21 רעיונות תלבושת מזדמנים לאביב ולקיץ

לבוא עם רעיון לבוש מזדמן יכול להיות קשה. מניסיון, אני יודע שלפעמים תלבושות בערב יכולות להיות קלות יותר להרכיב מאשר התלבושות היומיומיות שלנו וזה מטורף. אתה נוטה לחשוב על סגנון היום יום שלך מכיוון שהוא עשוי להיות בגד היום והערב שלך, כך שהוא חייב להתאים לשניהם.

האם אתה זקוק להשראה קטנה לרעיונות תלבושת קלה ומסוגננת? עכשיו אנחנו באביב, לפעמים לוקח לנו זמן להסתגל להלבשה לעונות חמות יותר. לדחוף את בגדי החורף לחלק האחורי של ארון הבגדים ולהחליף בבגדי האביב והקיץ זה מה שאנשים רבים עושים. במקום שיהיה לך ברור, לפעמים זה פתרון טוב יותר.

כשאתה בוחר את התלבושות הקז’ואל שלך, אתה רוצה להיראות מסוגנן ומגניב. אין טעם לא לאהוב את מה שאתה לובש כי זה ישפיע על מצב הרוח שלך כל היום. אתה צריך להרגיש בנוח וסקסי. יש לנו 21 רעיונות לאאוטפיט קז’ואל שתוכלו לחשוב עליהם. יש לנו מגוון סגנונות שונים החל מחצאיות עיפרון ועד מכנסי ג’ינס, אנו בטוחים שתמצאו כאן בגד שאתם אוהבים..

1. רעיון תלבושת מקרית חמוד

כולם צריכים זוג מכנסי ג’ינס. מכנסי ג’ינס מתאימים לכל דבר והם מושלמים ללבוש יומי או ערב. התלבושת הזו בהשראת בוהו ואנחנו אוהבים את הקימונו הארוך יותר עם מכנסי ג’ינס קצרים. תמיד היו כמה אפודים רופפים בארון הבגדים שלך. אלה תמיד שימושיים לימים חמים ונראים מסוגננים אך מזדמנים עם מכנסי ג’ינס. טיפ נוסף לעונה זו הוא כי תיקי שוליים וחולצות הם במגמה אז שמור על הסגנון הזה.

רעיון תלבושת קז'ואל של מכנסי ג'ינס

מָקוֹר: @littleblackcoconut

2. תלבושת מזדמנת לקיץ

תחשוב פשוט לקיץ. לפעמים פחות זה יותר. טי פשוט ומכנסי ג’ינס גבוהים הם תמיד מראה טוב. זה מראה עד כמה אתה מסוגנן וזה ישמור על קור רוח. כאשר אנו נוטים לחשוב יותר מדי על דברים, זה יכול להיראות קצת יותר מדי מסודר ומסודר אז פשוט בחרו באפשרות פשוטה.

תלבושת קז'ואל אופנתית לקיץ

מָקוֹר: @meninasdegrife

3. מכנסי ג’ינס + אספדרילים

לכל בחורה צריך להיות זוג אספריל בקיץ! הם נוחים ומסוגננים. מכנסי ג’ינס אלה נראים נהדר עם זוג אספריל. אתה יכול לבחור זוג שחור ואולי לחשוב על קבלת צבע אחר מאוחר יותר. שחור ילווה בכל דבר ובכל צבע שתלבשי כך שזו תהיה הבחירה המושלמת לזוג הראשון שלך. אתה תמיד יכול להוסיף צבע לאאוטפיט שלך עם האביזרים שלך.

מכנסי ג'ינס ותלבושת אספדריל לאביב ולקיץ

מָקוֹר: @זורנה

4. אאוטפיט אמא מסוגנן

אם את אמא ורוצה לשמור על הסטייל שלך, זהו בגד נינוח ונוח עבורך. אנו יודעים שאתה רוצה להרגיש מסוגנן, אופנתי וקז’ואלי, אז למה שלא תלבשי את זה. אפוד לבן לבן שתוכל לקשור באמצע כדי להוסיף את הסגנון שלך וחצאית עיפרון ארוכה ונוחה. לבשו זוג מאמנים אופנתיים סיבתיים כדי לסיים את המראה ולשמור על הרגליים שמחות כל היום. זה מעשי לחיי היומיום שלך ואתה תרגיש נהדר.

אאוטפיט אמהי קז'ואל אופנתי

מָקוֹר: @tammyhembrow

5. מעיל פצצות + חצאית מידי

מעילי הפצצה עדיין תפרים. ניתן ללבוש את המעילים הקטנים והסקסיות האלה עם כל חלק עליון ותחתונים. תלבושת זו מראה כמה טוב יכול להיראות מעיל בומבר אדום וצבעוני עם חצאית עיפרון ועם נעלי ספורט.

רעיון תלבושת קז'ואל של חצאית מידי וסניקרס

מָקוֹר: @sherlinanym

6. שני חלקים + סניקרס

שתי חלקים ענקיים כרגע. הם נוטים להתאים צבע או הדפסה אבל אתה יכול לערבב ולהתאים לטעמך. התלבושת הקז’ואל הזו נראית מדהים. צוות עם זוג מאמנים כדי לסיים את הלוק.

רעיון תלבושת מזדמנים משני חלקים ונעלי ספורט

מָקוֹר: @camilacoelho

7. רעיון תלבושת מזדמנים בשחור -לבן

שחור ולבן הם שני צבעים קלאסיים שכולם אוהבים ללבוש. אולי אתה לא אוהב ללבוש בגדים צבעוניים אפילו בקיץ ואנחנו מבינים את זה. אולי אפילו משעמם לך ללבוש צבעים בהירים, כך שאתה בוחר בשחור -לבן לשם שינוי. אם אתם מחפשים את התלבושת הקז’ואל המושלמת בשחור -לבן, אז בחרו זוג חותלות שחורות, חולצה קצוצה בשחור -לבן, מעיל בומבר שחור וזוג טריינר לבנים טריים..

תלבושת מזדמנת בשחור -לבן

מָקוֹר: @thefashionbybel

8. חולצת ג’ינס + LBD + כובע בייסבול

כל ילדה צריכה שמלה שחורה קטנה בארון הבגדים שלה. ניתן להפוך את ה- LBD שלך גם לבגד מזדמן. זה לא רק לערבי ערב בחוץ. חבר את שלך עם חולצת ג’ינס, מאמנים מזדמנים כמו הקונברס הקלאסי הלבן הזה וכובע בייסבול. מושלם!

רעיון תלבושת מזדמנים לשמלה וכובע בייסבול

מָקוֹר: @cireneablog

9. אאוטפיט כל לבן קז’ואל

זו התקופה בשנה שבה כל התלבושות הלבנות יוצאות מהארון. בסדר, הקיץ עוסק בצבעים ולבישת צבעים בהירים. זהו תלבושת קלה ומסוגננת כולה לבנה. טי לבן עם ג’ינס קרוע לבן וקונברס לבן מנצח אצלנו!

תלבושת קז'ואל של כל לבן שיק לאביב ולקיץ

מָקוֹר: @סטיילייב

10. ג’ינס + חולצת טריקו שחורה + בנדנה אדומה

ג’ינס נהדר עבור תלבושות מזדמנות. לבשי זוג ג’ינס קלאסי כחול, קרוע או לא משנה מה הסגנון שלך וצוות עם טי שחור. כדי להוסיף צבע לכל בגד, חשוב על אביזרים. לבשי בנדנה עם ראש צבעוני. זה ירחיק את השיער שלך מהפנים לאורך כל היום ואתה תראה נהדר!

רעיון תלבושת קז'ואל עם בנדנה

מָקוֹר: @segredosdegrife