31 שמלות הנשף היפות ביותר ללילה הגדול שלך

11. מחוץ לשמלת נשף הכתפיים

אם אתה לא אוהב את הבטן שלך, בחר בשמלה עם פירוט וקפלים על החזית. זה יעזור להסוות אותו, ככזה, וגם למשוך את תשומת הלב. אותה גישה חלה על כל אזור בגופך שאינך בטוח בו מדי. שמלות סטרפלס יכולות להחיל רצועות, ואתה יכול אפילו להוסיף שרוולים מכוסים בצורת תחרה או חומר לכיסוי זרועות אם אתה לא אוהב אותם. צעיף או משיכת כתפיים מתאימים גם לכך. (סמכו עלינו, אנו יודעים).

תכלת קצרה מחוץ לשמלת נשף הכתפיים

מָקוֹר: @mariyazakir

12. שמלת בת ים שחורה

אם אתה קונה שמלה באינטרנט, הקפד לבצע את המחקר שלך תחילה. זוהי שמלה חשובה עבורך והדבר האחרון שתרצה הוא שהיא תופיע ותראה שום דבר אהבת שתכננת. ודא שכל המדידות תואמות, ובקש מדידות אם לא סופקו. אתה יכול להתאים קצת את עצמך בבית, או על ידי תשלום לתופרת שתעשה זאת עבורך, אך רכישה מאתר מפוקפק תשאיר אותך נראה פחות מהרצוי.

בת ים שחורה שמלת נשף לנערות בגודל פלוס

מָקוֹר: tumblr.com

13. שמלת פרחים קצרה

שמלת נשף לא צריכה ללבוש רק פעם אחת. עיצוב זה, למשל, יכול להיות משוחק בקלות לחתונה, ואף עשוי להכפיל את עצמך כשמלת שושבינות, אם אתה מסתובב בתקציב. אם אתה הולך לנשף קיץ, בחר בשמלות שאתה פחית ללבוש שוב, וההוצאה לא תהיה מזעזעת לא פחות.

שמלת נשף פרחונית קצרה לבני נוער

מָקוֹר: @henriscloud9

14. שמלת מידי שחורה

הקפד לבחור את השמלה המתאימה לגודל שלך. אנו יודעים שהייתם רוצים להעמיד פנים שאתם במידה הנמוכה ממה שאתם באמת (כי גם אנחנו עושים את זה), אבל שמלה לא מתאימה לא תחמיא. גרוע מזה, לא תרגיש טוב בזה. אתה לא רוצה להרגיש מיליון דולר? ניתן בקלות לקחת שמלות חבובות דמויות במידת הצורך, לכן תמיד בחר במידה אחת גדולה מקטן. אין שום דבר מחמיא בשמלה קטנה מדי. אם אתה כל כך מודאג מזה, פשוט גזור את תגי הגודל. זה מה שאנחנו עושים!

שמלת מידי שחורה מהכתף לנשף

מָקוֹר: @friendinfashion

15. שמלת קטיפה ארוכה עם חריץ

זכור כי האביזרים שלך הולכים להיות חשובים באמת, וזה בהחלט חל על הנעליים הזוג שלך עם שמלות הנשף היפות האלה. אם אתה נועל עקבים, ייתכן שיהיה עליך אורך מעט ארוך יותר על חצאית השמלה שלך. וודא שאתה מתייחס לכך אם אתה פונה לאביזרים שלך כשהוא לובש זוג נעלי ספורט או משאבות בלט שטוחות!

שמלת נשף קטיפה ארוכה עם חריץ

מָקוֹר: @jovanifashions

16. ארוכה, מחוץ לשמלה האדומה

אם אתה מתכנן לבצע שינויים בשמלה שלך כדי להבטיח שהיא מתאימה בצורה מושלמת, הקפד להשאיר הרבה זמן. ככלל שינויים אלה יימשכו שבועיים עד שלושה שבועות, במיוחד אם נדרש קצת יותר שינוי. אל תעזוב את הדברים מאוחר מדי, אחרת השמלה שלך לא תיראה כמעט מדהימה כמו היצירה המהממת הזו.

עוד הרבה זמן שמלת הנשף האדומה בכתף

מָקוֹר: tumblr.com

17. שמלת מנטה ארוכה עם רצועות

מותן אימפריה גבוהה היא מראה נהדר לנערות שחשבו את עצמן כצורת “תפוח” – נושאות את המשקל לכיוון אמצע הגוף. האורך הארוך והרפוי בתחתית יאפשר לבד להיכנע לעקומות שלך, ושום דבר לא יידבק או ייצמד. בסך הכל, אנו חושבים שזו בחירה מצוינת. ואנחנו לגמרי מאוהבים גם בצבע המנטה הזה!

שמלת נשף ארוכה מנטה עם רצועות

מָקוֹר: @kenzas

18. שמלה מתוקה צמודה

למצוא את התחתונים הנכונים לשמלת מתוקה יכולה להיות עבודה קשה, אבל עשינו את המחקר כדי שלא תצטרך. יש כאן כמה אפשרויות שונות.

אתה יכול לתפור כוסות חזייה בתוך בטנת השמלה שלך אם אתה רוצה קצת תמיכה ללא התמיכה בפועל.

אתה יכול גם ללכת על חזייה ארוכה וחגורה, אך נתמכת במלואה. אורך ארוך יותר בדרך כלל אומר שזה יישאר קל יותר. החזה לא אומר שאתה לא יכול ללכת ללא סטרפלס, אתה רק צריך לדעת איך.

שמלת שמלת נשף צמודה וארוכה

מָקוֹר: pinterest.com

19. שמלת בת ים צנועה

לא לעתים קרובות אתה מקבל את ההזדמנות להתחפש לנסיכה אמיתית ללילה, אז באמת תנצל את זה. פנקו את עצמכם, אם התקציב שלכם יאפשר, ותלכו לתקופה שעובדת – ציפורניים, שיער, שמלות וכו ‘השיער שלך חשוב, אגב, ופירוט השמלה שלך בדרך כלל יתאר כיצד השיער שלך אמור להסתדר. גב מפורט מאוד, למשל, מבוזבז מתחת למסה של תוספות שיער. הפרטים נחשבים רק אם אנשים יכולים לראות אותם …

שמלת נשף בת ים צנועה לילדות שחורות

מָקוֹר: tumblr.com

20. שמלה אדומה עם שרוולים ארוכים

אם אתה לא אוהב את הידיים שלך, פשוט תלבש שרוולים. כיסוי חלק אחד של הגוף שלך פשוט נותן לך את ההזדמנות להשוויץ בחלק אחר. אם אתה אוהב את האמצע שלך, למשל, אתה יכול לבחור שמלה גזורה, בדיוק כמו העיצוב האדום המהמם הזה. המותניים הנוצצים עוזרים ללכוד אותך במותניים, ויש את הכמות הנכונה של תחת-בוב כדי להפוך את כל העניין לחצוף וסקסי. מה אתה חושב? האם היית מנענע את המראה עם שרוולים?

שמלת נשף אדומה ארוכה עם שרוולים ארוכים

מָקוֹר: @jovanifashions