23 תלבושות חמודות להריון ששווה להעתיק

הריון הוא אחת התקופות המרגשות בחייך. במהלך חלק זה של המסע שלך תתקל בחוויות חדשות רבות משינויים בגוף שלך ועוד. אחת ההתאמות החדשות בשגרת היומיום שלך תהיה האופנה שלך. ככל שהתינוק שלך יגדל, תצטרך לשנות את ארון הבגדים שלך אבל זה לא אומר שתצטרך להתפשר על סגנון. היום יש לנו 23 תלבושות חמודות להריון שיראו לך שאת עדיין יכולה ללבוש בגדים אופנתיים וכיפיים. יש תלבושות שמתאימות לכל עונה ויש משהו לכולם. אז, תסתכל ותהנה מההריון שלך בסטייל!

1. תלבושת הריון קלה ללבוש

התלבושת הראשונה שיש לנו להראות לכם היא כל כך חמודה וקל ללבוש. מראה זה כולל ג’ינס קרוע עם עליון ורוד, סנדלים ואביזרים. תלבושת כזו מושלמת לימים, טיולי קניות ועוד. זהו תלבושת קיצית שתשאיר לך גם תחושה נוחה אך מסוגננת. אתה יכול לשחזר את זה או אולי ללבוש נעלי ספורט וז’קט ביום קריר.

תלבושת הריון קלה ללבוש

מָקוֹר: @rebeccacary

2. פסים וג’ינס שיקיים

לאחר מכן, יש לנו בגד אופנתי ואופנתי. האימא לעתיד מסוגננת לובשת חולצת פסים עם ג’ינס קטיפה קרוע עם אביזרים כגון שעון ושרשרת. תלבושת כזו תהיה מושלמת לעונת הסתיו בגלל לוח הצבעים ואפשר אפילו ללבוש אותה עם מגפיים ומעיל. לקראת הקיץ, תוכל לשחזר תלבושת דומה עם פסים בהירים וג’ינס כחול.

פסים וג'ינס אופנתיים

מָקוֹר: @_megankristine

3. חליפת סרבל נועזת

הוסף גוון של צבע למראה שלך עם חליפת סרבל בהירה כזו! כאן יש לנו חליפת אדום תוססת שלובשת נעלי ספורט לבנות. הצבע כל כך אמירה וזה יהיה מראה כל כך אופנתי לקיץ. אמא זו לובשת נעלי ספורט אבל אתה יכול ללבוש עם סנדלים, כפכפים או אפילו עקב נמוך לאירוע מיוחד. ניתן ללבוש סרבל כזה בכל מקום החל מימים מזדמנים ועד חופשות ואפילו מסיבות.

תלבושת הריון נועזת

מָקוֹר: @inesstagram

4. רעיון אאוטפיט נוח ומרגיע

הרעיון הבא מושלם למי שרוצה להרגיש בנוח ונעים גם כשהוא אופנתי. האאוטפיט כולל עליון גדול מדי, חותלות במראה עור, מגפיים וכובע חמוד. זהו בגד כל כך מסוגנן שמתאים לעונת הסתיו. אנחנו אוהבים את החותלות כי מראה העור הוא מאוד במגמה לסתיו וחורף 2019. אתה יכול לשמור את זה קז’ואל כזה או להחליף את החלק העליון והאקססוריז וליצור תלבושת גלאם גם לערב.

רעיון תלבושת סתיו לנשים בהריון

מָקוֹר: @doriel_fit

5. שמלה חמודה וקיצית

במהלך עונת הקיץ שמלה חמודה ופרחונית היא חובה. בזמן ההריון, תוכל לנסות תלבושת מהממת כזאת. כאן יש לנו שמלה בהירה עם הדפס פרחוני לבן. המראה שלם עם ז’קט לבן ומשקפי שמש. זה יהיה מושלם לקיץ ולחופשות. יש כל כך הרבה שמלות פרחוניות זמינות ברשת ויש הרבה צבעים שונים לבחירה. תוכל גם לנסות אפשרויות פרחוניות כהות יותר לסתיו ולחורף, כך שתוכל ללבוש שמלה פרחונית עם מגפיים לאותן עונות.

שמלת הריון חמודה וקיצית

מָקוֹר: @juliaiancu

6. תלבושת הריון גלאם

אם יש לכם אירוע מיוחד ורוצים תלבושת זוהרת יותר, עליכם לראות זאת. התלבושת כוללת סוודר בהיר עם חצאית קפלים אדומה, עקבים ותיק מצמד חמוד. החצאית נראית כל כך אלגנטית בעוד הסוודר שומר על התלבושת נוחה ונעימה. תלבושת כזו תהיה מושלמת לעונת החגים. אתה יכול גם להתאים את התלבושת לכל אירוע על ידי ניסיון חצאית בצבע אחר או חולצה קלה יותר למזג האוויר החם.

תלבושת הריון גלאם לחג המולד

מָקוֹר: @_megankristine

7. חצאית מסוגננת, חולצה ונעלי ספורט

התלבושת הבאה היא אחת האהובות עלינו מכיוון שהיא כל כך מסוגננת וקלה ללבישה. האם לעתיד אופנתית לובשת חולצת טריקו, חצאית מידי ונעלי ספורט. התלבושת הזו מסתיימת במעיל תוסס. תלבושת כזו מראה שאתה עדיין יכול לשמור על הסגנון המהנה והמגמה שלך גם בהריון. אתה יכול לבדוק את פרטי האאוטפיט ולראות היכן לקנות את הלוק בדף למטה.

חצאית מסוגננת, חולצה ונעלי ספורט

מָקוֹר: @sandybelc_

8. שמלת סוודר אלגנטית עם מגפיים

לאחר מכן, יש לנו תלבושת אלגנטית שתוכל ללבוש בקלות. כאן יש לנו שמלת סוודר עם חגורה קלה שנלבשה עם מגפיים ארוכים. אנחנו אוהבים את המגפיים הארוכים ואת אורך השמלה כי זה נותן לאאוטפיט אווירה וינטאג ‘אופנתית. מכיוון שמדובר בחתיכה אחת בלבד, היא תהיה כל כך קלה ללבישה וגם השמלה תהיה חמימה ונוחה. זהו רעיון מדהים לתלבושת סתיו וחורף. אתה יכול לקנות שמלות סוודר דומות באינטרנט ואפילו תוכל לנסות שמלה בצבעים אחרים.

שמלת סוודר אלגנטית עם מגפיים

מָקוֹר: @troppo.incinta

9. חולצת הדפסת נמר וחצאית שחורה

הדפס נמר הוא אחד ממראות החובה לשנת 2019, ובעקבותיו יש לנו דרך מסוגננת ללבוש נמר בהריון. אמא סופר מסוגננת זו לבשה חולצת נמר חמודה עם שמלה שחורה ומגלשות. עכשיו למרות שהיא לובשת שמלה, תוכל בקלות להשיג מראה דומה עם חצאית בדיוק כמו חצאית המידי שהצגנו קודם לכן. זהו בגד פשוט מהנה, נועז ויפה וניתן ללבוש אותו לכל אירוע. שמור על נוח עם המגלשות או שאתה יכול ללבוש עם נעל אחרת. תוכל לראות את פרטי התלבושת בעמוד למטה.

חולצת הדפסת נמר וחצאית שחורה

מָקוֹר: @dubaimaven

10. תלבושת הריון של בוהו

אם אתה אוהב תלבושות עם אווירה בוהו, אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא. התלבושת כוללת שמלה ארוכה עם סנדלים, צמידים וכובע אופנתי. תלבושת כזו נוחה וסופר שיקית. הוא גם תכליתי כך שניתן להתלבש או למטה כך שיתאים לכל אירוע. השמלה תהיה נהדרת לחופשות, לחתונות ולעונת הקיץ.

תלבושת הריון של בוהו

מָקוֹר: @blittleblondebook