41 רעיונות וסגנונות צבעי שיער אפורים מהממים

11. חמישים גוונים של אפור

במקום לנסות להשיג גוון כסף אחד או אפור מוצק על פני שיערך, בחר בהרבה גווני אפור שונים כדי להפוך את המראה לחיים באמת. יהיה לך קל יותר להתמזג ולשטוף כשהוא רב גוני יותר, וזה גם יעזור להביא קצת עומק רציני למנעולים חסרים אחרת..

אינסטגרם / marije_salonb

מָקוֹר: @marije_salonb

12. צבע אפור כהה עד כסף

אפור אומברה כהה עד כסוף הוא סגנון כה נהדר לנסות אם אתה מתעסק עם גוונים וצבעים חדשים בפעם הראשונה. קיילי ג’נר זיהתה לאחרונה את הלוק הזה ואם אין לך את האורך, תמיד תוכל להסתכל על ‘בגידה’ עם תוספות שיער!

אינסטגרם / notonlybeauty

מָקוֹר: @notlylybeauty

13. שיער אפור + פופ של קשת

עבודת צבע השיער המדהימה הזו רק מראה לך עד כמה שיער אפור רב תכליתי יכול להיות. ראינו את זה עם ורודים וצבעי פסטל אחרים, אבל כאן אתה יכול לראות את זה עושה את הקסם שלו עם המראה הזה בקשת. הדגשות קשת יעזרו לשמור על דברים ייחודיים ואינדיבידואליים ותוכלו לשחק עם כל כך הרבה גוונים וגוונים שונים. אז למה אתה לא?

אינסטגרם / jaymz.marsters

מָקוֹר: @jaymz.marsters

14. פיתולים כסופים-כחולים

בעל גוונים שונים של צבעים דומים אך משתנים היא דרך מצוינת להביא קצת עומק לשיער שלך. באור שיער זה ישתנה מכסף לכחול פסטל, לבן ואפילו לילך לפעמים. על ידי סיבוב או צמת השיער, אתה יכול להשוויץ במגוון הצבעים היפה שעובר עליך. קל להשיג את התלתלים האלה בעזרת החלקות השיער שלך ויש הרבה הדרכות מקוונות שתוכל לעקוב אחריהן. בת הים היא כל הזעם בימים אלה ואתה לא מקבל הרבה יותר בתולת ים מזה.

אינסטגרם / מגניב

מָקוֹר: @bescene

15. גוונים אפורים על שיער טבעי

כדי להשיג את הגוונים הקרים והמגניבים האלה של כסף ואפור עליך להיות מוכן להרבה טיפולי מיזוג והבהרה מראש. לפני שאתה מלבין את שיערך, עליך להימנע מכביסה במשך יומיים או שלושה (אם אתה יכול לנהל אותו) והצטברות שמן זו תסייע למנוע מהאקונומיקה להשפיע או לשרוף את הקרקפת שלך. שיער מותנה גרוע לעולם לא ייראה טוב, כך שאם השיער שלך לא חזק מספיק כדי לקבל את ההלבנה וההבהרה הזו, אל תנסה לסבול את זה.

אינסטגרם / itstoian

מָקוֹר: @itstoian

16. מתכת נוזלית + דגשים כחולים עדינים

המראה האפור הכהה ביותר מושג בצורה הטובה ביותר בבית על ידי הסתכלות על דילול צבעים כהים ושחורים למחצה קבועים. זה די קשה לתקן אם זו הפעם הראשונה שלך, כפי שאמרנו בעבר, מעצב שיער מקצועי הוא תמיד הבחירה הטובה ביותר. המראה היפה הזה רק מראה שאתה לא צריך להתקרר לקרח כדי לשחזר את טרנד החורף החם ביותר, ואפילו לאפור חם וכהה יותר יכולה להיות השפעה לא פחותה..

מקור: pinterest.com

מָקוֹר: pinterest.com

17. מראה מושלם של “שיער סבתא”

על מנת שהשיער שלך ייראה טוב כמו שהוא עשה ביום שיצאת מהסלון, יהיה עליך להיות מוכן להשקיע בעבודת רגל קטנה בעצמך בבית. שימוש במוצר ‘מפקיד’ יעזור לבנות את הצבעים והגוונים בין הטיולים למספרה ותוכלו למצוא רבים מהם בחנויות תרופות ויופי. לעתים קרובות הוא ייראה סגול בבקבוק אבל הוא הופך את השיער לאפור! הסגול עוזר לסנן את ההצהבה בשיער שהולבן רק.

אינסטגרם / פרפרloftsalon

מָקוֹר: @butterflyloftsalon

18. קרח קרח + שפתיים נועזות

יתכן שתצטרך לשנות מעט את שגרת האיפור שלך כך שתתאים לשיערך החדש במיוחד אם תלך קרח לבן כמו הסגנון היפה הזה. אם אתה בדרך כלל הולך על גוונים ניטרליים, עירומים, קצת יותר נועז להוסיף צבע. סגולים ושזיפים עמוקים עובדים בצורה מושלמת עם הגוון הקפוא הזה, אז למה שלא תשתמשו בשיער החדש שלכם כהזדמנות מושלמת להתנסות קצת יותר?

אינסטגרם / swetlanapetuhova

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

19. חלומות מטאל

כדי להבטיח שהשיער שלך ימשיך להיראות במצב מצוין, הקפד להשתמש במרכך באיכות טובה כדי להגן עליו מפני כל הליכי ההבהרה וההלבנה האלה. אם לא תעשה זאת, השיער יתייבש, יהפוך שביר ואף עלול להישבר וזה בצד, הצבע לא יידבק גם אליו. עליך להיות בעל שיער מותנה טוב לפני שתתחיל לחשוב על סגנון מסוג זה, כך שאם הוא עדיין לא ממש שם, תן למנעולים שלך עוד קצת TLC ותחשוב מחדש תוך מספר שבועות..

אינסטגרם / לוליינר

מָקוֹר: @lolaliner

20. מלכת הקרח

הוא כל כך קרח לבן, הוא בעצם כחול מה שבוודאי מעניק סיבוב מעניין לסגנון השיער הכמעט קפוא הזה. הם שני צבעים שפשוט מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת, אז למה לא לחבר אותם יחד לשיערך האפור והכסף? בחרו קווצות אקראיות לעטר בצבע הכחול הכי תינוק שתוכלו למצוא או אפילו ללכת על סגנון חצי וחצי – החלק העליון של השיער כסוף והתחתון הכחול. ההחלטה היא שלך! להיות יצירתי!

אינסטגרם / נורבינה

מָקוֹר: @norvina