23 דרכים לסרוק שיער שחור עם נקודות עיקריות אדומות

11. שיער שחור ארוך עם דגשים אדומים עדינים

לאחר מכן, יש לנו עוד דרך יפה ללבוש שיער שחור עם הדגשות אדומות. סגנון זה כולל שיער רב שכבתי עם דגשים אדומים ותוססים. זהו מראה מסוגנן וקל ללבוש שיתאים לכולם. צור את זה מחדש או בחר בהדגשות אדומות כהות יותר.

שיער שחור ארוך עם דגשים אדומים

מָקוֹר: @makeupbyfrances

12. רעיון שיער לוהט

אם השיער שלך נראה קצת משעמם, כדאי לשקול להוסיף צבע לוהט וחריף בדיוק ככה. כאן יש לנו שיער שחור עם תוספות אומברה נוספות. הגוון האדום המשמש מהמם והוא מזכיר לנו פלפל קאיין טחון! זהו צבע אדום חם ועשיר והוא יהפוך את השיער שלך לשינוי. נסה את הסגנון הזה או שתנסה להוסיף פחות צבע.

שיער אומברה שחור עד לוהט

מָקוֹר: @aaashleee

13. גולת הכותרת

מוקדם יותר בפוסט חלקנו רעיון לשיער נחושת. אם אהבת את זה, כדאי שתבדוק גם את התסרוקת הזו. כאן יש לנו בוב שחור מסוגנן בעל דגשים אדומים כהים ונחושת. אנחנו אוהבים את הדגשים הנחושתיים עם החיתוך הזה מכיוון ששניהם יוצרים סגנון כל כך אופנתי ושיקי. זוהי דרך אופנתית וקלה ללבוש אדום והסגנון יתאים לכולם.

הבהרה של קופרי לתספורת בוב

מָקוֹר: @factoryhairbeauty

14. שיער ארוך עם נקודות עיקריות ותלתלים אדומים

התסרוקת הבאה הזו כל כך זוהרת ומסוגננת! למראה זה, השיער ארוך ושחור ונוספה גם צבע אדום עז. הצבע עדין למדי בחלקו העליון והוא נהיה נועז יותר כלפי הקצות. סגנון זה מסתיים גם עם תלתלים יפים. אנחנו אוהבים את הסגנון! מראה זה מושלם לכל מי שרוצה מהפך שלם לשיער.

שיער ארוך עם גוונים אדומים ותלתלים

מָקוֹר: @kimosabi.doeshair

15. תסרוקת מסוגננת עם דגשים אדומים דקים

לא כל הדגשים חייבים להיות מודגשים מאוד עם הרבה צבעים. אתה יכול לנסות תסרוקת כמו זו. כאן יש לנו שיער שחור ארוך עם תוספות אדומות כהות. קטעי הצבע האדום דקים ולכן יוצרים מראה עדין יותר. שיער כזה קל ללבוש והוא מושלם למי שמנסה אדום בפעם הראשונה מכיוון שהוא לא מוגזם מדי. נסה את הסגנון הזה או שתנסה גם גוונים אדומים שונים.

דגשים אדומים כהים עדינים

מָקוֹר: @texasbalayage

16. שיער שחור עם תלתלים חמודים וגולת הכותרת האדומה

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון בוב להראות לך. זה שחור עם תוספות אדומות מודגשות נוספות. אנו אוהבים את הצבע האדום המשמש מכיוון שהוא בהיר אך יש לו גם גוונים חריפים. האדום נראה מדהים עם גזרת בוב ותלתלים. זוהי תסרוקת יפה ושיקית שתתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את זה או שאתה יכול להוסיף עוד אדום למראה יותר של אמירה.

שיער שחור עם תלתלים חמודים וגולת הכותרת האדומה

מָקוֹר: @יופי_ביקרליב

17. רעיון הבהרה אדום וורוד

התסרוקת הבאה כוללת שילוב נוסף של אדום וורוד. הפעם השיער שחור עם הדגשות אדומות. הצבע האדום אכן משנה גוון ויש לו גם גוונים ורודים. זוהי תסרוקת נועזת ובהירה שתוציא הצהרה. אנחנו אוהבים את הדגשים מרובי הטונים בגזרה הקצרה יותר. אם אתה רוצה להתבלט מההמון, אז זה השיער בשבילך.

רעיון הבהרה אדום וורוד

מָקוֹר: @glamiris

18. נקודות בורגונדיות לשיער ארוך

אוהבים את השיער הארוך עם הדגשים? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. כאן יש לנו עוד שילוב אופנתי של שחור ואדום. למראה זה נוספו הדגשות בורדו כהות יותר. הצבע המשמש הוא גוון אדום עשיר וכהה, הוא פשוט יפה. זהו עוד סגנון קל ללבוש. אתה יכול לנסות מראה דומה או להשתמש בגוון אדום אחר למראה נועז יותר או נמוך יותר.

בולט בורדו לשיער ארוך

מָקוֹר: @makeupbyfrances

19. שיער שחור עם דגשים של ג’ינג’ר

יש כל כך הרבה גוונים אדומים לנסות. אחד החובה הוא ג’ינג’ר. גווני הג’ינג’ר דומים לגרסה אדומה ובהירה יותר. רעיון השיער הבא מראה כיצד ללבוש את הצבע בסגנון. השיער שחור עם נקודות עיקריות נחמדות. כפי שאתה יכול לראות, זהו שילוב צבעים יפהפה. זהו רעיון צבע נוסף שיהיה מושלם לסתיו.

שיער שחור עם דגשים של ג'ינג'ר

מָקוֹר: @maxdomyhair

20. רעיון שיער אדום ושחור חי

רוצה תסרוקת חדשה שהיא תוססת, מהנה ומסוגננת? אם כן, זה בשבילך. תסרוקת זו כוללת שיער שחור ארוך עם צבע אדום עז נוסף. הגוון האדום המשמש כה בהיר ונועז. זה הולך כל כך טוב עם השחור והשניים הם שילוב צבעים כה בולט. שיער כזה מיועד לנשים המתחדשות שרוצות וואו. רעיון הצבע הזה ייראה מדהים בכל אורכי השיער.

רעיון שיער אדום ושחור חי

מָקוֹר: @chitabeseau

21. שיער שחור ארוך עם דגשים אדומים כהים

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון מהמם להראות לך. הפעם השיער ארוך מאוד ושחור עם גוונים אדומים כהים. הדגשים יפים והאדום בעל גוון בורדו. כפי שאתה יכול לראות, האדום נראה מדהים ושיער כזה יזהר את המראה שלך. צור מחדש את הסגנון העדין הזה או שאתה יכול להיות נועז יותר באדום.

שיער שחור ארוך עם דגשים אדומים

מָקוֹר: @texasbalayage

22. שיער בהיר ונועז

הוסף מבזק של צבע בהיר למראה שלך עם שיער כזה! כאן יש לנו שיער שחור באורך בינוני וצבע אדום מודגש נוסף בערך באמצע הדרך. הצבע מהמם וזה אחד המראות האהובים עלינו. אתה יכול לנסות את תסרוקת האומברה הזו או לנסות את הדגשים האדומים הקלאסיים משורש השיער ועד לקצה. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים וזה יצהיר הצהרה.

שיער בהיר ונועז

מָקוֹר: @kylieedwardsbeauty

23. שיער אומברה אדום כהה

הרעיון האחרון לשיער שעלינו להראות לכם כולל שיער שחור ארוך עם תוספות אדומות כהות. צבע אדום זה כהה מאוד ובעל גוון יין אדום המחמיא לשחור להפליא. שיער כזה הוא דוגמה נוספת ללבוש אדום בצורה עדינה יותר. זה מראה אופנתי וזה יתאים לכולם. נסה זאת או שאתה יכול לנסות צבע דומה גם על שיער קצר יותר.

שיער אומברה אדום כהה

מָקוֹר: @makeupbyfrances

אנו מקווים שמצאת קצת השראה לשיער מהשיער השחור האלו עם מראה אדום!