21 התסרוקות הטובות ביותר של Pixie Cut מתולתלות לשנת 2019

11. פיקסי אלגנטי ואלגנטי

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו. למראה זה, השיער נחתך לסגנון קצר סביב הגב והצדדים והשיער מעט ארוך ומתולתל יותר בחלקו העליון. התלתלים שחוקים גם הם לצד אחד היוצר פוני צד עדינים. זוהי תסרוקת אופנתית ואלגנטית.

גזרת פיקסי מתולתלת לנשים שחורות

מָקוֹר: @jhautespot

12. תסרוקת פיקסי מודגשת

רוצים גזרה וצבע חדשים? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו חתך פיקסי קצר ומתולתל. השיער כהה ובחלקו העליון של השיער יש דגשים קרמליים חמים. כפי שאתה יכול לראות, השיאים נראים כל כך אופנתיים והם גם מאירים את השיער. פיקסיה מודגשת כזו היא מושלמת אם השיער שלך היה קצת מעופש והוא צריך הרמה. אתה יכול לבחור כל צבע להדגשות.

תסרוקת פיקסי מודגשת

מָקוֹר: @sharraspann

13. חתך פיקסי סופר קצר

לאחר מכן, יש לנו גזרת פיקסי קצרה ואופנתית להראות לך. הפעם, השיער קצר מאוד מסביב לגב ולצדדים, הוא כמעט נראה מגולח. השיער למעלה קצת יותר ארוך וגם הוא מתולתל. זהו תספורת מסוגננת ביותר והיא מצוינת לנשים עסוקות בדרכים הזקוקות לשיער קל שיתאים לכל אירוע. זו הפיקסית המושלמת לנשים המודרניות והמתקדמות.

חתך פיקסי מתולתל סופר קצר

מָקוֹר: @cerianjenkins

14. פיקסי פסטל עם פוני מתולתל

מוקדם יותר בפוסט חלקנו חתך פיקסי פסטלי בהיר. אם אהבת את הרעיון הזה, אולי גם אתה תאהב את הרעיון הזה. כאן יש לנו פיקסיה קצרה עם תלתלים יפים. השיער צבוע גם בגוון פסטל בהיר. זה רק מראה דרך נוספת ללבוש פיקסי פסטל. זוהי תסרוקת חמודה ועצבנית המושלמת לנשים הנועזות יותר שרוצות להשמיע אמירה.

פסטל פיקסי

מָקוֹר: @lovetwoshoes

15. Pixie Cut עם תלתלים גדולים

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה. כאן יש לנו גזרת פיקסי מהממת שהיא קצרה והחלק העליון של השיער מעוצב עם תלתלים גדולים ועבים. התלתלים הגדולים יותר אומרים אמירה כזו והם יוצרים מראה כל כך אופנתי ואלגנטי. שיער כזה יעניק לך מהפך גלאם ולדעתנו גם השיאים מדהימים.

גזרה של פיקסי עם תלתלים גדולים

מָקוֹר: @vesper___lynd

16. רעיון תספורת קצרה עצבני

התסרוקת הבאה היא פשוטה, מסוגננת וסופר שיקית. השיער קצר במראה מגולח והשיער מעט ארוך יותר בחלקו העליון עם תלתלים יפים. זוהי תסרוקת קלה ללבוש שתשאיר אותך נראה אופנתי לכל אירוע. צור מחדש את התסרוקת הזו או שתנסה את הגזרה בצבע פאנקי כמו אדום לג’אז. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים עם גזרה כזו.

רעיון תספורת קצרה עצבנית

מָקוֹר: @mikemihay

17. תסרוקת אדומה עצבנית

תסרוקת הפיקסי הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! מסביב לגב ולצדדים השיער קצר. השיער בחלקו העליון ארוך בהרבה והוא מסולסל להפליא ולובש לצד אחד. מה שאנחנו באמת אוהבים בסגנון הוא הצבע. זהו גוון חם ומתובל שנותן לשיער מראה עצבני. שיער כזה ייראה מדהים בעונות הסתיו והחורף.

תסרוקת פיקסי אדומה עצבנית

מָקוֹר: @blakesterhair

18. Pixie Cut עם פוני ותלתלים רופפים

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת חמודה ומזדמנת להראות לך. הפעם השיער בעל קיצור הדרך הרגיל והחלק העליון של השיער מעוצב לתלתלים רופפים ומרקמים. זה גזרה פיקסית נינוחה וקלה ללבישה. שיער כזה יתאים לכולם וזה גם די עצבני ומודרני.

חיתוך ixie עם פוני ותלתלים רופפים

מָקוֹר: @dknastudio

19. פיקסי סטייל וינטאג ‘

אוהבים תסרוקות עם אווירה וינטאג ‘? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו גזרת פיקסי בלונדינית מהממת שעוצבה עם צעיף אדום. כפי שאתה יכול לראות, הצעיף האדום מעניק לשיער מראה וינטג ‘ועצבני. זוהי תסרוקת חמודה ואתה יכול לאבזר את הפיקסיה שלך עם כל צעיף שאתה אוהב.

פיקסי בסגנון וינטאג '

מָקוֹר: @_miss_marie_b

20. סגנון פיקסי קלאסי

אם אתם מחפשים גזרת פיקסי קלאסית, אופנתית ואלגנטית, זה יכול להיות מושלם בשבילכם. למראה זה, שיערה נחתך די קצר אך אין לו גב ודפנות קצרים במיוחד. גם השיער מתולתל להפליא. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נצחית, מהממת והיא תתאים לכולם.

סגנון פיקסי קלאסי

מָקוֹר: @taylorjwoodworth

21. פיקסי טרנדי עם דגשים תוססים

הרעיון האחרון לשיער שיש לנו להראות לכם הוא אופנתי, נועז ועם אמירות. כאן יש לנו גזרת פיקסי חמודה עם דגשים תוססים. השיער עוצב גם למוהוק עצבני. אנחנו אוהבים את הגזרה, הסגנון והצבע. הוא כל כך מודרני, מהנה והוא יראה את חוש הסגנון הייחודי שלך. צור מחדש את הפיקסיה הזו או נסה הדגשים בצבע אחר.

פיקסי אופנתי עם דגשים תוססים

מָקוֹר: @hairbyginny

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות גזרות הפיקסי המתולתלות האלה!