59 רעיונות תלבושת חג המולד החמודים

זה שוב מגיע לתקופה ההיא של השנה – הרולנים מנקים את גרונם, מוכנים להתחיל לשיר שוב לעונה חגיגית נוספת. הגיע הזמן שנתחיל לתכנן את התלבושות שיגנבו את ההצגה בחג המולד הזה. אם אתה עושה את אותו הדבר, להלן 59 רעיונות חמודים לתלבושת חג המולד שאנו חושבים שאולי תאהב:

1. חולצת פלנל + חצאית פאייטים

חצאית פאייטים אף פעם לא יוצאת מהאופנה, ובהחלט מדובר בארון חובה. אולי בשחור יותר צנוע אם הזהב קצת אמיץ מדי לטעמך לרעיונות התלבושת החמודים שלך לחג המולד השנה. אתה יכול לערבב אותו עם מספר פריטי ארון שונים, למספר מראה ואירועים שונים. אנחנו אוהבים את התלבושת הזו של היום החגיגי, עם חולצת טרטנים / משבצות, וגם הנעליים האדומות המהממות האלה.

חצאית פאייטים אופנתית לחג המולד

מָקוֹר: @extrapetite

2. מגשר חג המולד

כאשר מזג האוויר מתחיל להתקרר מעט, זה יכול להיות רק דבר אחד – הגיע הזמן שקופץ חג המולד יופיע שוב בשנה. ולמה שלא? אנחנו מתרגשים במיוחד לקראת חג המולד, גם אתם לא מתרגשים? באיזה צבע המגשר שלך לחג המולד? זה הצבע שאתה יכול לשקול להתאים גם לאביזרים שלך, במקרה הזה, תיק אדום נהדר. עבדו עם מכנסי ג’ינס שחורים ומגפיים או עם נעלי ספורט, בדיוק כמו שאתם יכולים לראות כאן, יש לכם בגד חורף יומיומי וקל ללבוש אותו. אתה יכול אפילו לשכפל אותו יותר עם כובע וצעיף, וגם מעיל. למראה ערב, תוכל ללבוש את הסוודר הזה עם חצאית הפייטים השחורה שסיפרנו לך עליה לפני …

תלבושת חולצת חג המולד החמודה

מָקוֹר: @a_southndrawl

3. חולצה אדומה + חצאית מידי שחורה

פריטים מחויטים מאוד מעוצבים כרגע, וחולצות מחויטות בהחלט ב. אנחנו אוהבים את צבע הצבע הבהיר הזה, דרך מצוינת ללבוש גוון בהיר מבלי שהוא ישתלט לגמרי על המראה שלך. זהו קלאסיקה לרעיונות התלבושת החמודים לחג המולד. אנחנו גם אוהבים את החצאית המעוצבת בצורת A, מחמיאה מאוד לכל סוגי הגוף, וקל לזרוק אותה עם חולצה, עליון עם פאייטים ואפילו סוודר חג המולד. רב תכליתי, אתה יכול גם לחבר את הלוק הזה עם סנדלים יפים ללילה בחוץ, מגפונים חורפיים חמים למראה יותר של היום, או היפים האלה של ולנטינו, כפי שמוצג על ידי סמל האופנה הזה..

חצאית אדום שחורה Midi רעיון תלבושת חג המולד

מָקוֹר: @rachparcell

4. חמוד & פָּשׁוּט

שכבות היא תמיד רעיון טוב כאשר מזג האוויר הקר מתחיל להיראות פנימה. מראה זה נותן לך חמימות קלאסית, פשוטה ומתוחכמת לסלע עם סגנון, הכל בו זמנית. התאם את הכפפות למראה שלך, וזרק את שרשרת ההצהרה הקטנה הזו מעל החלק העליון של הסוודר בעל צוואר הגבוה שלך, ומה יש לך? מראה חורפי שתוכל ללבוש לגמרי ביום חג המולד!

רעיון תלבושת חמוד ופשוט לחג המולד

מָקוֹר: @a_southndrawl

5. חולצת פלנל + חצאית מידי

אתה זוכר שהצענו את אותה חצאית טרטן / משובצת בתלבושת הראשונה שהצגנו בפניך? ובכן, אנו מחזירים אותו שוב, ונותנים לך דרך לערבב ולהתאים את מרכיבי הארונות האלה כדי להוציא מהם יותר מבגד אחד. במקרה זה, אנו חוברים אותו עם חצאית קיץ יפהפייה, משהו שכנראה לא היית חושב עליו במהלך חודשי החורף הקרים. אם זה נראה קצת קריר מדי לטעמך, רצו במקום זאת את הנעליים שבקושי נמצאות עם גרביונים ומגפונים. אתה יכול אפילו ללכת על מגפיים גבוהים עד הברך, לגמרי להשתמש באלו שאגרת בחלק האחורי של הארון שלך במשך זמן מה.

חולצת פלנל רעיון תלבושת לחג המולד

מָקוֹר: pinterest.com

6. לבן & אָדוֹם

כאשר מזג האוויר נהיה קר, יש לנו רק שני צבעים בראש – פגע ואדום. ובכן, זה קצת שקר, אנחנו מטלטלים את רוב גווני הקשת כרגע, אבל לבן ואדום הם שילוב חורף קלאסי כזה. הרגשנו שהוא צריך פרוסת זרקור משלו לרעיונות התלבושת החמודים שלנו לחג המולד. למה לא? אם השמלה לא ממש הסצנה שלך, תוכל להחליף אותם במכנסיים אדומים וחולצה לבנה מצוידת, או אוף ווייט אם גם אתה לא באמת אדם לבן. אתה יכול ללבוש סוודר חורפי ועבה עם המכנסיים האדומים שלך, לגמרי להשתמש בג’ינס האדום שקנית בקיץ.

רעיון תלבושת חג המולד לבן ואדום

מָקוֹר: @dresscorilynn

7. חצאית פאייטים

אמרנו לכם שחצאית הפייטים תהיה עסקה ממש קטנה לעונה הזו, וכשאנחנו מדברים על רעיונות חמודות לתלבושת חג המולד, לא נוכל לחזור אליה מספיק. יש משהו ממש כמו אגדה-יופי בפלא הוורוד והנוצץ הזה, שמטלטל גם טרנד גדול מאוד כרגע-זהב ורוד. זה לא ממש משנה מה הצבע של חצאית הפייטים שלך, או איזה סגנון לצורך העניין, נרצה להמר על כסף בעובדה שזה יתאים בצורה מושלמת לכל מספר חולצות שחורות שבבעלותך בארון הבגדים שלך. כשאתה זורק מעליו בלייזר, עם שרשרת מצומצמת במחשוף אם אתה מרגיש בלינגי במיוחד, יהיה לך אאוטפיט לחג המולד שמישהו יתגאה בו. נסה – אתה תראה.

רעיון תלבושת חג המולד עם חצאית פאייטים

מָקוֹר: @אמברפילרופ

8. סוודר אדום + צעיף טרטן

הדפסי טרטן ומשבצות חוזרים באופנה בכל פעם שמזג האוויר נהיה קצת קריר, כך שזה לא מפתיע במיוחד שהצעיף הטרטני והסוודר האדום יהיו גדולים השנה. זה במיוחד המקרה כשאתה חושב שכבר דנו במגמה האדומה הגדולה. למרות שאולי לא תחשוב מיד להוסיף אביזרים צהובים-חרדליים למראה הצבעוני הזה וחגיגי, זה שילוב נהדר, במיוחד כשאתה מוסיף זוג מגפיים בצבע דומה לתערובת. ואם אין לכם מגפיים, בחרו בנעלי בלרינה וגרביים קטנים … כי אתם לא רוצים שהקרניים שלכם יתקררו!

סוודר אדום צעיף צעיף רעיון תלבושת חג המולד

מָקוֹר: @אליסון_היילי

9. חצאית מידי זהב

חג המולד הוא ההזדמנות המושלמת לסובב את החצאיות הטובות ביותר שלך, וכאשר החצאיות שלך יפות כמו חצאית המידי הזהובה הזו, אתה צריך לחפש כל תירוץ ללבוש אותן. שוב, התוספות הקלאסיות הן שהופכות את המראה ליפה ככל שיהיה – אותו עליון שחור פשוט, למשל, ונעליים שחורות מנוגדות (ופשוטות). השרשרת הגדולה עובדת בצורה מצוינת עם המחשוף הגבוה, ואפשר גם לתת את החולצה השחורה ארוכת השרוולים הזו עם סוודר סרוג עבה יותר כשהוא נהיה קריר באמת. זוכר גם את הבלייזר השחור עליו דיברנו קודם לכן? אפשר לגמרי לזרוק את זה. כל המבטים שתראו כאן הם מאוד מגוונים. אתה לא אוהב את זה כשזה קורה?

רעיון תלבושת לחג המולד לחצאית זהב

מָקוֹר: @brightonkeller

10. תתאימו לזה!

יש משהו בללבוש בגדי גבר שגורם לך להרגיש חצוף מיד, אתה לא חושב? אל תדאג, אנחנו לא אומרים שאתה צריך לסובב את החליפה שלו לאירוע הגדול הזה הלילה, אבל אם זה מתאים, וזה נראה נהדר, למה לא? ביגוד מחויט הוא מאוד עניין כרגע, במיוחד עם מותגים כמו ויקטוריה בקהאם ששומרים על המראה החד והמחויט על המסלול. הוא משרת שתי מטרות – הוא שומר אותך חם במיוחד, במיוחד עם חומרי קטיפה מפוארים.

רעיון תלבושת חג המולד לנשים

מָקוֹר: @vivaluxuryblog