23 תסרוקות שחובה לראות של הוואנה טוויסט

פיתולי הוואנה הם אחד התסרוקות החמות ביותר לנסות. פיתולים אלה הם כמו פיתולי מארלי אך הם לא כבדים ויש להם מרקם אחר שנותן לשיער נפח רב יותר. מכיוון שהתסרוקות המעוותות האלה קלות ונוחות יותר, פיתולי הוואנה יהיו מושלמים לעונת הקיץ הקרובה. כדי להראות לכם עד כמה הפיתולים יכולים להיות מגוונים ומסוגננים, מצאנו 23 מתסרוקות הטוויסט הטובות ביותר של הוואנה באינסטגרם. תוכלו למצוא צבעים עזים, עדכונים, תסרוקות פשוטות ועוד!

1. לוק הוואנה טוויסט לוק

התסרוקת הראשונה שיש לנו להראות לך תתאים לכולם והיא קלה ללבישה. כאן יש לנו פיתולים ארוכים של הוואנה עם חלק צד פשוט. הטוויסטים האלה יפים, אופנתיים וישאירו לך מראה זוהר לכל אירוע. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לנסות פיתולים קצרים או ארוכים יותר.

לוק טוויסט שיק הוואנה

מָקוֹר: @thedynamiteworld

2. חצי לחמנייה

ניתן לעצב את הטוויסטים שלך בדרכים שונות ומראה מגניב שתוכל לנסות הוא לחמנייה חצי למעלה. הטוויסטים הארוכים הם בצבע בורדו יפה, ואז עוצבו לחמנייה למעלה. הלחמנייה הונחה לכיוון החלק הקדמי של הראש. זוהי תסרוקת טוויסט אופנתית וזה ייראה מדהים לקיץ. אתה יכול לנסות סגנון דומה לזה או שאתה יכול לנסות צמות קצרות יותר בכל צבע.

סגנון חצי לחמנייה עם טוויסטים של הוואנה

מָקוֹר: @i.am.rachel

3. פיתולים ארוכים ושמנמנים

אם אתה אוהב תסרוקות ייחודיות וחמודות, זה בשבילך. השיער עוצב לפיתולים ארוכים מהוואנה וחלקו הקדמי של השיער הוכנס לשני קוקו בעוד שאר הפיתולים רופפים. לטוויסטים אלה יש גם אביזרי זהב מסוגננים. זהו מראה הצהרה ומושלם לנשים שאוהבות להיות נועזות. נסה תסרוקת זו או שאתה יכול להשתמש בכל אביזרי שיער.

פיתולים ארוכים ושמנמנים

מָקוֹר: @mimithenerd

4. פיתולי האלה

לאחר מכן, יש לנו רעיון שיער סופר מסוגנן. למראה זה, השיער עוצב לפיתולים שמנמנים עם קצוות מתולתלים. זה מראה כל כך יפה ובגלל שהסגנון פשוט, אפשר להתלבש או להוריד אותו לכל אירוע. תוכל לקרוא על השיער המשמש את הקצוות המתולתלים וכמה טיפים ליצירת הסגנון בעמוד למטה.

תסרוקת Twist Goddess

מָקוֹר: @chi.nwe.okwu

5. טוויסטים בלונדיניים יפים

משעמם לך את השיער ורוצה לנסות תסרוקת חדשה לגמרי? אם כן, שקול דבר כזה. כאן יש לנו פיתולים בלונדיניים בהירים מהממים. הגוון הבלונדיני המשמש מדהים והוא מושלם לקיץ! אתה יכול לשחזר את הצמות הארוכות האלה או שתנסה קצרות יותר, אתה יכול לנסות גם גוון בלונדיני אחר. כך או כך, הטוויסטים הבלונדיניים ייראו מדהים.

פיתולים בלונדיניים יפים

מָקוֹר: @thedynamiteworld

6. קוקו מאובזר

תסרוקת אופנתית נוספת שתוכל ליצור בעזרת הפיתולים שלך היא קוקו, והנה דוגמה מהממת! השיער קלוע להפליא בחזית ואילו הקוקו בפועל כולל פיתולי הוואנה שמנמנים. זהו קוקו מסוגנן שיתאים לכולם. לקוקו הזה יש גם מיתרים וחפתים. אתה יכול לשחזר את הקוקו הזה או לנסות את הקוקו ללא האביזרים למראה עדין יותר.

צמות לקוקו טוויסט

מָקוֹר: @worldofbraiding

7. פיתולים ארוכים של הוואנה

תנו לשיער שלכם מהפך זוהר עם פיתולים של הוואנה כמו אלה! תסרוקת זו כוללת פיתולים ארוכים ושמנמנים. זהו מראה יפה וקל ללבוש. שמור על אופנתי ופשוט כמו זה או שאתה יכול לגזום את השיער על ידי בחירת צבע שיער מגניב או אביזרי שיער. לא משנה איך תבחרו ללבוש את הטוויסטים, הם ייראו מהממים!

טוויסטים ארוכים של הוואנה

מָקוֹר: @_divacleopatra_

8. פיתולים סגולים למדי

חושבים לנסות צבע שיער אופנתי חדש? אם כן, שקול סגול! סגול הוא צבע כה יפה ונועז. אתה יכול ליצור כמה תסרוקות מדהימות והנה דוגמה מדהימה. רעיון השיער הזה כולל פיתולי הוואנה סגולים ושמנמנים. זוהי תסרוקת יוצרת אמירה שתתאים לכולם. אתה יכול לבדוק הדרכה של YouTube כיצד ליצור את המראה למטה.

פיתולים סגולים למדי

מָקוֹר: @יופי מהמם

9. ג’מבו הוואנה טוויסט

הרעיון הבא שלנו הוא תסרוקת נוספת עם אביזרים. למראה זה, השיער מעוצב לפיתולי ג’מבו הוואנה. השיער סיים עם חפתים וחבלים. זוהי תסרוקת אופנתית וזה ייראה מדהים על כולם. אתה יכול ליצור מחדש עם אביזרי זהב למראה גלאם או שאתה יכול לנסות אביזרים צבעוניים לתסרוקת נועזת יותר.

פיתולי ג'מבו הוואנה עם חפתים וחבלים

מָקוֹר: @pinkvalenciaga_

10. טוויסטים קצרים של הוואנה

אם כל התסרוקות הארוכות לא בשבילך, אז למה שלא תנסה משהו קצר יותר כזה? כאן יש לנו סגנון טוויסט יפה של הוואנה. הפיתולים בעלי אורך שהוא ממש מעבר לכתפיים מה שמעניק לשיער מראה בוב ארוך. זהו תסרוקת יפה וקל ללבוש. סגנון קצר יותר כזה יהיה מושלם לקיץ. שחזור זה או שאתה יכול ללכת אפילו יותר קצר.

טוויסטים קצרים של הוואנה

מָקוֹר: @va_slim25