59 רעיונות תלבושת חג המולד החמודים

11. פופ של אדום

היי הסתכל! הנושא האדום הזה חוזר שוב! לא אמרנו לך שבהחלט זה יגיע לכמה הופעות? זוהי דרך פשוטה כל כך להכניס צבעים חדשים לתערובת הארון שלך, במיוחד אם אתה טירון ואינך רגיל ללבוש אותם. עם גוונים ואביזרים פשוטים התומכים בחצאית האדומה הבהירה שלך, בג’ינס או אפילו בשמלה, אפשר להפוך אותו בקלות לבגד יומיומי, למרות שאולי לא חשבת ככזה כשקנית אותו..

רעיון פשוט לתלבושת חג המולד

מָקוֹר: @dresscorilynn

12. שמלה אדומה + צעיף פלנל

וכאשר אביזרים פשוטים אינם באמת התיק שלך, שמור על התיק שלך עירום ותחייה את הדברים עם צעיף בהדפס בהיר, בדיוק כפי שאתה יכול לראות כאן, לבוש עם השמלה האדומה ההיא שהעזנו שתוציא קודם לכן. בדיוק כמו הגוון החרדל הזה, גווני החום והבז ‘ / העירום האלה עובדים ממש טוב עם גוון אדום בוהק, וזה נותן לך את התירוץ המושלם להתחיל לקנות דרך טווח השפתונים של עירום Mac … זה כמו גורל, גבירותיי!

שמלת אדום צעיף פלנל חג המולד

מָקוֹר: @חנות

13. שחור & זהב

אם יש פעם צבע שמאיית את חג המולד, זה זהב. ומה הולך מצוין עם זהב? שחור, כמובן! זה לא משנה מה אתה לובש, בין אם זה שמלה, חצאית, ג’ינס, מכנסיים מחויטים, מה שלא יהיה, פשוט תהפוך אותם לשחור וזהב. הפוך את זה לשחור וזהב! אנחנו אוהבים את השילוב הפשוט של אותה שמלה שחורה קטנה עם זהב נוצץ, מעיל הפצצה הפזול, עוד שורת טרנד גדולה בין 2018. הכל זכה לאבזור מושלם גם עם מצמד הזהב, הנעליים השחורות ופריטי התכשיטים בזהב כהה. זה בהחלט אחד הרעיונות החביבים עלינו על חליפות חג המולד החמודות.

תלבושת פאייטים בשחור וזהב לחג המולד

מָקוֹר: pinterest.com

14. פלנל + פאייטים

שוב, אנו מאגדים שניים מהדברים שכבר די קבענו שכדאי שיהיו לכם בארון הבגדים – חצאית הפייטים וחולצת הפנל / המשבצת. למה? כי הם הולכים כל כך טוב ביחד, אתה לא חושב? במיוחד לרעיונות התלבושת החמודים שלנו לחג המולד. התינוק החמוד הוא ללא ספק תוספת אופציונלית, אבל אנחנו באמת מאוהבים בכל התלבושת הזו, במיוחד בדרך שבה הוא נזרק כלאחר יד יחד עם ווליס ירוקים של האנטר … נלבש גם על ידי התינוק החמוד האופציונלי. כשאתה חוזר פנימה, מוכן להתחיל באמת את המסיבה, היית בועט באותן וואליות ובחר בעקבים עם רצועות עירום, או שחורות..

חצאית פייטים זהב חולצת פלנל תלבושת חג המולד

מָקוֹר: @100layercakelet

15. חצאית טול

שרה ג’סיקה פארקר הפכה את החצאית הזאת למפורסמת, בסצינת ההתרסקות המפורסמת הזו בסקס והעיר. שוב, הנושא האדום והלבן הזה עובר ברעיונות תלבושת חג המולד חמודים כמו זו, והנעליים האלה כל כך יפות! דורותי לא הייתה חולמת ללחוץ על העקבים שלה שלוש פעמים אם העקבים שלה יפים כמו אלה! שימו לב לטרנדים הפופולריים האחרים לעונה זו בתוך הלוק הקטן הזה-השרשרת הגדולה והגדולה שחובשת על החלק העליון של סוודר בעל צוואר גבוה. החלק העליון עם שרוולים ארוכים וצוואר הוא בהחלט חובה לאופנה כרגע, וכדי לוודא שאתה סגור, אתה יכול אפילו להשקיע בכמה בגדי גוף במקום. לפחות אז לא תקבל את הקמטים האלה סביב המותניים.

רעיון תלבושת חג המולד לחצאית טול

מָקוֹר: @rachparcell

16. ירוק & בגד אדום עם אביזרי שיזוף

הגוונים הקלאסיים של העונה עובדים יחד בצורה נפלאה במגמה הזו, ומראים לך איך ללבוש את הסוודר הגדול מדי שהדבקת בגב הארון שלך לגיל. אם אתה בדרך כלל לא אוהד את הגוון הירוק, אתה תהיה אחרי שראית את המראה הזה. יש לך גם את ההדפסה הזו על החלק הפנימי של הצעיף המשובץ – הדפסים הם עניין גדול כרגע. נראה שהם נמצאים כל חורף!

רעיון תלבושת חג המולד ירוק אדום ושזוף

מָקוֹר: @אליסון_היילי

17. חצאית הצהרה

כשכל מה שקורה מסביבך משעמם, עצוב ומשעמם, באמת כנסו עם חצאית שיכולה ממש לעצור את התנועה. בדיוק כמו חצאית הצהרה אדומה ברמזור הזה, לגמרי עם בד עבה להפליא והקשת החגורה היפה סביב המותניים, למשל. הסוודר החם והלבן הסופר-פלאפי פועל, למרות שלא הייתם חושבים על זה מיד כעל הבחירה המנצחת ביותר. שני המרקמים ממש מתחברים כדי להביא לך רעיונות חמודים לחליפת חג המולד שהם חמים, חצופים ואוהבים כל כך מתוקים!

רעיון תלבושת חג המולד אדום חצאית אדום

מָקוֹר: @apinchoflovely

18. אדום & זהב

אביזרים שחורים עובדים ממש טוב עם שילוב השחור והזהב, כך שאם אין לך צהוב חרדל או שיזוף להתאים, בחר בשחור הבטוח במיוחד. לרובנו יש מגפיים שחורים עם תיאור כלשהו בארון הבגדים שלנו איפשהו, ואנו בטוחים שיש דרך ללבוש אותם. רוב האנשים כנראה לא היו שמים מגפונים שחורים עם המשולב האדום, הזהב והמשובץ הזה, אבל זה פשוט עובד בצורה שלא נוכל להסביר. זה בגד שאנחנו בהחלט אוהבים.

רעיון תלבושת חג המולד אדום וזהב

מָקוֹר: @caitlinclairexo

19. מסוגנן & נעים

מעל לכל, עליך לוודא שאתה עוטף חמים וטמפרטורות לקראת הטמפרטורות הקרות והקוררות הקרובות שהחורף הישן והטוב שלנו יכפיף אותנו עליהן. שכבות זה רעיון מצוין, ואנחנו לא יכולים לבטא את זה מספיק. אל תשכח גם את האביזרים המחממים האלה – הכובע, הצעיף והכפפות עומדים לעשות קאמבק רציני מאוד. ככל שהם נראים חמים יותר, כך תרגישו טוב יותר, לכן בחרו במרקמים עבים יותר וסרוגים, ואל תפחדו להוסיף פרווה (פרווה מלאכותית, כמובן) לתערובת. אולי אתה לא אוהב את המשיכה של מוך סביב הצוואר שלך, אבל בקרוב הוא יועיל כשאתה מושך אותו חזק יותר כדי להגן על עצמך מפני הקור..

רעיון תלבושת חג המולד מסוגנן וחם

מָקוֹר: @אליסון_היילי

20. סוודר חג המולד המכוער

אם אתה אוהב את העונה החגיגית אז אתה צריך סוודר חג מולד מכוער כמו זה! יש כל כך הרבה סוודרים מדהימים בחוץ מאלה שנדלקים ועד סוודרים מסוג DIY מכוסים בכדורים. להלן סרטון בהשראת הסרט הבית לבד. אתה יכול להלביש סוודר כזה למעלה או למטה שיתאים לכל אירוע חג המולד.

רעיון תלבושת סוודר חג המולד המכוער

מָקוֹר: @upbeatsoles