21 רעיונות תלבושת הודיה נוחים ומסוגננים

11. מעיל המשבצות

מקור: damselindior.com

מָקוֹר: damselindior.com

לכל ילדה צריך להיות ארון משובץ חמוד בארון שלה ואם אין לך כזה שלך, הגיע הזמן שתקנה לעצמך אחד. אתה יכול לחבר את זה עם כל דבר – זוג ג’ינס פשוט, חצאית שחורה וחמודה, או אפילו ה- LBD הסקסי ביותר שלך. למרות המראה הצבעוני, זהו אחד המעילים הרב -תכליתיים ביותר שאפשר לנדנד בחג ההודיה הזה.

12. זה דבר של כובע

מקור: barefootblonde.com

מָקוֹר: barefootblonde.com

חג ההודיה ועונות הסתיו / חורף באופן כללי נהדרות לעטיפה חמה ואין דבר טוב יותר מכובע ישן וטוב! כובע הכובע הפשוט, המסתיר שלל חטאים, נראה נהדר עם שיער ארוך ומתולתל וממש מעורר משיכה עצבנית שלמה.

אם אתה לא אמיץ מספיק כדי לנסות כובע עמוס גישה, למה שלא תנסה כובע בובאלי במקום? זו דרך מצוינת להחיות מיידית בגד משעמם וגם יום שיער רע!

13. סוודרים הצהרה

מקור: cashmereinstyle.com

מקור: cashmereinstyle.com

טי טקסטים היו כל הכעס על האביב והקיץ 2015 והמראה אמור להימשך עד הסתיו והחורף, אך הפעם, עם סוודרים מעולים! הרעיון הפשוט הזה הוא דרך מצוינת להעלות תלבושת אחרת. שילוב עם ג’ינס, חצאית פלרטטנית או אפילו מכנסיים בסגנון צ’ינו ליומיום עד לבוש.

14. מכנסיים מחויטים

מקור: memorandum.com

מָקוֹר: memorandum.com

חייטות חכמה תמיד מנצחת בלי קשר לאיזו תקופה בשנה אתה מתכנן את התלבושות שלך. ניתן להקל על חג ההודיה עם זוג חכמים מחויטים ולמרות שלא תצטרך להיות נועז ונועז כמו אלה המעוצבים, זוג בצבע אחד בגודל ובצורה המתאימים לגוף שלך יכול להפוך באופן מיידי סוודר ישן, עליון ונעליים.

15. הדפס נמר אוהב

מקור: camilacoelho.com

מָקוֹר: camilacoelho.com

כולם אוהבים קצת הדפס נמר והעיצוב הכתום, החום והשחור פשוט מושלם לסתיו וחג ההודיה! חצאית זו בהדפס נמר היא נועזת ותעוזה מאוד, אך כפי שאתה יכול לראות, יחד עם נעליים עירומות והשארת דברים ניטרליים למעלה שומרת על דברים פשוטים להפתיע. אם אתה לא מספיק נועז ללכת על חצאית, אתה תמיד יכול לשקול לזרוק מעיל בהדפס נמר, קרדיגן או אפילו זוג נעליים פשוטות..

כמה נמר אתה מעז ללכת?

16. שקיות הצהרה

מקור: caraloren.com

מָקוֹר: caraloren.com

כל הבנות אוהבות תיקים והשנה, מעיזים להעז עם משהו קצת אחר ממה שאתה רגיל אליו. יש הרבה מעצבים המציעים תיקים מוזרים ונפלאים, מכל הצורות והגדלים, ומושינו הוא רק אחד עם הטווח בהשראת מקדונלדס. אם מזון מהיר זה לא הדבר שלך, לך על חמוד במיוחד עם משהו כמו תיק החתול הזה.

17. סגנון נצנצים

מקור: galmeetsglam.com

מָקוֹר: galmeetsglam.com

פאייטים הם מושלם לעונה החגיגית. הוסיפו זוג עקבים שחורים לשמלת פאייטים כחולה, וסיימו את הלוק עם מעיל העור האהוב עליכם. בסופו של דבר תמצא בגד יוצא גדול שלוקח שניות לזרוק יחד. מצמד שחור קטן הוא אופציונלי!

18. חליפת אדום

מקור: duygusenyurek.com

מקור: duygusenyurek.com

החליפה היא תלבושת אחת – עליונה ומכנסיים כלולים, רק הוסיפו נעליים ואביזרים. החלק האדום הזה מהמם, אבל תמיד תוכל ללכת על משהו יותר ניטרלי כמו שחור מלכתחילה. זה גם מחמיא מאוד לנשים המעוקלות שיש! פשוט הוסף משאבות וז’קט ג’ינס קז’ואל למראה יום, או עקבים עם כמה אביזרים מבלבלים לתלבושת יוצאת..

19. בוהו בייב

מקור: mexiquer.blogspot.se

מקור: mexiquer.blogspot.se

חג ההודיה נותן לך את הזמן לשחק עם צבעים וגוונים שבדרך כלל לא היית לובש והגוונים החלודים האלה יוצרים את ההתחלה המושלמת למראה בהשראת בוהו. חשבו על שמלות וחולצות עם שוליים עם המגפיים השחורים שהזכרנו ממש בתחילת מדריך ההודיה הזה, ותוכלו אפילו להוסיף גרביונים עבים וכהים יותר לכשיהיה קצת יותר קריר..

20. עשה את זה להתנגשות!

מקור: zorannah.com

מָקוֹר: zorannah.com

כולנו יודעים שאסור לראות כחול וירוק אבל התלבושת הזו מראה שלפעמים כדאי לשבור את החוקים. כאשר כל העצים מאבדים את הירוק שלהם במהלך הסתיו, הזריק מעט מהצבע בחייך על ידי ערבוב חולצות הצ’מברי שהלבשת כל הקיץ, כפתורים מעל האפודים הלבנים שלך ושילב אותם עם ג’ינס ומכנסיים ירוקים עשירים. . הוסיפו נעליים ניטרליות ותיק ניטרלי ויש לכם את התלבושת המושלמת לחג ההודיה.

21. הכל אפור הכל

מקור: brooklynblonde.com

מָקוֹר: brooklynblonde.com

תחילה זה היה חמישים גווני אפור ועכשיו הצבע השתלט על העולם … או לפחות לסתיו וחג ההודיה 2015. למעשה, מעצבים רבים השתמשו בגוון הניטרלי הזה בטווחי ה- FW15 שלהם. זהו אחד המראות הקלים ביותר שאתה יכול לזרוק יחד. כל מה שאתה צריך זה הכל אפור הכל! גוונים שונים מוסיפים יותר עומק למראה.

אז הנה לכם – 21 מראה שאתם אמורים להתנדנד לחג ההודיה השנה! הרבה מהקטעים שאולי תמצא שיש לך כבר בארון שלך, אז למה שלא תערבב ותתאים דברים קצת יותר כדי לשחזר כמה לוקים מאוד טרנדיים שאפילו לא הבנת שאתה יכול להשיג!