41 תלבושות חמודות להעתיק בחורף הזה

21. רעיון תלבושת חורף חמוד ומזדמן

הבא ברשימה שלנו הוא התלבושת החמודה והסיבתית הזו. היא לובשת סוודר ירוק, ג’ינס ומגפיים. התלבושת הזו תיראה נהדר לבדה, אבל יש לה אבזור עם צעיף אינסופי. צעיפי אינסוף הם אופנתיים ופרקטיים כאחד. אתה יכול גם ללבוש אותם בכמה דרכים שונות. תלבושת כזו תשאיר אותך נראה מדהים לאורך החורף ומעבר לו.

רעיון תלבושת חורף חמוד ומזדמן לתלבושות חמודות להעתיק בחורף הזה

מָקוֹר: @חנות

22. חצאית שיק ומגפיים גבוהים

לאחר מכן, יש לנו תלבושת חורפית אופנתית. הלוק כולל סוודר שחור, חצאית חמודה ומגפיים גבוהים. זהו תלבושת יפה שיכולה להתלבש או למטה לכל אירוע. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם בגדים דומים שאתה מוצא בחנויות ובאינטרנט. זו תהיה רכישת השקעה מכיוון שכל פיסה תתאים לדברים אחרים שכבר יש לך בארון שלך. סוודר זה ייראה נהדר עם ג’ינס.

חליפת אופנה ותלבושת מגפיים גבוהים

מָקוֹר: @aysotiofficial

23. מעיל נעים

כאשר מגיע מזג האוויר החורפי ושלג וקרח בחוץ, יהיה עליך להתחמם. למה לא לבחור מעיל נעים בדיוק כמו זה? המעיל ארוך למדי ונראה חם במיוחד. אתה יכול למצוא הרבה מעילים כמו זה באינטרנט וכפי שאתה יכול לראות, זה נראה חמוד עם חותלות וצעיף. מעיל כזה יכול להיות לבוש, כך שתוכל ללבוש אותו בכל מקום. אנחנו אוהבים את המראה הזה!

מעיל חורף נעים ומסוגנן

מָקוֹר: @caayen

24. רעיון תלבושת חורף בוהמית

אופנת בוהמיה תמיד חוזרת לעונות האביב והקיץ. עם זאת, הסגנון המגניב הזה הוא לא רק לקיץ, אתה יכול לנדנד אותו גם בחורף! להלן דוגמא לבוש יפה. המראה כולל סוודר לבן, צעיף, צעיף, ג’ינס שחור, מגפיים וכובע. אתה יכול לשחזר את התלבושת הזו עם צבעים וחתיכות דומות או לקחת השראה וליצור תלבושת חורף בוהמית משלך.

רעיון לבוש חורף בוהמי

מָקוֹר: @samantha_yoderr

25. אאוטפיט בלק עם חצאית משובצת

התלבושת הבאה שלנו כוללת סוודר, חצאית ארוכה ומגפיים. זהו רעיון כל כך מסוגנן לחורף שאפשר ללבוש חצאית, אבל להתחמם עם מגפיים נעימים. סיבה נוספת שאנו חושבים שהרעיון הזה הוא נהדר היא כי משולבת החצאית והמגפיים הארוכה הזו היא בעלת אווירה משנות ה -70, כך שתלבושת כזו מתאימה לנשים שאוהבות מראה וינטג ‘. צור מחדש תלבושת דומה או בחר תבניות וצבעים פאנקי משלך. רק וודא שהחצאית ארוכה מספיק כדי לכסות את החלק העליון של המגפיים שלך.

בגד שחור כולו עם חצאית משובצת

מָקוֹר: @madrugada_sahar

26. זוהר חורף

רוצה להאיר את הלוק שלך בחורף? אז קח השראה מהתלבושת הזו! מראה זה מורכב ממעיל ארוך אופנתי עם חגורה, סוודר בעל צוואר גבוה, מגפיים, תיק ומשקפי שמש. אנו אוהבים את הצבעים המשמשים וכל פריט ניתן ללבוש בנפרד, שכן בגדים בצבעים אלה משתלבים עם הכל. תלבושת כזו תעניק לך מבט A-List לאן שאתה הולך.

רעיון תלבושת זוהר חורף

מָקוֹר: @rita.tesla

27. ג’ינס חמוד, עליון וסרוגים

מחפשים בגד חמוד וקל ללבוש? אז זה בשבילך. כאן יש לנו ג’ינס וחולצה שמשולבת עם מגפיים מסוגננים ואביזרים סרוגים. בגד כזה מושלם לימי החורף הנינוחים והקז’ואל. זהו בגד טוב לקבל השראה מכיוון שאתה יכול ליצור כל לוק עם החלקים הבסיסיים האלה. בחר ג’ינס וחלק עליון בכל צבע ולאחר מכן אביזר.

ג'ינס חמוד, עליון וסרוגים

מָקוֹר: @דפנגרימה

28. שמלת מעיל וסוודר ארוכה

לאחר מכן, יש לנו בגד יפה שיהיה קל לשחזר אותו. התלבושת כוללת שמלת סוודר לבנה, מגפיים גבוהים ומעיל אופנתי. זהו מראה אלגנטי ומסוגנן שניתן ללבוש לכל אירוע. אתה יכול ליצור את התלבושת הזו עם לוח צבעים וחלקים דומים או לבחור משלך משולבת ומגף משלך.

רעיון תלבושת של שמלת מעיל וסוודר ארוכה

מָקוֹר: @thecharmingolive

29. תלבושת חורף מהנה ומסוגננת

צבעים ודוגמאות בהירים הם לא רק לקיץ. אתה יכול להוסיף את אלה גם לבגדי החורף שלך. כאן יש לנו מראה מגניב הכולל כובע תוסס, מעיל מפוספס וצעיף מעוצב. שאר החלקים שחורים. זה מראה מהנה ואופנתי שיאיר את ימי החורף האפורים.

תלבושת חורפית מהנה ומסוגננת

מָקוֹר: @peexo

30. רעיון תלבושת חורף אפור ושחור

דרך קלה להוסיף צבע או דוגמאות לתלבושת שלך היא עם הנעליים שלך! זהו בגד אופנתי ונייטרלי עם מגפיים בהדפס נחש. הדפס הנחש מחמיא לגוונים האפור והשחור באאוטפיט בצורה מושלמת. זהו מראה נהדר ותוכלו לנסות מגפיים עם הדפס נחש או לבחור הדפס או צבע פאנקי אחר.

רעיון תלבושת חורף אפור ושחור

מָקוֹר: @rebelrossanna