25 שמלות השושבינה היפות ביותר לאביב

11. שמלות ארוכות, פאייטים

האם זה לא בסדר שאנו רוצים שמלה ארוכה עם פאייטים כזו כשמלת כלה בפועל? כן? בסדר, אבל אנחנו עדיין לא משנים את דעתנו.

שמלות שושבינה ארוכות לא תואמות

מָקוֹר: @alfredangelobridal

הם מהממים. אנחנו לא יכולים להפסיק להסתכל עליהם. הפרט האחורי כל כך מושלם, אבל רק זכור לספר לשושבינות שהם יצטרכו לעטות את השיער. אין טעם לכסות את העיצוב המדהים הזה.

12. שמלות לבנות, ארוכות שרוולים

מה אתה מרגיש לגבי שרוולים ארוכים? לחתונה חורפית זה רעיון ממש טוב. דרך מצוינת להדוף את צמרמורת כזאת כאשר ז’קט או זריקה פשוט הורסים את המראה.

שמלות שושבינה לבנות עם שרוולים ארוכים

מָקוֹר: @inlightenphotography

הם פשוטים, כל אחד מעט ייחודי, ויותר מזה, הם אלגנטיים. נהיה כל כך גאים שיש לנו שושבינות כאלה. לא היית?

13. שמלות ארוכות וכחולות

חצוף, סקסי ומחניק – שלוש מילים בהן נשתמש כדי לתאר את השמלות הארוכות והכחולות האלה, בהחלט אחד הרעיונות המובילים בשמלות שושבינה יפות אם תשאלו אותנו.

כחול ארוך שמלות שושבינה

מָקוֹר: @inlightenphotography

החצאית הארוכה והמדהימה הזו היא תוספת נפלאה – יכול להיות שיש לך העתקים מיניאטוריים של רכבת החתונה שלך. למעשה, אתה יכול לקבל כל מה שאתה רוצה. שֶׁלָה שֶׁלְךָ יום גדול.

14. שמלות ארוכות, ניטרליות

כשמעגל החברים שלך כל כך יפה, הם לא צריכים שמלה כדי להדגיש זאת, מה דעתך על השמלות הארוכות והניטרליות האלה? הכל במראה הזה חצוף ופשוט, מתוחכם מדי. ואלה שלושת ה- S שאנחנו בהחלט אוהבים כשזה מגיע לשמלות שושבינה יפות.

שמלות שושבינה ניטרליות ארוכות

מָקוֹר: @twobirdsbridesmaid

הם באורכים ובסגנונות משתנים, אך כולם עדיין ארוכים וזורמים, כך שכל כלה זוכה לשמלה ייחודית לה. אנחנו חושבים שזה רעיון מצוין. מה איתך?

15. שמלות בורגונדיות סתיו

לחתונה בסתיו רק הטונים החמים ביותר יסתדרו. לא תהיה חם בהרבה משמלות בורגנדי היפות האלה, התאמה כמעט מושלמת לשושני הזר האדומים של הכלה..

שמלות שושבינה בסתיו בורגונדי

מָקוֹר: @alfredangelobridal

כלות מפחדות לעתים קרובות משימוש בגוונים אדומים במהלך היום הגדול שלהן, בעיקר בגלל המסורות והמיתוסים ה”רעים “. אנחנו אומרים לגרוע אמונה טפלה. אָנוּ אהבה השושבינות האלה נראות!

16. שמלות תחרה סקסיות

רוב הכלות לא רוצות שהשושבינות שלהן יהיו חצופות וסקסיות ביום הגדול בחייהן. אבל שוב, אתם לא רוב הכלות. אם אתה גאה במעגל החצוף שלך, הצג אותם. מספרי התחרה הקטנים החצופים והסקסייים האלה מושלמים בדיוק בשביל זה.

שמלות שושבינה תחרה סקסיות

מָקוֹר: @חתונות על ידיך

סקסי, אבל לא סקסי מדי. בדיוק כמות הבשר הנכונה, אבל שוב, לא יותר מדי. זה השילוב המושלם, ואנחנו לגמרי חופרים גם את הגוון הכחול -כהה הזה!

17. שמלות פרחוניות ארוכות

אולי כבר יש לך ערכת צבעים בראש, אבל לפעמים כדאי לחשוב קצת מחוץ לקופסה. אם אחת השושבינות שלך מציעה צבע שלא חשבת עליו, תן לה לנסות את השמלה ונסה אותה לצד השמלה שלך.

שמלות שושבינה ארוכות פרחים לחתונה אביבית

מָקוֹר: @bertabridal

ערכת הצבעים החדשה עשויה פשוט לעבוד בצורה מושלמת, ורק בגלל שאתה לא רואה את זה בחזון המקורי שלך, לא אומר שזה לא יכול להיות הנגיעה המושלמת ליום הגדול שלך..

18. שמלות ארוכות, אפורות כהות

השמלות האפורות הכהות האלה הן באמת יצירת אמנות, ולמרות שגוונים כהים יותר אולי לא יהיו הבחירה הראשונה שלך, אך הן עשויות להיות בסופו של דבר האחרונה שלך … התאהבנו קצת בכל מה שצילמתי ביום החתונה הזה..

שמלות שושבינה ארוכות באפור כהה

מָקוֹר: @twobirdsbridesmaid

שוב, צבעים כהים יותר תמיד מחמיאים יותר, כך שיש לך סיכוי גבוה יותר לשמח את כולם. הבד הזורם הוא גם בחירה מצוינת, ושוב, זורם על גושים ובליטות במקום להדגיש אותם. בהחלט אחד שתזכה בהצלחה להביא את כולם על הסיפון.

19. שמלות ניטרליות, לא תואמות

אחת הבעיות הגדולות ביותר בהן מתמודדות כלות בעת רכישת שמלות שושבינות היא קבלת מגוון בגדים המתאימים לכל אחד במסיבה. עוזרת הכבוד אולי לא אוהבת את ערכת הצבעים, או שחברך הטוב מהתיכון אולי לא יאהב את האורך. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מסתכל מסביב לשמלות המדהימות האלה, והדרך היחידה שבה אתה מתקרב לנעים את כולם היא לשאול הרבה שאלות.

שמלות שושבינה ניטראליות לא תואמות

מָקוֹר: @kleinfeldbridal

בקשו מהשושבינות לרשום את הדברים שהם בהחלט לא רוצים בשמלה, ואז את הדברים שהם היו רוצים בשמלה. לאחר מכן תוכל להבין מה עשוי לעבוד על פני הלוח וללכת משם. האפשרות הנוספת שלך היא לתת לשושבינות לבחור את השמלות שלהן מתוך ערכת צבעים דומה, רק עוד עצה עבורך.