31 תלבושות חורף אופנתיות להעתיק עכשיו

21. אפוד לנצנצים כסופים

מקור: styllove.blogspot.co.uk

מָקוֹר: styllove.blogspot.co.uk

כדי להוסיף קצת בלינג לאאוטפיט החגיגי שלך, אתה לא יכול לטעות עם כמה פאייטים. ללכת על משהו כמו אפוד פשוט עם פאייטים כמו מספר הכסף הקטן והנוצץ הזה הוא דרך מצוינת להוסיף את הטרנד לאאוטפיט שלך מבלי להרגיש יותר מדי כדור נוצץ. אם מעולם לא עבדת פאייטים בעבר, הם יכולים להיות מכריעים אבל להתחיל בקטן ולעבוד למעלה ותכף תבין מה חם ומה לא..

22. חולצה סופר -סייז

מקור: themysteriousgirl.ro

מָקוֹר: themysteriousgirl.ro

לחולצה הסופר -סייז יש מטרות רבות. לחורף הוא מספק שכבה נוספת עם מעט משהו נוסף. לקראת הקיץ תוכל ללבוש אותו מעל מכנסיים קצרים ואפוד לבן פשוט. יש מאה דרכים שבהן תוכל ללבוש אותו ולדעתנו כדאי להמציא אותו מחדש לחורף הזה. כל שעליך לעשות הוא להוסיף חגורה כדי לשמור על נשי ולהראות את המותניים שלך.

23. תוספת מעיל החורף

מקור: myblondegal.com

מָקוֹר: myblondegal.com

זה שהקיץ נגמר לא אומר שאתה צריך לסגת את ארון הקיץ שלך בעליית הגג או המרתף. אתה יכול ללבוש הרבה דברים שהיית לובש בדרך כלל בקיץ אם אתה לומד כיצד לאבזר אותם כמו שצריך כדי ללכת יד ביד בחורף.

המראה הזה היה מעוטר בעקבים חמודים בקיץ ולא היה צורך במעיל או ז’קט. לקראת החורף, הוסיפו זוג מגפונים בצבע בז ‘, תלבשו כמה גרביים שקופים או גרביונים ושייכו עם מעיל ושילוב תיק תואם. לבשי בגדי הקיץ שלך בגאווה!

24. קלאסית קונברס

מקור: sincerelyjules.com

מָקוֹר: sincerelyjules.com

כולם לובשים את הקונברס הקלאסי בימינו ויש סיבה טובה לכך – הם כל כך תכליתי. זוג משאבות שחורות וחמודות בדיוק כמו אלה ניתן ללבוש באותה קלות עם שמלות קיץ קטנות ויפות כמו עם ג’ינס וז’קט לחורף.

25. די בוורוד

מקור: blonde-mery.blogspot.com.es

מָקוֹר: blonde-mery.blogspot.com.es

אתה תמיד חושב על בייבי כחול כשאתה חושב על חורף – השלג נראה כמעט לבן וכחול ביחד, לא? למה שלא תוסיף מגע חגיגי משלך עם צבע צבע בהיר כמו מעיל ורוד אלמוגים. בנוסף זה נותן לך תירוץ לנדנד סוודר ורוד פסטלי נוח בדיוק כמו זה וזה נראה סופר חם!

26. חתול משוגע קז’ואל

מקור: www.style-splash.com

מָקוֹר: www.style-splash.com

אתה לא יכול לקרוא לעצמך #crazycatlady אם אין ברשותך פריט לבוש עם החיה האהובה עליך. בנוסף בואו נודה בזה, זה סוודר ממש חמוד. תן לגברת החתול הפנימית שלך להשתחרר ולתפוס לעצמך סוודר חתולים. רוק -ג’ינס, חצאית קטנה וחמודה או אפילו מכנסיים שחורים וחכמים כפי שמוצג כאן.

27. החולצה שלו

מקור: helloshopping.de

מָקוֹר: helloshopping.de

חולצות גברים תמיד נראות טוב יותר על נשים ואם נשפכת משהו מהחלק העליון שלך או מסיבה אחרת, אתה צריך ללבוש אחת שלו, פשוט להחזיק אותו עם כמה נעלי עקב וג’ינס סקינים וזכית לעצמך מנצח משולבת. זה מגניב ללא מאמץ.

28. חצאית הטרטנים

מקור: sandrab.ro

מָקוֹר: sandrab.ro

אולי לא תחשוב מיד על חצאית מיני כשאתה פוגע בחודשי החורף הקרים יותר, אבל צוות חצאית מיני עם טרטון / משובץ עם סוודר רך ולבן ומגפיים מגניבים עד הברכיים הוא פשוט המראה המושלם. אתה יכול להוסיף גרביונים אם קר מדי ללכת ברגליים יחפות ותוכל להוסיף גם מגפונים ולא תחתוני ברך לערעור חמוד יותר..

29. חצאית כפתורים

מקור: mypeeptoes.com

מָקוֹר: mypeeptoes.com

דגם זה כולל חצאית מכופתרת ג’ינס שהיא אחת הקלות ביותר שתוכל ללבוש. חבר אותו עם טי פשוט וכמה מגפיים סופר מגניבים למראה מוכן לחורף וללא מאמץ לחלוטין.

30. מראה מעיל עור

מקור: מקסים-pepa.com

מָקוֹר: מקסים-pepa.com

מעיל העור (-לוק) מעור השחור צריך להיות מרכיב עיקרי בארון של כל אישה ואם עדיין אין לך כזה, אתה לא יודע מה אתה מפספס. זה מיד מסעף או ‘מתבלבל’ בתלבושת משעממת אחרת וניתן לחבר אותה כמעט לכל פריט לבוש שאתה אוהב. בין אם מדובר בג’ינס ומגפיים, שמלה שחורה יפה או ג’ינס קצר בקיץ, מעיל העור מתאים כמעט לכל דבר.

31. פופ של תפוז

מקור: zorannah.com

מָקוֹר: zorannah.com

קל להיסחף עם האפורים והשחורים החורפיים של החורף, אבל למה לא לשקול להוסיף רמז לצבע עשיר באמת כדי לחמם את הדברים בצורה יפה? מה יותר טוב, צבע חם יותר כתום?

אז הנה לכם – 31 ממראות החורף המגניבים ביותר שהייתם יכולים לטלטל השנה. לא הגיע הזמן שתתחדש קצת בארון שלך?