21 רעיונות תלבושת מסוגננים לחג המולד

חג המולד הוא חג שכולו מתנות, אוכל, מסיבות ועוד. מכיוון שמדובר בתקופה מיוחדת בשנה יש להפיק את המקסימום ולהתלבש לאירוע. אתם הולכים להתרועע הרבה ואולי אפילו להשתתף במסיבת חג מולד או שתיים ולכן חשוב שיהיו לכם כמה תלבושות מסוגננות וחגיגיות. כדי לתת לכם קצת השראה מצאנו 21 רעיונות לאאוטפיט לחג המולד. יש משהו לכולם החל מהנעים ועד הגלאם. תסתכל ותמצא את האהוב עליך.

1. סוודר וג’ינס לחג המולד

ראשית יש לנו את הסוודר החמוד והג’ינס המשולב הזה. בחג המולד לסוודר יש עיצוב חגיגי חמוד בחזית. אתה יכול ללבוש תלבושת כזו ביום קז’ואל או אפילו למסיבה. אם זה למסיבה ללבוש עקבים במקום נעלי קז’ואל. יש כל כך הרבה סוודרים לחג המולד שאפשר לקנות כך שיש סגנון לכולם.

סוודר וג'ינס לחג המולד

מָקוֹר: @jodieslittlefashionboutique

2. צמרת צ’וקר מקטיפה ירוקה

צמרות צ’וקר היו חובה מזה זמן. רעיון התלבושת הבא מראה כיצד ללבוש את הסגנון הזה לחג המולד. החלק העליון עשוי מבד קטיפה והוא בגוון ירוק כהה. עליון כזה הוא גלאם וניתן ללבוש אותו לכל אירוע חגיגי. ירוק כהה הוא צבע חג המולד נהדר למי שרוצה אלטרנטיבה לאדום.

צמרת צ'וקר מקטיפה ירוקה

מָקוֹר: @pencieandginger

3. שמלה אדומה לחג המולד

בעונת החגים נפרדים מהשמלה השחורה הקטנה ושלום לשמלה אדומה. אדום הוא צבע חובה לחג המולד והוא ייראה סופר מסוגנן. הרעיון הבא שלנו כולל שמלה אדומה עם שרוול ארוך עם חגורה שחורה דקה. תלבושת כזו תראה יפה לכל אירוע, החל ממסיבת חג המולד לעבודה ועד ארוחת ערב חג המולד עם המשפחה.

שמלה אדומה לחג המולד

מָקוֹר: @essential_mommies

4. סוודר וחצאית חמודים

רעיון התלבושת הבא שלנו מראה כיצד אתה יכול להיראות חגיגי ושיקי. התלבושת מורכבת יחד עם סוודר וחצאית מידי. הסוודר חמוד במיוחד וכולל את המילה נוצץ. אנחנו אוהבים את זה כי חג המולד אינו שלם בלי ניצוץ. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם כל סוודר וחצאית משולבת פשוט לנסות להשתמש בסגנונות חג המולד.

סוודר וחצאית חמודים

מָקוֹר: @fwp_by

5. לוק וינטאג ‘

הוסף קצת זוהר וינטאג ‘לעונת החגים עם תלבושת כמו זו. פאשניסטה זו התלבשה בשמלת טרטן ירוק כהה יפה עם נעליים אדומות. התלבושת שילבה שני צבעי חג מולד קלאסיים בצורה אלגנטית. תלבושת כזו תראה יפה לכל אירוע.

מראה חג וינטאג '

מָקוֹר: @קטרינאריאנה

6. אאוטפיט שחור שיק עם נוצץ

הולכים למסיבת חג המולד? אז אתה צריך להסתכל על התלבושת הזו. התלבושת שחורה ונוצצת בחלקו העליון עם מכנסיים שחורים רגילים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה עם חליפה דומה או עם עליון ומכנסיים נפרדים. התלבושת כולה שחורה אבל היא נראית חגיגית בגלל הניצוץ. משהו כזה מיועד לנשים שרוצות להיראות אלגנטיות ושיקיות במהלך תקופת החגים.

אאוטפיט שחור שיק עם נוצץ

מָקוֹר: @פשוט

7. צעיף אדום וחגיגי

אם אתה רוצה להוסיף אביזרים חגיגיים למראה שלך אז למה שלא תנסה צעיף אדום כמו זה. צעיף הוא אביזר חובה מכיוון שהוא ישמור עליך על נעימות וייראה מסוגנן. אדום הוא צבע קלאסי של החג ולכן הוא יגרום לכל אאוטפיט להיראות קצת חג מולד.

צעיף אדום וחגיגי

מָקוֹר: @OutfitsHunter

8. חליפת חג המולד מהנה וחגיגית

רוצים תלבושת חג המולד חגיגית וכיפית? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. התלבושת הזו היא חליפה ירוקה בהירה עם הדפס בהשראת חג המולד. בגד כזה מיועד לאנשים שאוהבים את חג המולד ונהנים מפריט חידוש. אתה יכול ללבוש משהו כזה ביום חג המולד או למסיבה.

חליפת חג המולד מהנה וחגיגית

מָקוֹר: @חליפות

9. חולצת משבצות אדומה

משבצת היא חובה לחורף. זה נראה מסוגנן וניתן להתלבש למעלה או למטה. מכיוון שזה חג המולד אתה יכול ללבוש משבצת אדומה ככה. אתה מקבל מראה אופנתי בעל אווירה חגיגית. חולצה כזו תתאים לכולם וניתן ללבוש אותה עם ג’ינס או חצאית.

חולצת משבצות אדומה

מָקוֹר: @clothingshoponline

10. שמלה אדומה וחמודה

לאחר מכן יש לנו רעיון לאאוטפיט אדום וחמוד. התלבושת כוללת שמלה אדומה קצרה בעלת מראה מנצנץ. שמלה כזו תהיה מושלמת למסיבה. אתה מקבל את המראה החגיגי אבל ייראה סופר מסוגנן ובמגמה. ללבוש אביזרי זהב עם שמלה כזו לבגד חג המולד זוהר.

שמלה אדומה וחמודה

מָקוֹר: @thepaisley_boutique