסמר

מָקוֹר: @beaunailss

16. עיצוב מסמר הולוגרפי טרנדי

מוקדם יותר בפוסט חלקנו עיצוב ציפורניים אומברה נוצץ. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. לאחת זו אמנות אומברה דומה אך יש לה טוויסט אופנתי – ציירת הציפורניים השתמשה בנצנצים הולוגרפיים אופנתיים. כפי שאתה יכול לראות, שילוב הצבעים נראה כה בולט. צור מחדש את המראה הזה אם אתה רוצה מניקור מושך את העין.

ציפורני אומבר נצנצים הולוגרפיים

מָקוֹר: @mjnailz

17. עיצוב אומברה בעירום ולבן

רעיון הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו מסמרים ארוכים בצורת ארונית בעיצוב אומברה עירום ולבן. כל מסמר נגמר עם ניצוץ כלשהו. כפי שאתה יכול לראות, הנצנצים נראים מהממים עם אפקט האומברה. ציפורניים כאלו יהיו מושלמות לחתונה או לאירוע מיוחד אחר.

עיצוב אומברה בעירום ולבן

מָקוֹר: @sheadbeauty

18. אומברה צרפתית עם נצנצים סגולים

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא הזה. מניקור זה כולל ציפורני אומברה צרפתיות ושני ציפורניים בכל יד הן אומברה לבנה ונוצצת. אומבר הנוצץ נראה מהמם כי זהו גוון סגול בהיר. כפי שאתה יכול לראות, הזוהר הסגול מחמיא בצורה מושלמת לשאר הצבעים. זהו רעיון מסמר יפה והוא יתאים לכולם. שחזור זה או נסה רק את אומבר הנוצץ.

אומברה צרפתית עם נצנצים סגולים

מָקוֹר: @nailsbykatrins

19. אומברה גליטר עירום וכחול

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה מסמר בהיר להראות לך. הציפורניים האלה עירומות ואז הצבע משתלב בגוון תכלת מדהים. הצבע הכחול גם נוצץ ויש גם אבני חן על כמה מסמרים. זה רעיון מאוד זוהר ונוצץ. ניתן להדביק אבני חן על הציפורניים בעזרת דבק. ניתן כמובן לשחזר את המראה ללא אבני החן.

מסמרים אומבריים עירום וכחול נצנצים

מָקוֹר: @sheadbeauty

20. Ombre נוצץ ורוד נוצץ

רעיון הציפורן הבא כולל עוד עיצוב ורוד מהמם. הציפורניים הארוכות הארוכות האלה מתחילות בגוון ורוד יפה, ואז הצבע מתמזג לנצנצים כסופים. הצבעים מהממים והנצנצים כל כך נוצצים. זהו מני יפה שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל.

ציפורני Ombre נוצצות ורודות נוצצות

מָקוֹר: @amelasnailz

21. ציפורניים סגולות עם ניצוץ

כמו רעיונות הציפורניים עם עיצובים שונים של אומברה? אם כן, אתה צריך לבדוק את המאני הזה. לרוב הציפורניים עיצוב אומברה עירום וסגול. יש גם מסמר אומבר אחד נוצץ ומסמר אחד עם ציפורן כסופה. זהו רעיון יצירתי וייחודי. נסה ליצור מראה דומה או שאתה יכול לבחור רק עיצוב אומברה אחד. אתה יכול אפילו לבחור את האומברה העירומה והסגולה ולהוסיף מטאטא של נצנצים כסופים מעל הדף.

ציפורניים סגולות עם ניצוץ

מָקוֹר: @merlin_nails

22. ציפורניים אלגנטיות מסוג אומברה

אם אתה אוהב עיצובים פשוטים לציפורניים, הרעיון הזה מושלם עבורך. כאן יש לנו ציפורני ארונות ורודים בהירים עם אומבר נוצץ נוצץ. כל הציפורניים פשוט צבועות בוורוד בהיר ונוצץ לנצנצים כסף נוצץ. זהו מני אלגנטי וקל עם אווירה של חתונה. לשחזר את כל המראה על כל צורת ציפורן.

ציפורניים אלגנטיות מסוג אומברה

מָקוֹר: @annailz

23. אומברה נצנצת חד קרן

רעיון הציפורן האחרון כל כך יפה. ברוב הציפורניים יש אומברה ורודה בהירה והולוגרפית. יש מסמר מבטא אחד בכל יד ללא עיצוב האומברה. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הצבעים והנצנצים מעניקים למניקור אווירת חד קרן. זה מושלם עבור אלה שאוהבים ציפורניים בהירות עם הרבה ניצוצות.

מסמרים ארונים של Holo Ombre

מָקוֹר: @mjnailz

אנו מקווים שקיבלת השראה מציפורני האומברה הנוצצות האלה!