25 רעיונות תלבושת מקסימים לחצאית מקסי

שכח מחצאיות מידי! מקסי הוא אורך העונה. לא משנה מה האירוע או מזג האוויר, יש חצאית מקסי שיכולה להתאים את החשבון. החצאית היא מצרך מלתחה שניתן ללבוש לכל אירוע ובכל עונה.

פנק את עצמך בחתיכת מלתחה ורסטילית זו אם עדיין לא עשית זאת, לא תצטער על כך! להלן 25 הרעיונות כיצד ללבוש את חצאית המקסי האהובה עליך.

1. חצאית מקסי + טופ לבן

חצאית מקסי אדומה וכחולה תלבושת עליונה לבנה

מקור: tumblr.com

אמור הצהרה עם חצאית מקסי מושכת את העין. חצאית זורמת חופשית מושלמת לימים חמים יותר, במיוחד כשאתה מחבר אותה עם חולצה לבנה סקסית ותכשיטי זהב. למרות שהחצאית ארוכה, היא תיצור רוח סביב הרגליים ותקרר אותך ביום חם.

2. שחור & תלבושת חצאית מקסי לבנה

תלבושת חצאית מקסי בשחור לבן

מָקוֹר

חצאית מקסי שחורה מקטיפה נוחה להפליא וקל לעיצוב. הבד העדין יוסיף מיד אלמנט מסוים של יוקרה לתלבושת שלך. שמור על דברים פשוטים עם חפיפה לבנה ופרטי זהב. נוח ומסוגנן!

3. חצאית מקסי הדפסה + עליון לבן

חצאית מקסי הדפסה לבנה עליונה

מָקוֹר

חצאית מקסי קלילה היא תמיד בחירה טובה ליום קיץ חם. לקרירות יומיומיות, לבש את חצאית המקסי המודפסת שלך עם טי בסיסית וז’קט עור. סיימו את המראה עם זוג סנדלים נוחים, טריזים או דירות בלט. סופר ילדותי וקל ללבוש!

4. חצאית מקסי מעור + חולצת ג’ינס

חליפת מקסי חצאית מקטורן ג'ינס

מָקוֹר

חצאית מקסי מעור מושלמת להלבשת יום טרנד. כאשר מזג האוויר מתקרר, שכבו עם גרביונים אפורים, נעליים נוחות וצעיף משובץ גדול. יש כל כך הרבה תלבושות שאפשר ליצור עם חצאית עור. אל תפחד לעזוב את אזור הנוחות שלך!

5. מקסי + סוודר חום

תלבושת סוודר חצאית מקסי חצאית

מָקוֹר

בסתיו הקרוב, החלף את הג’ינס הסקיני שלך בחצאית מקסי. סוודר נעים נראה מושלם עם חצאית מקסי חומה ותיק עור. בימים קרים במיוחד, הוסיפו שכבות על סוודר כדי להישאר חמים ואופנתיים. מעליו תעלה, מעיל עור, מעיל או פרווה מלאכותית. בשנת 2015, שכבות זה הכל.

6. אאוטפיט אדגי עם מקסי שחור

אאוטפיט חצאית אדומה מקסי

מקור: tumblr.com

ניתן ללבוש חצאית מקסי שחורה במיליון דרכים שונות – עם סוודר נוח, טי אוברסייז, חולצה, בלייזר, קרופ טופ, טי גרפי וכו ‘..

7. חצאית מקסי מנטה + טופ לבן

חצאית מנטה מקסי לבוש עליון

מָקוֹר

חצאיות מקסי קלות לעיצוב בקיץ. חצאית מקסי מנטה נוחה ומגניבה זוהי מצרך קיץ. אביזרי הפסטל הם הצבע המושלם לקיץ.

8. חצאית מקסי אפורה + סוודר לב

תלבושת סוודר לב חצאית מקסי חצאית

מָקוֹר

שילוב זה גורם למראה מסוגנן ונוח מאוד. כשהיא מעוצבת נכון, חצאית מקסי יכולה להיראות מדהימה בסתיו ובחורף. הוסף חגורה אדומה ודירות כדי להוסיף קצת צבע.

9. תלבושת סתיו

חצאית מקסי חצאית ליפול

מָקוֹר

לעבור יום קר וסתיו מבלי לוותר על הסגנון שלך. חבר את חצאית המקסי שלך עם הסוודר האהוב עליך, צעיף משובץ וכובע למראה מקסים אך חם.

10. תלבושת חורף

אאוטפיט חורף אדום מקסי חצאית

מָקוֹר

לנצח את בלוז החורף עם חצאית מקסי בצבע אדום בוהק. שלג וקור לא אומר שעלינו ללבוש רק סוודרים וג’ינס גדולים, נכון? הלבישי את המקסי האדומה שלך עם טי אפרפר, פרווה בד בז ‘וקלאץ’ גדול מדי.

טי פשוט עם צווארון V נראה מגניב ורענן כשהוא תחוב במקסי. כמו כן, מחממי רגליים וגרביים באורך מלא נוחים יותר כאשר אתה לובש אותם מתחת לחצאית, ולא מתחת לג’ינס.

11. אאוטפיט חצאית בוהו מקסי

תלבושת חצאית מקסי מקסימה של בוהו

מָקוֹר

התלבושת הזו זועקת יופי בוהמי, נכון? כדי להימנע ממראה מגושם, בחר בסוודר כתף. למעלה את האאוטפיט עם כובע תקליטון בגמל ואתה מוכן לפסטיבל.

12. אאוטפיט חצאית מקסי מידות

בגד חצאית מקסי בגודל כל השחור

מָקוֹר

במשך יום אחד va-va-voom, מקסי שחור בסגנון עם חולצה בסיסית בצוואר וי, עקבים שחורים וגרביים שקופים. הוסף מצמד או שקית נועזת לצבע של צבע. אל תשכח לחגור את כל הלוק.

13. חולצת פסים + תלבושת מעיל עור

אאוטפיט חצאית מקסי עליונה מפוספסת

מָקוֹר

הישאר אופנתי ומדהים על ידי לובש את המקסי האפור שלך עם גופיית פסים ומעיל עור כחול לתינוק. מגפונים שחורים ומצמד, מונעים מהתלבושת הזו להיות מזדמנים מדי.

14. חצאית מקסי אדומה + חולצת טריקו מודפסת

תלבושת חולצת טריקו עם הדפסת חצאית מקסי אדומה

מָקוֹר

לך על מראה קז’ואל אך סופר שיקי עם חצאית המקסי האדומה שלך וחולצת טריקו גרפית. בתלבושת זו, אנשים לא יוכלו לקחת ממך את עיניהם. אז פצצה!

15. מקסי פרחוני + סוודר

חצאית מקסי פרחונית עם תלבושת סוודר

מָקוֹר

אתה יכול להפוך בקלות את שמלת המקסי הישנה האהובה עליך לחצאית מקסי על ידי ציפוי שלה עם סוודר נעים. מושלם למזג אוויר בסתיו או בחורף! הצבע הלבן-לבן עובד בצורה מושלמת עם אביזרים בורדו.

16. תלבושת מקסי טול שחורה

אאוטפיט חצאית מקסי שחורה של טול

מָקוֹר

תראה מוכן לשטיח אדום בחצאית טול מקסי מדהימה בצבע שחור. חולצת פסים, שחור ולבן וחצאית מקסי שחורה היא שילוב קלאסי. אתה לא יכול לטעות עם זה!

17. חצאית מקסי + מגפונים

אאוטפיט למגפי קרסול חצאית מקסי

מָקוֹר

כן, מגפונים וחצאיות מקסי הולכים יחד כמו חמאת בוטנים וג’לי! אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים.

18. כמו נסיכה

חצאית מקסי טול ורודה תלבושת רשמית

מָקוֹר

אנחנו די אובססיביים לכל המראה הזה. זה עוצר נשימה! זהו אחד התלבושות הקסומות שגורמות לך להרגיש כל כך יפה ואלגנטי ברגע שאתה לובש אותו. הגיע הזמן לתעל את קארי בראדשו הפנימית שלך!

19. חצאית מקסי לבנה + מעיל עור

תלבושת מעיל עור מקסי חצאית לבנה

מָקוֹר

שלב את מעיל העור שלך עם חצאית מקסי לבנה לתלבושת מסוגננת, רוקנרול. מעיל עור הוא תמיד בחירה טובה לשילוב עצבני ורך – הוא ישמור אותך חם ושיק.

20. חצאית מקסי אפורה + כפתור לבן

חצאית מקסי אפורה בגד כפתור לבן

מָקוֹר

שכבו אפוד לבן ואפוד עור חום למעבר נוח בסתיו. תלבש את הכפתור הכלוא בתוך החצאית. צבטו אותו במותן עם חגורה תואמת.

21. מקסי פאייטים זהב

תלבושת חצאית מקסי נצנצים

מָקוֹר

כולם יודעים כי פאייטים יכולים להיות מסובכים ללבישה. למרבה המזל, בלוגר האופנה הזה הראה לנו את הדרך שלה ללבוש את קטע ההצהרה הזה וזה – מדהים!

למרות שהמקסי הזה הוא פאייט זהב, הוא מאוד תכליתי. הקפד להכניס את הטי שלך כדי לתת לצורת התלבושת. לנגיעת הגלאם הסופית, השמיעי את התלבושת שלך עם פרווה בד בז ‘.

22. מזדמנים בפייטים

חצאית מקסי Maxi חצאית מקסימה

מקור: tumblr.com

פאייטים לא שמורים רק לאירועים מיוחדים ולבלות בחוץ. החצאית משולבת בצורה מושלמת עם סוודר אפור שקשור לקשר חמוד ולנעלי ספורט קונקרס אפורות. אם אתה צריך יותר חום, אתה יכול לשים את התלבושת עם מעיל ג’ינס גדול מדי.

23. חולצת קרופ + חצאית מקסי ורודה

חצאית מקסי ורודה לבנה עם חיתוך עליון

מָקוֹר

חולצות חיתוך נראות הכי טוב כשהן משולבות עם חצאיות מקסי. התלבושת הזו מינימליסטית ורומנטית מה שהופך אותה למושלמת לאירוע רשמי במזג אוויר חם.

24. נקודה נקייה + מעיל עור

תלבושת חצאית מקסי שקופה

מקור: tumblr.com

עם חולצת טריקו לבנה פשוטה, מעיל עור ומגפונים, חצאית מקסי מקסימה זו הופכת למראה אופנתי ביום ללא מאמץ. אביזר בעזרת שרשרת ארוכה פשוטה ומעט צמידים באותו צבע.

25. חולצת ג’ינס + חצאית מקסי שקופה

חולצת ג'ינס חצאית מידי שקופה

מָקוֹר

הצבע האפור של החצאית משתלב יפה עם חולצת הג’ינס השטופה. לבש את חצאית המקסי במותן אם אתה נמוך.