31 רעיונות תלבושת מסוגננים לקואצ’לה

11. אאוטפיט בלאק

שחור הוא כזה צבע מחמיא לכולם. אז אם אתה מודאג מהמשקל שלך או שאתה רק רוצה להיראות רזה יותר לפסטיבל הזה, נסה זאת.

כל רעיון התלבושת השחורה של קוצ'לה

Polyvore / inthestyleofnina

חצאית מקסי תחליק על כל האזורים שאתה לא גאה בהם. הוסף תליון שמנמן ותחוש בטוח שאתה יודע שכל תשומת הלב תהיה על זה. כובעים שחורים הולכים עם הכל ובאמת עוזרים לאמץ כל תלבושת, ומעניקים לו אווירת בוהו.

12. שמלה לבנה, סנדלי גלדיאטור & כתר פרח

מתוק ופשוט. מונוכרום הוא מראה מדהים לכל הנשים. השמלה הקלה והמרחפת זועקת בוהמיה עם התאמתה העניבה והעניבה בחזית. משקפי השמש השחורים האלה הופכים את המראה לקצה יותר ופשוט מדהימים.

סנדלי גלדיאטור שמלה לבנה Coachella Outfit

16. פוליבור / ג’וזיז

אנו מעריצים את הסנדלים השרוכים האלה. הם פריט הצהרה כזה וחובה על הארון שלך. התיק הפשוט משופר על ידי פירוט השוליים ומוסיף ממד נוסף למראה הכללי.

13. שמלת מקסי תחרה

תחרה גורמת לכל מראה באופן מיידי יותר לנער וסקסי. הצבע בוהמי מאוד ואתה יכול להיות בטוח שתקבל כמה טייקים כפולים. אתה תיראה מהמם.

רעיון התלבושת של שמלת מקסי Coachella

פוליבור / גברת קונכייה

אביזר את הסגנון הזה עם כמה מגפיים שמנמנים. אנחנו אוהבים את אפקט העץ בתחתית המגף. וצמידי העץ באמת קושרים את כל הלוק. בנוסף בדוק את התיק הזה. אנחנו לא יכולים להתחיל לתאר כמה זה ייחודי ומדהים.

14. ג’ימונו + ג’ינס עם מותניים גבוהים

קימונו ופסטיבלים הולכים יד ביד. במיוחד אם הפסטיבל הוא קוצ’לה. ג’ינס שנקרע בברכיים כל כך טרנד כרגע ולכן היינו צריכים לכלול אותם. גלגל את החלק התחתון של ז’אן שלך כך שרצועת הקרסול של הסנדלים תהיה גלויה.

רעיון אאוטפיט של ג'ינס פרחוני קימונו

Polyvore / ela-shi-atat

פרטי השוליים על הקימונו מנוגדים להפליא לשולי הזמש על תיק המסנג’ר. היינו מבריקים את התלבושת עם שרשרת הצהרה.

15. ג’קט פרינג ‘

המעיל הזה הוא פריט אמירה מדהים. זמש ושוליים יוצרים שילוב כה נהדר. רוצה להלביש את הלוק שלך? זמש היא הדרך ללכת. אנו אוהבים כיצד החלק העליון המעוצב תואם את ההדפס בחלק האחורי של המגפיים. בחירה כה נהדרת.

רעיון התלבושת של פרינג 'בוהו קוצ'לה

פוליבור / אנבס

הכובע השחור והתיק מוסיפים ניגודיות יפה לתלבושת הכללית. עם עליון מודפס כה חזק אתה לא רוצה להסיח את הדעת עם שרשרת. כמה טבעות יספיקו ממספיק.

16. שחור & בגד לבן

רעיון תלבושת קואצ'לה בשחור לבן

Polyvore / bellacharlie

החלק העליון של הסרוגה מוסיף מרקם מקסים. ואל תניע אותנו את הקימונו הזה. פירוט התחרה ייראה נהדר בשמש ועבודת השוליים תתנפח יפה ברוח האביב.

17. הצהרת מקסי חצאית + חולצת יבול שחורה

עלינו להודות שאנחנו מאוהבים בחצאית המקסי הזו. זה כל כך תוסס! עם הכחול הצי שלו ותוספות מונוכרום לכל אורכו. שלא לדבר על פירוט הזהב. הזהב הזה בהחלט ינצנץ תחת שמש הקיץ החמה.

רעיון אאוטפיט של חצאית מקסי בוהמית

פוליבור / אנטי

עליכם לאהוב כיצד החיתוך אינו עיצוב פשוט ופשוט. לא. החיתוך הזה כולל שכבות וסרוגה. קטע כל כך מקסים בפני עצמו. אבל בשילוב עם החצאית. פשוט וואו.

18. טופ תחרה, מכנסי ג’ינס קצרים & מגפי קרסול

חום ובוהמי. זה פשוט עובד. אנו מעריצים את האביזרים בתלבושת זו. אתה חייב להסכים. חולצת התחרה הזו כל כך יפה וחובה לכל ארון של כל אופנה.

מכנסי ג'ינס מקצרת ג'ינס תחרה לבנה

פוליבור / אוליברב

למרות שגופיות החיתוך הן כל כך במגמה כרגע – אתה חייב לאהוב איך אפילו כשהחלק העליון הזה באורך מלא הוא עדיין נראה מדהים. מאוחר יותר על כמה שרשראות וצמיד ואתה תהיה מוכן לסלע את קוצ’לה.

19. שמלה בוהמית חמודה

השמלה הזו מהממת. המותניים עם אחיזה מצוינים מכיוון שהם ידגישו את הקימורים שלך. בדוק את שרוולי החליל האלה. הם מקסימים. וגם העניבה בצוואר ממש חמודה.

רעיון אאוטפיט לשמלה בוהמית חמודות של Coachella

פוליבור / מונמונדפו

התיק המפורט בשוליים תואם כל כך יפה עם החום של השמלה. כל העניין הוא בחירת צבעים מהיצירה העיקרית שלך להתאמת האביזרים שלך.

20. עצבני, לוק שחור

אביזרים יכולים ליצור או לשבור תלבושת. תראה את שרשרת ההצהרה המהממת הזו. זה נקרא הצהרה מסיבה. מהמם בהחלט. ללא השרשרת או חגורת השרשרת השמלה הזו למעשה הייתה נראית די פשוטה. שרשרת הפירוט על הכובע מחברת את כל הלוק.

רעיון אאוטפיט אדג'י קוצ'לה

פוליבור / בלודנה

כן! סוף סוף מבט עם כמה מגפי אופנוענים בו. המגפיים האלה מושלמים לקואצ’לה. ובכן כל פסטיבל באמת.