25 תסרוקות שחורות פופולריות שאנחנו אוהבות כרגע

צריכים רעיונות לשיער חדשים? תמיד אוהב לעקוב אחר מגמות השיער ואוהב לדעת אילו סגנונות הם חובה? אם כן, זה המקום להיות בו! זה יכול להיות קשה למצוא את התסרוקות השחורות העדכניות שכולם אוהבים אבל עשינו עבורך חלק מהעבודה ומצאנו 25 מהפופולריות ביותר באינסטגרם. יש עדכונים, סגנונות קלועים, קוקו אופנתי ועוד. הדבר היחיד שעליך לעשות הוא להעיף מבט ולהחליט איזו תסרוקת תנסה הלאה!

1. Updo טבעי חרוזים

התסרוקת הראשונה שיש לנו להראות לך היא גלאם וסופר מסוגננת. למראה זה, השיער עוצב לעדכון יפה. יש פיתולים שעוטפים את הראש גם הם ואבצו אותם עם חרוזים מהממים. זהו רעיון שיער ייחודי, יצירתי ומדהים שיגרום לך להרגיש כמו מלכה לכל אירוע. אתה יכול לשחזר מראה דומה עם כל חרוזים.

Updo טבעי חרוזים

מָקוֹר: @_ammamama_

2. הזנה חצי למעלה, חצי למטה בצמות

אם את מחפשת תסרוקת אופנתית שתדהה, אז זה מושלם עבורך. השיער קלוע להפליא וחצי מהשיער נשאר רופף בעוד החצי השני מעוצב ללחמניה גבוהה. אנחנו אוהבים את מראה הלחמנייה החצי המסוגנן, זה יתאים לכולם. נסה את הצמות הארוכות כמו בהשתתפות או שאתה יכול ללכת קצר יותר. תסרוקת כזו מושלמת לקיץ.

חצי למעלה, חצי למטה להאכיל בצמות

מָקוֹר: @braids_by_msnelly

3. לוקס מזויפים ארוכים

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער פשוט ומסוגנן. תסרוקת זו כוללת לוקים מזויפים ארוכים. הלוקס אופנתיים מאוד והפרידות הפאנקיות מעניקות לשיער מראה ייחודי ומסוגנן. שיער כזה מושלם לנשים שאוהבות להיראות ולהרגיש גלאם. אם השיער ארוך מדי, אתה יכול לבחור גם לוקוסים קצרים יותר.

לוקס מלאכותיות

מָקוֹר: @queen_of_thepack

4. צמות טבעיות קצרות

מחפשים תסרוקת שחורה טבעית קלה ללבוש? אם כן, זה בשבילך! כאן יש לנו cornrows קצרים ויפים עם אביזרי זהב. הצמות הקצרות נראות כל כך אופנתיות ותסרוקת דומה תהיה נהדרת לקיץ ולחופשות. אתה יכול לשחזר את התסרוקת הזו או לנסות צמות קצרות יותר בצבע אחר למראה נועז יותר.

צמות טבעיות קצרות

מָקוֹר: @moxieshair_

5. קוקו סופר גלאם

רעיון השיער הבא הוא אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו קוקו סופר גלאם. הקוקו גבוה והשיער על הראש חלק מאוד. זה כל כך מסוגנן ותסרוקת כזו תהיה מושלמת לאירוע מיוחד או למסיבה. צור מחדש את המראה הזה לקבלת תסרוקת בהצהרה או שאתה יכול לנסות גם קוקו קצר יותר.

קוקו מלוטש וארוך עם וויב

מָקוֹר: @zumbahairbeauty

6. תסרוקת טבעית חמודה

רעיון השיער הבא שלנו כולל עדכון חמוד וטבעי. השיער עוצב גבוה ויש גם שתי צמות רופפות בחזית. הוא זוהר ונראה מסוגנן ללא מאמץ. תסרוקת כזו תהיה מושלמת לאירוע מיוחד או לימים שבהם אתה רוצה לגנוב את אור הזרקורים. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את העדכון ללא הצמות הרופפות.

תסרוקת טבעית חמודה

מָקוֹר: @abanaturelle

7. צמות טרנד ביג בוקס

רוצה שיער אופנתי וקל ללבוש? אם כן, זו יכולה להיות התסרוקת המושלמת עבורך. למראה זה, השיער מעוצב לצמות ארוכות ארוכות עם חלק צדדי. שיער כזה ישמור על מראה אופנתי לכל אירוע והוא יתאים לכולם. אתה יכול לנסות גם גרסה קצרה יותר של התסרוקת.

צמות אופנתיות גדולות

מָקוֹר: @manuucabelos

8. פיתולים בוהמיים רכים

טוויסטים הם עוד תסרוקת שחורה יפה ופופולרית והנה איך ללבוש אותם בסטייל! השיער מעוצב לפיתולים בוהמיים רכים וגם את הפיתולים מאבזרים חפתים וחבלים. זוהי תסרוקת שחורה זוהרת, אופנתית ואופנתית. אתה יכול לבדוק הדרכה כיצד ליצור את המראה למטה!

פיתולים בוהמיים מפונפנים

מָקוֹר: @damnthatschev

9. שתי לחמניות קלועות

מחפשים תסרוקת חמודה וייחודית? ואז בדוק את המבט הבא. כאן יש לנו צמות אופנתיות המעוצבות לשתי לחמניות. הלחמניות כל כך מסוגננות ומהנות. שיער כזה יהיה מושלם לעונת הקיץ, הוא יהיה נהדר גם לפסטיבלים. למראה נועז יותר, אתה יכול לבחור גם צמות בצבע אחר.

שתי לחמניות קלועות

מָקוֹר: @ulovemegz

10. קוקו מאובזר

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף לקוקו לשתף אתכם. למראה זה, השיער כולל צמות על הראש ואז השיער הופך לקוקו גבוה גבוה עם פיתולים. הקוקו כולל גם חבלים וחפתים. זוהי תסרוקת אופנתית ועצבנית. אתה יכול לשחזר אותו או שאתה יכול לנסות קוקו פשוט יותר ללא האביזרים למראה עדין יותר.

קוקו באבזור שחור

מָקוֹר: @pattsonsamanta