23 רעיונות תלבושת מזדמנים לקיץ 2020

11. חצאית ארוכה וטופ

התלבושת הבאה כוללת עוד חצאית ארוכה. לזו יש הדפס נמר והוא משולב עם נעלי התעמלות לבנות, גופיה וג’קט ג’ינס. חצאית כזאת היא עוד חצאית שניתן ללבוש כבדרך אגב כך או עם עקבים למראה גלאם יותר. אנחנו אוהבים את התלבושת הזו, היא כל כך תכליתית והיא תתאים לכולם.

רעיון תלבושת של חצאית ונעלי ספורט

מָקוֹר: @fringinto

12. רומפר מודגש

הוסיפו גוון צבע נועז למראה שלכם עם חולצה כמו זו! כפי שאתה יכול לראות, זהו צבע אדום מדהים עם פרחים יפים בחלק העליון. זהו רומפר תוסס וחמוד במיוחד שייראה מדהים על כולם. אתה יכול ללבוש חולצה כזאת עם נעלי ספורט, כפכפים, סנדלים או טריזים.

רעיון נועז של רומפר לקיץ

מָקוֹר: @simply_posh_boutique

13. מכנסיים חמודים וקאמי

אנחנו אוהבים את התלבושת הקז’ואל הבאה! כאן יש לנו קאמי לבן שלובש עם מכנסיים קצרים כתומים בהירים ונעלי ספורט לבנות. זה נראה כל כך נוח וקל ללבוש. לא רק זה, אבל הוא מסוגנן וחמוד, כך שתוכל ללבוש אותו מכל מקום מקניות ועד לחקור עיר חדשה בחופשה. זה פשוט אבל מדהים.

מכנסיים חמודים וקמי

מָקוֹר: @carolcoluci

14. שמלת קיץ לבנה מהממת

בעונת הקיץ לעולם לא תוכל לטעות עם שמלה לבנה. שמלה לבנה יכולה להתלבש למעלה או למטה כדי להתאים לכל אירוע ויש סגנון לבוש המתאים לכולם. זה פשוט מהמם! הוא באורך בינוני עם שרוולים ארוכים ויש לו עיצוב יפה. שמלה כזו תשמור על הרבה עור מוגן מפני השמש תוך שמירה על קור רוח ונראה אופנתי.

רעיון אאוטפיט לשמלת קיץ לבנה מהממת

מָקוֹר: @roadtripchic

15. כיסוי ארוך עם חלק עליון ומכנסיים קצרים

התלבושת הבאה היא עוד אחת האהובות עלינו! כאן יש לנו חלק עליון לבן פשוט ששולב עם מכנסי ג’ינס וסנדלים. המראה שלם עם כיסוי הדפס נמר קל. אנחנו אוהבים כיסוי כי אפשר ללבוש אותם בדרכים שונות והם מייצרים מיד תלבושת. התלבושת הזו תהיה נהדרת לקחת לחופשה כי אתה יכול ללבוש את הכיסוי כך בערב ועם בגדי הים שלך.

כיסוי ארוך עם חלק עליון ומכנסיים קצרים

מָקוֹר: @פרטים נוספים

16. אאוטפיט פשוט וקיצי

לפעמים אתה רק רוצה בגד פשוט שנראה חמוד וקל ללבוש. ובכן, זה מושלם בשביל זה. כאן יש לנו חולצה לבנה ללא שרוולים המשולבת עם מכנסי ג’ינס קצרים. זהו בגד אופנתי, מזדמן ונוח שניתן ללבוש כל הקיץ. צור מחדש את זה או שכל חלק עליון יחמיא למכנסיים הקצרים.

אאוטפיט פשוט וקיצי

מָקוֹר: @walk_in_my_heels

17. ג’ינס פרפר ייחודי

אם אתה רוצה תלבושת ייחודית יותר, אז זה בשבילך! תלבושת זו כוללת חולצת טריקו שחורה שלובשת ג’ינס ג’ינס ארוך. הג’ינס מעוטר גם בפרפרים יפים. אתה יכול למצוא ג’ינס כזה באינטרנט או שאתה יכול לקנות ג’ינס רגיל ולהוסיף תיקוני פרפרים. אנחנו אוהבים את המראה הזה והוא מושלם למי שרוצה לנסות משהו אחר.

ג'ינס פרפר ייחודי

מָקוֹר: @everygirlswonderland

18. עליון תוססת ומחליקים עם מכנסיים קצרים

לאחר מכן, יש לנו עוד תלבושת תוססת להראות לך. זה כולל חלק עליון צהוב בוהק שלובש מכנסי ג’ינס ומחליקים צהובים קיציים. זהו רעיון תלבושת מהנה והצהרה שהוא גם חמוד וקז’ואל. צור את זה מחדש או נסה טופ אחר עם מחוונים תואמים צבע.

עליון תוססת ומחליקים עם מכנסיים קצרים

מָקוֹר: @bathildescloset

19. רעיון תלבושת עירום לקיץ

אולי אתה אוהב צבעים ניטרליים יותר? אם כן, זה מושלם בשבילך! כאן יש לנו עליון עירום פשוט שלובש עם מכנסיים קצרים מפוספסים. המראה מושלם עם נעלי ספורט לבנות. אנחנו אוהבים את הצבעים והתלבושת הכללית כל כך חמודה וקל ללבוש. ניתן ללבוש את החלקים הללו בנפרד, כך שמראה דומה הוא השקעה טובה.

רעיון תלבושת עירום לקיץ

מָקוֹר: @nines_bambines

20. תלבושת מכנסי ג’ינס

התלבושת הבאה כל כך חמודה וקל ללבוש! כאן יש לנו חולצות ג’ינס שלובשות עם חולצת טריקו פשוטה ונעלי ספורט לבנות. מכשירי חול הם טרנדיים והם נהדרים לקיץ. מראה ג’ינס זה נהדר לנשים בהריון מכיוון שהוא מסוגנן אך נוח. אתה יכול גם לקנות שמלות בגדי ים עם אותו חלק עליון אבל עם חצאית. זה גם ייראה חמוד.

מכנסי ג'ינס

מָקוֹר: @chicveronique

21. ג’ינס עליון ויפה למדי

רוצים משהו קיצי, חמוד אבל גם קצת עצבני? אם כן, זה בשבילך. התלבושת הזו כוללת חולצה לבנה יפה עם ג’ינס קרוע ואביזרים סופר מסוגננים. זה פשוט בגד מהנה ומסוגנן שמראה לך איך להתנסות באופנה. הג’ינס הקרוע מעניק גם לחלק העליון השיקי יתרון. שחזר את זה או נסה כל סגנון של ג’ין קרוע, אתה יכול לנסות אפילו יותר קרעים.

ג'ינס די טופ וקרוע

מָקוֹר: @katherineandfashion

22. שמלת טי שירט ורודה

מוקדם יותר בפוסט הצגנו שמלת חולצה. אם אהבת את הרעיון הזה, בדוק גם את הרעיון הזה. התלבושת הזו כוללת שמלת חולצת טריקו ורודה תוססת, שלובשת שוב עם ג’ינס ונעלי ספורט. זה רק מראה כיצד חולצת טריקו בצבע שונה יוצרת מראה שונה. אנחנו אוהבים את ההצהרה הזו לעשות ורוד!

שמלת חולצה ורודה

מָקוֹר: @sal_clark

23. טופ חמוד, ג’ינס לבן וסניקרס

התלבושת האחרונה כל כך חמודה וקל ללבוש. התלבושת כוללת ג’ינס לבן, עליון מדהים ונעלי ספורט. משהו כזה יתאים לנשים בכל הגילאים והוא מושלם לימי קיץ נינוחים ולטיולים גם בחופשה. שוב, ניתן ללבוש את כל החלקים הללו בנפרד, כך שתוכל ליצור כמה תלבושות שונות.

טופ חמוד, ג'ינס לבן וסניקרס

מָקוֹר: @stateofmindstyle

אנו מקווים שתאהבו את תלבושות הקיץ המזדמנים האלה!