31 רעיונות תלבושת מסוגננים לקואצ’לה

21. הדפס קימונו + מכנסי ג’ינס

כזה קימונו יפה. ההדפס הדרמטי מוסיף מימד אחר לגמרי לאאוטפיט. הברייט השחור הזה גורם למראה הזה להיות הרבה יותר זוהר. במיוחד בשולי האומברה שלו.

רעיון התלבושת של היפי קואצ'לה

Polyvore / inthestyleofnina

זה יכול להיות קשה לבחור שרשרת מתאימה לתלבושת. מחשופים שונים דורשים סגנונות שונים. הצ’וקר הזה מושלם מכיוון שהוא אינו מסיט את תשומת הלב מהמראה הכללי.הסבך הספיראלי הוא גם מגע נחמד.

22. מכנסי ג’ינס שחורים + כובע גמלים

בראון בחוץ וגמל פנימה. גמל ושחור יוצרים שילוב כל כך יפה. שני הצבעים הפשוטים האלה נראים כאילו הם לא יתאחדו יפה יחד, אבל הם באמת עושים זאת. זמש גמלים מדהים. זה מראה שני צבעים פשוטים באמת יכולים להשפיע.

תלבושת בוה קואצ'לה חמודה 2016

Polyvore / deeyanago

אתה חייב לאהוב את השילוב הזה של שרשרת הצ’וקר. זהו המחשוף המושלם עבור השרשרת הנבחרת. מוסיף מעט גלאם מבלי לעבור על החלק העליון.

23. פשוט & נוח

קוצ’לה מלאה בכמה מבטים ממש בחוץ, אז זה ממש נחמד לראות מישהו שמנדנד תלבושת פשוטה ונוחה. שמישהו יכול להיות אתה. המגפיים השחורים המחודדים מעניקים למראה הזה קורטוב של עצבנות.

רעיון תלבושת פשוט לקואצ'לה נוח

Polyvore / rxchly

תמיד לכוון לנוחות. זו העצה שלנו בכל מקרה. התלבושת הזו היא הטובה משני העולמות. זה נוח בהחלט, אבל זה גם אופנתי. במיוחד עם החיתוך הייחודי.

24. שמלת בוהו + תיק פרינג ‘

השמלה הזו מכילה הכל בוהמי. זה מעוצב. זה צף. ויש לו גם כמה שרוולים מדהימים. אנו מעריצים את סנדלי העקבים השרוכים האלה. כשאת לובשת שמלה רופפת את רוצה שהרגליים שלך ייראו במיטבן. עקבים יגרום לרגליים שלך להראות ארוכות ומדהימות יותר.

אאוטפיט של שמלת בוהו שמלת שוליים

10. פוליבור / אגדנסר

אלה מושלמים כשאתה חוטף אותם. שרוך הוא כל כך במגמה כרגע. חבר אותו עם שקית שוליים ותראה חם לטרוף.

25. שמלת תחרה לבנה + מגפונים

זו שמלה כל כך יפה. לבן. תַחרָה. תראו כמה מדהימים גם השרוולים הצפים. המותניים המסועפים יעניקו לך קצת צורה. לא תצטרך הרבה טבעות למראה הזה. אם בכלל. אנו מציעים רק אחד. לא רוצה לעבור יותר מימין למעלה?

שמלת תחרה לבנה קרסול אאוטפיט

Polyvore / joy2thahworld

המגפיים החומים והתיק החמים כל כך יפים. הם מחמיאים לתלבושת ללא מאמץ. אפילו המגפיים מאובזרים. כמה מדהים זה?

26. אאוטפיט שחור מזדמן

הנה מבט נוסף עם כמה נעליים מאובזרות להפליא. הנעליים במראה הזה כל כך נוחות. אתה יכול ללבוש את זה כל סוף השבוע ולהרגיש כאילו אתה לובש נעלי בית כל הזמן.

אאוטפיט All Black Black Coachella

פוליבור / אלריה

הדבר הגדול עם שחור הוא שזה הולך עם כל דבר. אתה יכול לבחור כל צבע לאבזור איתו. או יותר מצבע אחד אם אתה מרגיש מעז. אנחנו גם מאוד אוהבים את העגילים הקצויים הכפולים במראה הזה.

27. תלבושת חמודה, נערה

חמודה ונערה – אין מילים טובות יותר לתאר את התלבושת הזו. שמלת הקיץ הפרחונית תשמור על קור רוח לאורך כל סוף השבוע. בנוסף קיבלת קרדיגן כאשר הטמפרטורה יורדת בערב.

תלבושת חמודה של קוצ'לה עם שמלה וקרדיגן

Polyvore / davis-hm

האביזרים מתאימים שוב בתלבושת הזו, וזה בהחלט חובה. אפילו משקפי השמש תואמים היטב את הצבע החום. אתה צריך כתר פרח. זה חובה. קוצ’לה לא הייתה אותו דבר בלעדיה.

28. שמלת בוהו + שרשרת מטבעות

וואו. בדוק את שרשרת המטבעות הזו. יש לנו כל כך הרבה אהבה למטבעות בשרשראות. הם נראים יפים. השרשרת הזו בהחלט נותנת הצהרה. השמלה הזו היא גם הסגנון המושלם ללבוש איתה.

שרשרת מטבעות שמלת בוהו מקסי Coachella

פוליבור / אליטטר

למרות שהוא מעוצב, ההדפס די מאולף כך שהשרשרת דווקא תסתדר היטב עם האדום של השמלה. סנדלי עקב שוליים וכובע תקופתי הם חובה. גם הכל שחור.

29. למעלה סרוגה למעלה + מכנסי ג’ינס

ממש מקסים לראות בורגונדי במראה קיצי שכזה. בורגונדי קשור בדרך כלל לסתיו אבל הוא נראה ממש נהדר בתלבושת הזו. הסרוגה היא מגע נחמד.

מכנסי ג’ינס קצרים עם סרוגה עם קרושה, תלבושת קוצ’לה

Polyvore / evelynrodriguez-3

אביזרים חומים הם בהחלט הדרך ללכת. וסמוך עלינו, אתה לעולם לא יכול להשתבש עם שוליים. בנוסף לעובדה שהפרטים הכחולים בגב המגפיים האלה תואמים את מכנסי הג’ינס הכחולים, היא תוספת כל כך מדהימה.

30. לוק היפי מודרני

זהו מראה היפי יפהפה. אם כך נראית המודרנית, אנו נמצאים. החצאית הזו באמת מדהימה. כל כך הרבה צבעים נפלאים מסתובבים דרכו, ונותנים לך אפשרויות בלתי מוגבלות לבחירת אביזרים שיתאימו איתם.

רעיון התלבושת של היפי קואצ'לה

Polyvore / lidia-solymosi

אנו בהחלט ממליצים להשאיר את זה פשוט ככה. מדוע שתרצה להסיר את תשומת הלב מההדפס המדהים? הבורגול הוא מגע מקסים ואנחנו מאוד אוהבים גם את החום הרך.

31. שמלת תחרה שחורה + כובע שחור

שחור, שחור, שחור. הנה עוד אחד עבורך. האחרון, אל תדאג. עם זאת, אנו אוהבים לתת לך אפשרויות מכיוון שזה יכול להיות קשה ללבוש את כל השחור ולראות שזה נראה טוב.

כובע שמלת תחרה שחור תחפושת Coachella

Polyvore / itz-seselovly

התחרה והציציות של השמלה הזו מוסיפות לה מרקם ממש נחמד. לחץ על חופן צמידים ועטר את אצבעותיך במספר טבעות. עכשיו אתה מוכן לקואצ’לה!

איזה בגד אתה הכי אוהב? יידע אותנו בתגובות למטה. מסיבה שמחה!