31 עיצובים של מסמרים מזכוכית שבורה

11. מסמר מבטא

אינסטגרם / a_fistful_of_fingernails

מָקוֹר: @a_fistful_of_fingernails

אם אתה רוצה לנסות את המראה הנהדר והייחודי הזה בבית, למה שלא תתמקד רק בציפורן אחת ולא בכולם? הניסיון להתאים את העיצוב הזה בדיוק כשמעולם לא ניסית אותו קודם יהיה מסובך-זה כמו רוב הדברים בחיים, תרגול עושה מושלם והכל …

בחרו מסמר אחד ופשוט השתגעו-הוסיפו עוד כמה חתיכות מהאפקט צלופן / זכוכית שבורה והתנסו. אתה תמיד יכול להוריד אותו ולנסות שוב ומכיוון שזה רק מסמר אחד, זה לא משנה!

12. גליטר זהב + מאני זכוכית שבורה

אינסטגרם / _dnixo

מָקוֹר: @_dnixo

אם אתה לא יכול להחליט איזה מראה אתה רוצה כשאתה הולך למספרה, למה לא לערבב ולהתאים? יש לך נצנצים מזהב כדי להפוך את העיצוב לזוהר באופן מיידי, והזכוכית השבורה המופעלת על כמה הציפורניים מסייעת להוסיף עוד ממד למראה.

כפי שאתה יכול לראות, אלה גם ציפורניים קצרות למדי. על ידי חיתוך הציפורן לשניים, כביכול, יש לך אפשרויות נוספות שנפתחות בפניך, מה שנותן לך את ההזדמנות המושלמת לשנות את המצב.

13. זכוכית שבורה & חתיכי הזהב מני

אינסטגרם / unistella_edit

מָקוֹר: @unistella_edit

קישוטי ציפורניים הם דרך קלה באמת להחיות כל מראה וכפי שאתה יכול לראות כאן, יכול לעזור להוסיף מבנה לעיצובים אקראיים אחרת. שוב, אתה לא צריך להתרכז בכל מסמר (זה יהיה די מסובך!) אבל עם המבטא המוזר או הציפורן המאפיינת, זה נראה מושלם!

14. כל כך חד…

אינסטגרם / unistella_edit

מָקוֹר: @unistella_edit

זכוכית שבורה היא … ובכן, חד. אז למה לא להפוך את הציפורניים שלך לחדות? חותכים את הזכוכית השבורה לרסיסים ומחליקים לפני החלתם על הציפורן. שוב, בעזרת נייר כסף או סרט, ניתן להוסיף עיצובים א -סימטריים אלה שבהם לא כל הציפורן מכוסה. זה כמו מרחב שלילי אבל עם קצת יותר כשרון!

15. עיצוב מושלם לציפורניים קצרות

אינסטגרם / unistella_by_ek_lab

מָקוֹר: @unistella_by_ek_lab

איזה מראה נהדר, פשוט וקל! פשוט השתמש בעט הציפורניים השחור שלך (או לק שחור רגיל אם יש לך יד יציבה) כדי ליצור ‘קצה’ שחור וחצי ירח שחור בבסיס. לאחר מכן תוכל למרוח את הזכוכית השבורה הכסופה / פנינית על החלק העליון של כל צבע שתרצה. אתה יכול להשאיר את בסיס הציפורן בעירום, או לבחור בצבע ורוד או פסטל מנצנץ. צא לניסיוני! רק זכור לתייג אותנו בפוסטים שלך ברשתות החברתיות עם #StayGlam להזדמנות להופיע!

16. בסיס כהה + זכוכית זהובה

אינסטגרם / mining_1021

מָקוֹר: @mining_1021

החדשות הטובות ביותר על חלקי הזכוכית השבורה האלה, במיוחד בזהב כמו זה, הן שתחת אורות שונים תקבל אפקט שונה לגמרי. באור אחד, זה נראה זהב שהולך מצוין עם הצבע הכהה והעשיר שמתחתיו. באור אחר, הרסיסים נראים בצבע ירוק. זה יכול לשנות את כל מראה הציפורן שלך, במיוחד אם אתה מרכיב אותה עם צבע שאינו מתאים לו כמעיל הבסיס שלך. בדוק את המאני החדש שלך באורות שונים כדי לוודא שהכל עובד טוב.

17. פדיקור הזכוכית

אינסטגרם / unistella_edit

מָקוֹר: @unistella_edit

אם אתה רוצה לתת את כל הציפורניים על הטוסיק שלך את הטיפול בזכוכית שבורה, זכור להשתמש בחתיכות ממש קטנות. אתה תמיד יכול לשכפל אותו אבל אם תתחיל עם נתח או חתיכה גדולים יותר, לא תקבל את אותו האפקט. על הבהונות האלה יש רק שני ‘קטעים’ קטנים וזה נראה לא פחות ממראה מרובד על ציפורניים גדולות יותר.

18. מערבבים אותו עם פולנית מוצקה

אינסטגרם / rest_nailist

מָקוֹר: @rest_nailist

אם אתה רוצה משהו שבולט מההמון, גושי צבע מוצקים הם תמיד בחירה מושכת את העין. גווני הירוק השונים בעיצוב היפה הזה ממש מחמיאים לטרנד שיער בתולת הים שכולם דיברו עליו וזה בעצם גם מראה פשוט מאוד. יכול להיות שיש לך צבע ירוק כהה או שחור ממש מאחורי הרסיסים של אפקט הזכוכית השבורה, ואפילו תוכל להוסיף קצת נצנצים לציפורניים הירוקות הבהירות יותר אם אתה רוצה מראה מסיבה.

אם אתה לא מספיק אמיץ לצבע הניאון ההוא, החלף אותו במקום ירוק פסטל. תהיה לו אותה השפעה.

19. ציפורני סטילטו מזכוכית שבורה

אינסטגרם / designbyci

מָקוֹר: @designbyci

מסמרות סטילטו נמצאות. מסמרים מזכוכית שבורה נמצאים. מה זה אומר? מסמרים מזכוכית שבורה של סטילטו כמובן!

אם אתה רוצה דרך מהירה להחיות את הציפורניים שלך או שפשוט אין לך זמן ללכת למספרה, השתמש באפקט הזכוכית כדי לכסות את השבבים והשקעים! אתה מסתיר הרבה חטאים מבחינה טכנית, כך שתוכל להקדיש לעצמך קצת יותר זמן גם בין פגישות סלון. כמובן, אם אתה צריך מילוי על ציפורני אקריליק או ג’ל, אתה תמיד יכול ללכת על אפקט חצי הירח שבו אתה מכסה את הרווח בין הציפורן לציפורן בעזרת חתיכות צלופן זכוכית שבורה..

חכם, נכון?

20. רק וואו… נכון?

אינסטגרם / רוג'מבון

מָקוֹר: @ruegembon

המראה הזה פשוט יפה ולא ממש מבלבל כמו שהוא נראה. הוא נראה כמעט קוסמי וכדי להעתיק אותו לעצמך, תזדקק לצלופן אפקט זכוכית שבורה כחולה-ירוקה על גבי כחול/סגול/שחור בוהק. אם אי פעם הוספת קורן לציפורניים שלך על ידי החלת תחילה את שלושת או ארבעה הצבעים (הגדלת העוצמה/גוון) בעזרת ספוג, עשה אותו דבר עם הכחולים, הירוקים והסגולים הכהים יותר לפני החלת הזכוכית השבורה מעל החלק העליון.