17 רעיונות בסגנון שושבינה לחתונת חורף

הם אומרים שלצבע יש תפקיד חשוב מאוד בחתונה שלכם, וזה בהחלט המקרה בבחירת שמלות, פרחים והתכונות החשובות של היום הגדול שלכם. הכל צריך להשלים זה את זה, ולכן חשוב לערוך קניות בשמלות שושבינות בחורף. אתה צריך למצוא משהו שעובד איתך ועם השמלה שלך, אבל גם שעובד עם שאר היום הגדול. לפעמים זה יכול להיות קשה לשים את השניים זה לצד זה.

אם אתם מחפשים אחר סגנונות של שמלות שושבינות שהן אלגנטיות, מודרניות, ייחודיות ועם זאת עדיין יפות לחתונת חורף, להלן 17 רעיונות שבהחלט כדאי להציץ אליהם.

1. שמלות אפורות + עטיפות פרווה מלאכותיות אפורות

אפור הוא צבע יפה, ולעתים קרובות מתעלמים ממנו, בכל הנוגע לחתונות חורפיות, ואתה באמת יכול להתנסות בעיצובים של שמלות כאשר יש לך אותן זריקות פרווה מלאכותיות יפות לשים מעל. אם לא היו לך כאלה, ייתכן שתצטרך לשקול יותר שמלת כיסוי כדי להגן על הבנות שלך מפני מזג האוויר הקר. זכור שהם יצטרכו להתמודד עם הקור כמוך.

שמלות חורף שושבינה אפורות ועטיפות פרווה

מָקוֹר: @amycarolinephotography

2. כל סגנונות השושבינה השחורים + מגפיים

שחור הוא מראה די מבוקר ועוצמתי, ולעתים קרובות הוא לא משמש לשמלות שושבינות בחורף בגלל זה. זה גוון די מסתורי שאפשר ללכת עליו, אבל עם זאת אלגנטי, כמעט מקבל מראה פורמלי עם אפקט עניבה שחורה, ולא חתונה מסורתית..

סגנונות שושבינה שחורים עם מגפיים לחתונה חורפית

מָקוֹר: @emaleafloral

3. שמלות אדומות + עליות סריגה אפורות

אדום ואפור עובדים ממש טוב ביחד, מה שעשוי לתת לך יותר אפשרויות לבחירה בכל הנוגע לאותם כיסויים גדולים שהבנות יצטרכו כשהן עומדות איתך בקור. אולי רצית ללכת עם לבן, או להתאים את גוון השמלה שלך, אבל אם אתה מתקשה לגרום לעבודה הזו הגוון האפור הזה עובד ממש טוב. בדיוק כמו שהשושבינות היפות האלה עם כלתן מראות בגאווה.

כריכות צעיף סרוגות לשושבינות חורף

מָקוֹר: @georgestreetphoto

4. שמלות בצבע כחול כהה + כיסויי פלנל

טרטן או משובץ ממש נהדר לשמלות שושבינות כלה בחורף. זה פשוט נראה חם, אתה לא חושב? מושלם כאשר השמש מתחילה לשקוע ומזג האוויר הקריר מתחיל לשקוע. הכחול הכהה עובד ממש טוב גם עם הטרטן האדמדם הזה. האם זה נתן לך כמה רעיונות בסגנון שושבינה להשראה לחתונה בחורף?

עליות כיסוי פלנל של חתן שושבינות

מָקוֹר: @magnetstreetwed

5. ורוד & שמלות פאייטים + צעיפים פרווה לבנים

צעיפים פרווה לבנים מתאימים כמעט לכל דבר. זה מה שאנחנו חושבים בכל מקרה. אתה יכול שהשושבינות בחתונה שלך יבחרו בגוון ורוד משלהן עם שמלות כאלה, וזה מובטח שישמח את כולם. לא כולם צריכים ללבוש את אותן שמלות שושבינות החורף. לפעמים טוב להיפרד מהמסורת.

שמלות פאייטים לשושבינות חורף צעיפים פרווה לבנה

מָקוֹר: @jmcburneyphotography

6. שמלות עירום + צעיפי פרווה חומים

עירום הוא צבע כה אופנתי כרגע, אז למה שלא תסתכל לכיוון הרעיון של עירום כשזה מגיע לרעיונות בסגנון שושבינה לחתונה חורפית. הצעיפים החומים של פרווה מלאכותית פשוט משתלבים כל כך טוב עם הגוונים העירומים, כך שבסך הכל כולם זוכים.

שמלות שושבינה עירומות וצעילי פרווה חומים

מָקוֹר: @חתונות דרום

7. שמלות שחורות +זרי חורף ירוקים

פעם, כלות לא היו שם רק כדי לתכנן את מסיבת הרווקות הטובה ביותר אי פעם, ולפקח שהחתן אכן מגיע בזמן. למעשה הייתה להם מטרה. הם נועדו להדוף את כל הרוחות הרעות שעלולות לאיים להרוס את יום החתונה שלך, או את חייך לצורך העניין. אנחנו בטוחים שאתה שמח שהזמנת אותם עכשיו, אה?

שושבינות חורף שחורות ירוק זרי חורף

מָקוֹר: @erich.camping

8. שמלות בצבע כחול כהה + צעיפים פרווה לבנים

אתה מכיר את המסורת שבה אתה אמור לזרוק את הזר לשושבינות שלך? ובכן, פעם היית בעצם זורק עליהן נעל, ומי שאתה מכה יהיה אז כדי להתחתן עדיין. אנחנו בטוחים שהם שינו את המסורת הישנה לזר במקום נעל. אנחנו מעדיפים לא לקבל עין שחורה!

שושבינות חורף בצבע כחול כהה וצעילי פרווה לבנים

מָקוֹר: @georgestreetphoto

9. צעיפי שמיכה משובצים

חזרנו שוב למשבצות, וזה רק מראה עד כמה המראה הרבגוני באמת. ראינו את זה עם שמלות השושבינות החורף הכחולות, ועכשיו אפשר לראות את זה עם שמלות אדומות. זה עובד לא פחות מבריק! הדבר היחיד שתרצה להבטיח הוא שכולם חמים ביום הגדול. אתה בהחלט לא רוצה שאנשים רוטנים אליך על מה שאמור להיות היום החשוב ביותר בחייך!

צעיפי שושבינות חורף

מָקוֹר: @weddingshoppeinc

10. שושבינות חורף שחורות ואדומות

שחור הוא צבע די מסתורי, ולאדום יש רקע כלשהו בכל הנוגע לצבעים של יום החתונה. זהו צבע מגרה וחם מאוד, וכזה שבהחלט מביא לאנרגיה גבוהה. הוא פועל גם כניגוד המושלם מול השחור שרצית. מה אתה חושב? היית?

סגנון שושבינה חורף שחור ואדום

מָקוֹר: @לטאה