41 תלבושות קיץ חמודות שתאהבו בעונה זו

31. שמלת פולקה דוט עם ג’קט אדגי

דוגמא מגניבה נוספת לנסות לקיץ היא נקודות פולקה. נקודות פולקה יפות, מהנות ומסוגננות אשר מושלמות לעונה. המראה הבא שיש לנו מראה דרך אופנתית ללבוש נקודות. הגברת המסוגננת הזו לובשת שמלת נקודות עם ז’קט אופנוענים. אנו אוהבים את השילוב הזה מכיוון שהז’קט מעניק לנקודות החמודות מראה עצבני. זה גם מבריק קצת את השמלה. אתה יכול ללבוש כל שמלת נקודות עם כל מעיל.

שמלת פולקה דוט עם מעיל אדגי

מָקוֹר: @cabermu

32. שמלה צהובה קייצית

התלבושת הבאה שברצוננו להראות לכם יפה! כאן יש לנו שמלה צהובה וארוכה עם חגורה. הצהוב כה בהיר והוא מושלם לעונת הקיץ. אתה יכול לקחת השראה ולנסות למצוא שמלה צהובה דומה או ללבוש שמלה לבחירתך. שמלה צהובה היא רק מראה מסוגנן ותוסס שמתאים לקיץ.

שמלה צהובה ונעלי בית

מָקוֹר: @hajra_aaa

33. חולצה וג’ינס אופנתיים

אם כל הצבעים הבהירים והדוגמאות הנועזות הם לא הדבר שלך, אז אתה יכול לנסות בגד אופנתי וקלאסי כמו זה. כאן יש לנו חולצה מסוגננת עם מכנסי ג’ינס קרסול ונעליים נוחות. זהו מראה קל ללבוש שתוכל ללבוש בכל מקום. אתה יכול גם ללבוש את אותם ג’ינסים עם חולצה אחרת ואת אותה חולצה עם מכנסיים וחצאיות אחרות. אז תלבושת כזו תהיה השקעה ואתם תלבשו אותה שוב ושוב.

רעיון תלבושת חולצה וג'ינס שיק

מָקוֹר: @cabermu

34. חצאית פס צבעונית

רוצים להצהיר בקיץ הקרוב? אז בגד כזה מושלם בשבילך. מראה זה כולל עליון שחור פשוט עם חצאית פסים מהממת. הצבעים המשמשים את החצאית הם קיציים, יפים ובהירים! חצאית תוססת כזו ניתן ללבוש בכל מקום, החל מיום קניות עד לילה בעיר. אתה יכול למצוא חצאיות פסים צבעוניות ברשת.

חצאית פסים צבעונית

מָקוֹר: @mskristine

35. סרבל ג’ינס חמוד

עוד מראה קל ללבוש לקיץ הוא סרבל. האוברולים רגועים ויראו אחרת בכל פעם שתחליף את החלק התחתון. הנה דרך מסוגננת ללבוש אוברול. זהו בגד אופנתי וגרסה דומה תתאים לכולם. אתה יכול לקנות אוברול כזה או שאתה יכול לבחור בצבע ג’ינס אחר.

רעיון אאוטפיט של חליפת ג'ינס חמוד

מָקוֹר: @cabermu

36. אאוטפיט לבן עם מעיל צהוב תוסס

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון לאאוטפיט לבן. החלק העליון והמכנסיים כולם לבנים ומעיל צהוב תוסס נלבש לסיום המראה. על ידי הוספת בגד נועז אתה רק הופך את התלבושת הלבנה ליותר אמירהית וייחודית. שחזור החלק העליון והמכנסיים או שאתה יכול ללבוש ז’קט דומה עם שמלה לבנה מדי.

בגד לבן עם מעיל צהוב תוסס

מָקוֹר: @cabermu

37. שמלת חולצת פסים

שמלות נהדרות לקיץ. זה רק חלק אחד כך שקל ללבוש אותם. רוב שמלות הקיץ קלות ואתה יכול לשמור על קור רוח. התלבושת הבאה שיש לנו להראות לכם כוללת שמלת חולצה. השמלה קלילה, מסוגננת ובעלת דפוס פסים אופנתי. שמלה כזו מסמנת את כל קופסאות הקיץ וניתן לרכוש בעמוד למטה.

שמלת חולצת פסים

מָקוֹר: @rovebyronbay

38. חצאית פרחים

דוגמאות פרחוניות פופולריות מאוד לקיץ ועם חצאיות כמו זו, אנו יכולים לראות מדוע! חצאית זו היא בצבע כחול מהמם עם הדפס פרח ורוד בחלקו העליון. החצאית נלבשת עם עליון ורוד חמוד, תיק ורוד ונעלי עירום. תלבושת כזו תהיה מושלמת לחתונת קיץ או סתם אם אתה רוצה לזרוח קצת ביום שטוף שמש.

רעיון תלבושת של חצאית פרחונית

מָקוֹר: @mskristine

39. חליפת קיץ מעוצבת

אם שמלות לא בשבילך אז אתה יכול לנסות חליפת סרבל. חליפות סרבל הן חלק אחד כמו שמלה אך יש לה מכנסיים במקום חצאית. בגד ים כזה יהיה מושלם לימי הקיץ החמים! הוא נראה קל משקל, בעל דוגמה יפה ולחליפה צבעים קיציים. תוכל ללמוד עוד על החליפה הזו בדף למטה, אך יש גם הרבה חליפות אחרות כמוה ברשת.

תלבושת חליפת קיץ מעוצבת

מָקוֹר: @rovebyronbay

40. מכנסי הדפס נחש

הקיץ הוא הזמן המושלם להיות קצת יותר נועז באופנה שלך. דרך מושלמת לעשות זאת היא עם מכנסיים מעוצבים! התלבושת למטה כוללת עליון רגיל עם ז’קט חמוד ומכנסי סטייט אופנתיים. כפי שאתה יכול לראות, המכנסיים הופכים את התלבושת לייחודית. נסה מכנסיים דומים לאלה או בחר הדפס לבחירתך.

מכנסיים אופנתיים עם הדפס נחש

מָקוֹר: @mskristine

41. חולצה לבנה עם חצאית

לאחר מכן, יש לנו דרך נוספת ללבוש חולצה אופנתית לקיץ. חולצה לבנה זו הותאמה לחצאית מסוגננת וניטראלית. זה מראה מגניב וטרנדי. אתה יכול ללבוש חולצה דומה עם כל חצאית שתבחר. תלבושת כזו יכולה להתלבש או למטה לכל אירוע.

חולצה לבנה עם חצאית + תיק גב

מָקוֹר: @cabermu

אנו מקווים שמצאתם השראה למראה הקיץ החדש שלכם.