21 תלבושות הסתיו הטובות ביותר שאנו מתים לנסות

כשהעונה משתנה כך גם התלבושות שלך והטרנדים החייבים. לקראת הסתיו, תרצו לבחור יצירות חמות יותר המשתמשות בצבע ובהדפסים של העונה החדשה. כדי לתת לכם קצת השראה לארון הבגדים שלכם, מצאנו 21 מבגדי הסתיו הטובים ביותר שאנחנו מתים לנסות. יש לנו משבצות קלאסיות, חצאיות חמודות, סוודרים, אביזרים ועוד. אנו מקווים שתלבושות הסתיו האלה נותנות לך השראה.

1. תלבושת סתיו מעיל שיק משובצת

התלבושת הראשונה שאנחנו רוצים להראות לכם היא המעיל והג’ינס המשובץ והשיקי הזה. משבצת היא חובה לסתיו ולכן מעיל עם התבנית יהיה מושלם. אתה יכול ללבוש עם ג’ינס ועקבים כמו מובלט או אולי עם ג’ינס ונעלי ספורט למראה רגוע. אם היית יוצא לילה בחוץ, או אם היית צריך לזרוח קצת, אולי לבש את המעיל עם שמלה או חצאית.

רעיון תלבושת מעיל שיק משובץ

מָקוֹר: @aloprofile

2. קרדיגן רך וג’ינס קרוע

כשתגיע עונת הסתיו הטמפרטורות יתקררו ולכן כדאי שיהיה לך ארון נעים בארון. הרעיון הבא שלנו מראה כיצד ללבוש קרדיגן בסגנון. הלוק כולל קרדיגן רך עם עליון לבן וג’ינס קרוע שחור. אנחנו אוהבים את התלבושת הזו כי היא חמימה אך אופנתית. עם קרדיגן כזה אתה יכול להלביש אותו למעלה או למטה וללבוש עם כל ג’ינס או חצאית.

אאוטפיט קרדיגן רך וג'ינס קרוע

מָקוֹר: @champagneandchanel

3. חולצה ומגפיים משובצים לסתיו

לאחר מכן, יש לנו בגד חמוד שנוח וקל ללבוש. התלבושת כוללת שמלת חולצה ארוכה ומשובצת עם מגפיים ארוכים. זה מסוגנן ללא מאמץ ואתה יכול לקבל כמה חולצות ארוכות כמו זה, כך שתוכל לערבב את המראה. בגד כזה יתאים לכל מגפיים.

שמלת מגפיים משובצות ומגפיים לסתיו

מָקוֹר: @champagneandchanel

4. אאוטפיט נייטרלי עם צעיף טרטן

הרעיון הבא שלנו כולל תלבושת ניטראלית וצעיף תוסס וטרטני. לבוש יש לוח צבעים של שחור, לבן וצבעים בהירים אחרים שהוא שילוב סופר מסוגנן. יש לו גם צבע צבע עם הצעיף הטרטני. תלבושת כזאת נהדרת להחזיק בארון כי אתה יכול ללבוש את הכל ביחד וללבוש בהפרדה גם עם בגדים אחרים. אתה תלבש חתיכות כאלה שוב ושוב.

רעיון אאוטפיט של צעיף טרטן

מָקוֹר: @hauteofftherack

5. מגפי מעיל וגשם נעימים

עונת הסתיו מביאה בדרך כלל ממטרים גשומים. אז, מגפי גשם הם חובה. אתה יכול לנעול מגפי גשם מסוגננים מאוד אבל אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את התלבושת הבאה. הלוק כולל סוודר נעים, ז’קט, ג’ינס ומגפי גשם אדומים. אנחנו אוהבים את המגפיים האדומים כי הם מוסיפים הבזק צבע לתלבושת. אתה יכול ללבוש מגפיים כאלה גם עם כל בגד.

מעיל נעים, מגפי גשם ותלבושת צעיף משובצת

מָקוֹר: @hauteofftherack

6. חולצה משובצת וג’ינס

אם אתה רוצה רעיון אאוטפיט רגוע, מזדמן ומסוגנן אז הבחירה הבאה שלנו היא בשבילך. הלוק כולל חולצה משובצת עם ג’ינס ומגפיים חמודים. זהו בגד מהמם שיתאים לכל אחד. אתה יכול לבחור חולצה משובצת אדומה כמו בהשתתפות או לבחור צבע אחר. אם המגפיים לא בשבילך, אתה יכול לנסות גם נעלי ספורט.

חולצת משובצת וג'ינס סתיו

מָקוֹר: @champagneandchanel

7. ג’קט בורגונדי וג’ינס שחורים

לאחר מכן, יש לנו רעיון אופנתי מאוד לתלבושת סתיו. התלבושת מורכבת מסוודר בסגנון צ’וקר, ג’ינס, מגפיים מסוגננים וז’קט מדהים. ז’קט כזה מושלם לסתיו בגלל הצבע. זהו עוד בגד שבו החלקים האלה נראים נהדר ביחד ומפרידים אותם גם עם דברים אחרים.

רעיון התלבושת של מעיל בורגונדי וג'ינס שחורים

מָקוֹר: @hauteofftherack

8. רעיון תלבושת חצאית משובצת מסוגננת

אנחנו אוהבים משבצות לסתיו. התלבושת הבאה שלנו מראה עוד דרך ללבוש. כאן יש לנו תלבושת עם חצאית משובצת חמודה, מגפיים ארוכים וחלק עליון יפה. זהו רעיון תלבושת סופר מסוגנן וניתן ללבוש אותו לכל אירוע שכן ניתן להלביש אותו למעלה או למטה. קיימות גם חצאיות משובצות בצבעים אחרות.

רעיון תלבושת חצאית משובצת מסוגננת

מָקוֹר: @champagneandchanel

9. תלבושת סתיו מאובזרת

אתה יכול לגזול את התלבושות הפשוטות ביותר עם אביזרים. התלבושת הזו מורכבת מחולצה וג’ינס קז’ואל. הוא סיים עם צעיף מסוגנן וכובע אופנתי. הכובע והצעיף מושלמים לעונה הקרירה יותר וזה גורם לבגד רגיל להיראות אופנתי מאוד. אתה יכול להשתמש בכל כובע וצעיף בצבע וללבוש עם כל בגד.

רעיון תלבושת סתיו מאובזר

מָקוֹר: @jeanwang

10. תלבושת צעיף שמיכה משובצת

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאאוטפיט חמוד ונעים. הלוק כולל סוודר, ג’ינס ועטיפת משבצות. כדי ליצור מחדש את התלבושת הזו אתה יכול להשתמש בשכמייה, פונצ’ו או אפילו צעיף גדול מדי. עם צעיף, אתה יכול ללבוש אותו כך וגם סביב צווארך. אתה יכול לקבל עטיפות כאלה בכל הצבעים וההדפסים השונים.

רעיון תלבושת של צעיף שמיכת משבצות

מָקוֹר: @jeanwang