25 שמלות נשף יפות לשנת 2018

נשף הוא חגיגה חשובה הדורשת שמלה מיוחדת. למצוא את שמלת הנשף המושלמת זה כיף ומרגש אבל יכול להיות גם אתגר. את רוצה שמלה שתגרום לך להרגיש בטוחה ולהיראות מהממת. יש כל כך הרבה שמלות שונות שקשה אפילו להתחיל לחשוב על השמלה המתאימה לך. כדי לתת לכם קצת השראה מצאנו 25 מהשמלות הטובות ביותר לנשף לשנת 2018. יש לנו שמלה לכולם מנצנצים ועד תחרה ועד שמלות שגורמות לכם להיראות מוכנים לשטיח אדום.

1. שמלת נשף מתוקה

ראשית יש לנו שמלה נוצצת שנראית מתאימה לנסיכה! השמלה בעלת מחשוף מתוק יפה, גוף צמוד וזורמת לחצאית מהממת באורך הרצפה. השמלה כולה מכוסה בנצנוצים נוצצים. שמלה כזו תתאים לכל אחת ותביא זוהר לנשף.

שמלת נשף מתוקה להפליא

מָקוֹר: @teutamatoshiduriqi

2. שמלת נשף טורקיז אלגנטית

נשף הוא ההזדמנות המושלמת להשמיע אמירה, לכן שקול לבחור שמלה בצבע עז כמו זה. השמלה היא בצבע טורקיז עם לוחות שקופים על המחוך והאבני חן בכל רחבי. תכונה מיוחדת במיוחד של שמלה זו היא רצועות פרחי הקריסטל. אם אתה רוצה להצהיר הצהרה, בחר שמלה עם צבע תוסס וסגנון ייחודי כמו זה.

שמלת נשף טורקיז אלגנטית

מָקוֹר: @teutamatoshiduriqi

3. שמלת נשף תחרה שחורה

שמלה שחורה מתאימה לכל אירוע שאי אפשר לטעות בו. הרעיון הבא לנשף שלנו כולל שמלה שחורה עם עדכון אופנתי. לשמלה שרוולי תחרה יפים ושתי חצאיות. חצאית אחת קצרה ואילו חצאית העל העצומה עדינה ועורפת את הרצפה. עם שמלה כזו אתה מקבל מראה של שמלה שחורה קלאסית כמו גם שמלה רשמית.

שמלת נשף תחרה שחורה

מָקוֹר: @בריזברידאל

4. שמלת אומברה תוססת

הרעיון הבא שלנו הוא שמלת אומברה ייחודית זו. לשמלה גוף עליון עם צוואר חגור עם חיתוך אופנתי וחצאית. הלבן והסגול מחמיאים כל אחד בצורה מושלמת ליצירת אומברה יפה. אתה יכול לקחת השראה מזה ולבחור שמלת אומברה או שמלה בצבע אחד עם תכונות דומות. כך או כך יהיה לך מראה נשף מהמם.

שמלת נשף תוססת אומברה

מָקוֹר: @teutamatoshiduriqi

5. שמלת תחרה אדומה

לא יכולנו לדבר על שמלות נשף בלי להזכיר תחרה. שמלות תחרה מסוגננות, אלגנטיות ומדהימות. שמלת התחרה האדומה הזו נטולת גב וסוחפת את הרצפה. הצבע האדום הופך את השמלה לנועזת והצהרה. אתה יכול לבחור שמלה דומה בצבעים אחרים, שחור תהיה בחירה יפה. אם השמלה שלך חסרת גב שקול ללבוש אפודו כדי להשוויץ בתכונה.

שמלת תחרה אדומה ארוכה לנשף

מָקוֹר: @בריזברידאל

6. שמלה באורך הרצפה האופנתי השחור

אחד הטרנדים שהיו באור הזרקורים של הסגנון הוא טרנד העיטור הגבישי. פרחים ודוגמאות קריסטל קטנים הונחו על חולצות, תיקים, סוודרים ועוד. הבחירה הבאה שלנו מראה כיצד אתה יכול ללבוש את הטרנד הזה לנשף הנשף. לשמלה השחורה הארוכה והמדהימה הזו יש תכונה נטו על המחסה והשרוולים עם עיטורי קריסטל. שמלה כמו תעניק ללוק שלך מראה של צבע וניצוץ.

שמלה ארוכה עם רשת שחורה אופנתית

מָקוֹר: @teutamatoshiduriqi

7. שמלה עדינה באורך רצפה קלה

לאחר מכן, יש לנו רעיון שמלה מהמם. החצאית משתמשת בבד קליל וצף ולגוף יש תכונת חנק. שמלות צ’וקר מאוד מסוגננות ואחת כזו מושלמת לאירוע מיוחד מכיוון שהיא מכוסה גבישים נוצצים. השמלה בסך הכל נראית יפה, עדינה ומוכנה למסיבה.

שמלת נשף ארוכה עדינה

מָקוֹר: @dressingdreams

8. שמלת נשף שחורה

רעיון השמלה הבא שלנו הוא אופנתי ומשלב סגנונות שונים. חצאית השמלה שחורה, רשמית וסוחפת את הרצפה, בעוד החלק העליון של השמלה מיועד יותר למסיבה. המחוך כולל חיתוכים מסוגננים ומחשוף מתוק. עם שמלה כזו אתה מקבל את הטוב משני העולמות אתה נראה מיוחד ומוכן לרחבת הריקודים.

שמלת נשף בת ים שחורה

מָקוֹר: @בריזברידאל

9. שמלה כחולה מודגשת

אם אתה מעדיף שמלות פשוטות יותר, אז הרעיון הבא הזה יכול להיות בשבילך. השמלה צמודה, פוגעת ברצפה ובעלת פיצול המסתיים ממש מעל הברך. אין שום דבר מסובך בשמלה הזו וכל אחד יכול ללבוש אותה. אתה יכול לבחור שמלה בכחול נועז ויפה כמו זה או ללבוש את הגוון האהוב עליך, כמעט כל צבע יעבוד.

שמלת נשף כחולה נועזת

מָקוֹר: @dressingdreams

10. שמלה ללא שרוולים זוהרת

רוצה שמלת נשף זוהרת? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא שלנו. השמלה הזו היא ללא שרוולים, מחבקת דמויות ובעלת עיצוב נוצץ יפה. כשאתה מחפש את השמלה שלך אתה לא מוצא דפוס נוצץ אבל אל תדאג, מרכיבי המפתח למראה הזה הם ההתאמה הקרובה, ללא שרוולים וחצאית באורך הרצפה. אתה יכול לבחור כמעט כל בד צבעוני לשמלה כזו.

שמלת נשף שחורה ללא שרוולים זוהרת

מָקוֹר: @laurabadura