23 רעיונות אאוטפיט זוהרים לניו יורק

לא רק לחג המולד עלינו לצפות בתקופת החגים. יש לנו גם ראש השנה! אירוע סופר מיוחד זה בדרך כלל יביא איתו מסיבה או שתיים, אז אתה צריך להתלבש כדי להתרשם. אם אתה עדיין צריך למצוא את התלבושת המושלמת, אז אתה נמצא במקום הנכון. מצאנו 23 רעיונות לאאוטפיט NYE. יש תלבושת שמתאימה לכולם וכל אחד מאלה יעזור לך לצלצל בסגנון השנה החדשה!

1. שמלת קטיפה אדומה

מכיוון שזה תקופת החגים אתה יכול ללכת על קטיפה. קטיפה היא בד במראה יוקרתי שיתאים לאירוע המיוחד. רעיון התלבושת הראשון שלנו הוא שמלת הקטיפה הזו בצבע אדום כהה. אדום כהה יהיה בחירה מצוינת מכיוון שהוא לא חגיגי מדי אבל מתאים לעונה והוא במגמה. אתה יכול לבחור שמלה מחבקת דמות כמו זו מכיוון שהיא תיראה מהממת למסיבה או לבחור משהו רופף יותר.

תלבושת שמלת קטיפה אדומה

מָקוֹר: @prettyfreaky.la

2. מכנסי מסיבת פאייטים

ציין הצהרה זו בניו יורק בפייטים! פאייטים זוהרים ונוצצים וזה בדיוק מה שהאירוע צריך. אתה יכול למצוא פאייטים בכל סוגי הלבוש והאקססוריז, אבל מצאנו את מכנסי הפאייט הכחולים המדהימים האלה. עם מכנסיים כאלה תוכלו לרקוד לשנה החדשה בסטייל. לבשו עם חלק עליון פשוט כדי שהמכנס יבלוט.

תלבושת מכנסי מסיבת פאייטים

מָקוֹר: @chenburkettny

3. שמלת מקסי שקופה

שמלות מקסי שקופות זכו ללהיט ענק, סלבריטאים אוהבים אותן ועכשיו אפשר ללבוש אחת. חלק מהשמלות האלה אולי נראות נועזות מדי, אבל ניו יורק היא הזמן המושלם לנסות משהו חדש. הבחירה הבאה שלנו כוללת שמלת מקסי שחורה שקופה עם הדפס כוכבים. שמלה כזו תהיה בחירה מהממת לכל מסיבה. יש הרבה שמלות כאלה כך שיש משהו שיתאים לכולם.

שמלת מקסי שחורה שקופה

מָקוֹר: @holayaclothing

4. חצאית ומגפיים

מגפיים ארוכים הם במגמה לסתיו וחורף 2017. הדבר הגדול במגפיים כאלה הוא שאתה יכול להלביש אותם למעלה או למטה. ללבוש עם ג’ינס למראה רגוע יותר או ללבוש עם חצאית למראה גלאם. הרעיון הבא כולל חצאית גלאם עם מגפיים שחורים וארוכים. משהו כזה יהיה נהדר למסיבה בניו יורק. אתה יכול להגביר אותו עוד יותר עם טופ נוצץ. חצאית רגילה תראה נהדר!

חצאית ומגפי הברך

מָקוֹר: @liketoknow.it

5. שמלת פאייטים

פאייטים נראים להדהים על שמלה אל! הרעיון הבא כולל שמלת פאייטים שחורה עם צוואר עמוק. שמלה כזו נוצצת וזוהרת, כך שהיא תהיה מושלמת ללילה או למסיבה. אם אתם מחפשים תלבושת קלה, אז זו הדרך ללכת. אתה יכול ללבוש את זה עם תכשיטים מינימליים ועקבים פשוטים למראה מדהים. בשמלה כזו אתה תיראה מהמם ללא מאמץ.

שמלת פאייטים שחורה

מָקוֹר: @laura.stylebuzz_uk

6. חצאית כחולה מודגשת

הוסף קצת צבע למראה שלך לראש השנה עם חצאית נועזת כמו זו. החצאית ארוכה למדי כך שנראית קלאסית ושיקית. אנחנו פשוט אוהבים את הצבע הכחול והיפה הזה, הוא מהנה ומושלם לעונת המסיבות. אתה יכול לבחור צבע אחר או גוון כחול דומה לזה. לבש את החצאית שלך עם חולצה שחורה פשוטה ונעליים שחורות.

תלבושת חצאית מידי כחולה מודגשת

מָקוֹר: @styledwithlipstick

7. חליפת קטיפה מקטיפה

קטיפה היא לא רק לשמלות; הרעיון הבא שלנו כולל חליפת קטיפה מהממת. חליפת הצוואר המחודדת בגוון כחול כהה יפה. אנחנו פשוט אוהבים את זה כי יש בו כל מה שתלבושת NYE צריכה. הוא מסוגנן, זוהר ויהיה נוח, כך שתוכל לרקוד כל הלילה. אתה יכול ללבוש חליפה כזאת בכל צבע, גוון כהה יותר שומר על המראה האלגנטי.

תלבושת סרבל קטיפה

מָקוֹר: @luludumas

8. שמלה לבנה ארוכה

אם אתה נוסע לאן שדורש קוד לבוש רשמי יותר, אז הבחירה הבאה שלנו יכולה להיות בשבילך. שמלה לבנה זו היא באורך הרצפה ובעלת מחשוף ירך גבוה ומחשוף נמוך. למרות שהיא אכן מראה די הרבה עור השמלה עדיין קלאסית ואלגנטית. לכן, אם בחרתם סגנון דומה נסו לבחור בשחור או לבן שכן מדובר בגוונים אופנתיים. שמלה כזו תהווה פקק הופעות בכל אירוע בניו יורק.

שמלה לבנה ארוכה

מָקוֹר: בלוג @world_lifestyle_blog

9. שמלת תחבושת

שמלות תחבושת היו אהובות האופנה עונה אחר עונה. השמלות האלה מחבקות דמות ומחליקות את צורתך. השמלה הזו היא ורודה בהירה מאוד מה שגורם לשמלה להיראות יפה ונשית. שמלה כזו גם תיראה מדהימה בשחור. לבשי כל שמלת תחבושת עם נעלי עקב ותכשיטים נוצצים.

שמלת תחבושת עירום

מָקוֹר: @missceto

10. שמלה וג’קט תואמים

עוד רעיון לבוש אופנתי שתוכל לנסות הוא שמלה וז’קט תואמים. כשהשניים תואמים זה יוצר מראה אלגנטי ומתוחכם. שילוב השמלה והז’קט הזה הוא לבן עם עיצוב זהב. לבן וזהב הוא שילוב מפואר ושני הצבעים מושלמים למסיבה. אתה יכול לנסות את הרעיון הזה באמצעות שמלות וז’קטים בצבעים אחרים.

שמלה וז'קט תואמים

מָקוֹר: @fashionstyles2me