21 רעיונות לתלבושת יום האהבה

חג האהבה לא רחוק. אולי חשבת על מתנות ומה עליך לעשות כדי לחגוג את האירוע, אבל האם חשבת על מה אתה הולך ללבוש? ולנטיין’ס היא ההזדמנות המושלמת להתלבש וללבוש בגד מהמם אז תנצלו את זה ותתלבשו כדי להתרשם. כדי לעזור לך מצאנו 21 מרעיונות התלבושת הטובים ביותר ליום האהבה. בין אם אתם עורכים חג אהבה רומנטי או כיף של גלנטין, אנחנו מחפשים אתכם.

1. סוודר לב אדום

ראשית, יש לנו רעיון לסוודר הלב החמוד הזה. הסוודר כולל לב אדום עם שני חיצים שעוברים בו, יש עוד הרבה עיצובים. אתה יכול ללבוש משהו כזה כלאחר יד עם ג’ינס או להאיר אותו עם חצאית ועקבים. סוודר כזה מושלם ליום האהבה ולגברות שרוצות להראות שהן חוגגות.

תלבושת סוודר לב אדום

מָקוֹר: @pink_girly_nails

2. חצאית ועקבים זוהרים

אם אתה יוצא ללילת דייטים מיוחדת, נסה ללבוש תלבושת זוהרת כמו זו. התלבושת כוללת חצאית עיפרון עם מכפלת עם חלק עליון נוצץ ועקבי זהב מדהימים. אתה יכול לשחזר תלבושת כזאת בכל צבע אבל לשמור על אור בהיר למראה אלגנטי. חצאית עיפרון רגילה תראה נהדר.

תלבושת חצאית ועקבים זוהרים

מָקוֹר: @shop.emmalynlove

3. שמלה אדומה אופנתית

חג האהבה הוא יום שבו אתה רוצה להתלבש כדי להרשים. אז למה שלא תלבשי את השמלה הטרנדית שלך. הרעיון הבא כולל שמלה ארוכה וארוכה בגזרה אדומה ששודכה לנעלי עקב עירומות. שמלה כזו מושלמת לנשים שרוצות לחגוג את יום האהבה אך בצורה מסוגננת שאינה מוגזמת.

תלבושת שמלה אדומה אופנתית

מָקוֹר: @vita.ambita

4. שמלה רומנטית

התלבושת של ולנטיין שלך לא חייבת להיות אדומה ומלאת לבבות אפשר ללבוש משהו אלגנטי ונשי כזה. השמלה הבהירה, הצפה והפרחונית נראית יפה ורומנטית. אתה יכול ללבוש אותו לארוחת ערב או אפילו ללילה בעיר. שמלות כאלה נראות יפות בכל הצבעים.

רעיון לבוש שמלות רומנטי

מָקוֹר: @roam.en.styleboutique

5. חליפת סרבל אדומה

אם אדום הוא יותר הצבע שלך אז רעיון התלבושת הבא שלנו הוא בשבילך! הפאשניסטה הזאת לובשת חליפת אדום ותחרה מהממת. אנחנו אוהבים חליפות כי הם קלים ללבוש חתיכה אחת שנראית זוהרת ומסוגננת. אתה יכול לקבל רק חליפת אדום או למצוא אחד עם תחרה. חליפות שחורות גם נראות אופנתיות מאוד.

רעיון לבוש חליפת אדום

מָקוֹר: @shop.emmalynlove

6. שמלת חיבוק דמויות

מחפשים בגד שידהים? אז הרעיון הזה יכול להיות בשבילך. כאן יש לנו שמלת בארדו עם מכפלת שיושבת ממש מתחת לברך. שמלה מסוגננת זו ומציגה את דמותך תוך שמירה על קלאסה. יש כל כך הרבה שמלות ברדו דומות שיש להן ארוכות משרוולי הכתף.

תלבושת שמלת חיבוק דמות סקסית

מָקוֹר: @cp_g

7. חצאית אדומה חמודה

רעיון התלבושת הבא שלנו הוא כל כך חמוד! התלבושת כוללת חצאית אדומה מדהימה עם חולצה יפה ונעליים אדומות. אתה יכול ללבוש עם גרביונים כמו אלה הנקודיים שלובשים כאן או ללבוש בלי. ניתן ללבוש חצאית אדומה עם כל חולצה. אנחנו אוהבים את התלבושת הזו!

רעיון תלבושת חצאית אדומה וחמודה

מָקוֹר: @silviadaily

8. תלבושת שיק סטייטמנט

אתה יכול להוסיף בעדינות את החגים האיקוניים ביותר לתלבושת שלך. אנו יכולים לראות בתלבושת זו שלובשה שמלה שחורה וארוכה או חצאית וחולצה, זה תלוי בך. היא לובשת גם מעיל ורוד ושחור מסוגנן. הז’קט הוורוד מושלם ליום האהבה אבל הוא לא מוגזם. תלבושת כזו תהיה מדהימה ביום האהבה וגם הרבה אחרי.

תלבושת שיק סטייטמנט

מָקוֹר: @denv.her

9. שמלה אדומה של ולנטיין

אמור הצהרה באדום ביום האהבה הזה בתלבושת כמו זו. אנחנו אוהבים את רעיון התלבושת הזה מכיוון שהוא מושלם לחג והוא יביא זוהר וינטג ‘לאירוע. השמלה והשיער לוכדים את המראה היפה, הנשי והאלגנטי של הזמן שחלף. שמלה ושיער כזה יהיו בחירה מצוינת לערב דייט מיוחד.

תלבושת שמלה אדומה של ולנטיין

מָקוֹר: @misslilylaurent

10. אאוטפיט נינוח ורוד נינוח

מתכננים יום אהבה רגוע יותר? אז המבט הבא הזה יכול להיות בשבילך. התלבושת הזו מורכבת מגופיה ורודה, מעיל פרווה מלאכותית ורודה וג’ינס. משהו כזה יהיה מושלם לדייט בשעות היום, יום בילוי עם הבנות או סתם לחגוג את האירוע. ורוד הוא חובה ליום האהבה.

תלבושת נינוחה ורודה נינוחה

מָקוֹר: @ilsho