31 רעיונות תלבושת מסוגננים לקואצ’לה

קואצ’לה. שני סופי שבוע מלאים במוזיקת ​​אינדי אפית ואופנה מדהימה. זה המקום המושלם לתת לסגנון האינדי שלך להשתולל. זקוקים לעזרה בבחירת התלבושות המושלמות לפסטיבל המדהים הזה? אל דאגה כיסינו אותך. בוהו, היפי, צועני. לא משנה מה הסגנון שלך. יש לנו משהו לכולם. שמלות, עליוניות, קצרות ונעליים. יש כל כך הרבה פריטים לבחירה. אז נסה אחת, נסה הכל. או פשוט קבל השראה ליצור בגדים מדהימים משלך. זה לגמרי תלוי בך. אז שב ותרגע. לפניכם המון תלבושות מסוגננות שתוכלו לשקוע בהן את השיניים.

1. מבט סקסי ושקוף

זוהר-קז’ואל. גדוש בפאייטים, חרוזים ושרשראות מראה זה זורם לזוהר, תוך שמירה על תחושה נינוחה עם הכובע והתחתונים. אנו בהחלט מעריצים את ערכת הצבעים של סגנון זה. שני צבעים. זהו זה. וזה כל מה שאתה צריך.

רעיון אאוטפיט סקסי לקואצ'לה

פוליבור / אנלי

התלבושת הזו מכילה כל כך הרבה טרנדים. תחרה, שוליים, קימונו. אנחנו אוהבים את כולם. רוצה להיות אופנתי ולהיראות סקסי בזמן שאתה עושה את זה? זהו המראה עבורך.

2. שמלה לבנה + אביזרי גמלים

שלמות פשוטה. שמלות מתאימות הן אופציה מצוינת לקואצ’לה. לא תצטרך כל הזמן למשוך את החצאית הקצרה כלפי מטה, או לסדר מחדש את המכנסיים הקצרים. גם לבן הוא בחירה חכמה. צבעים כהים מושכים חום, כך שבמראה הזה תישארו קרירים ואופנתיים.

תלבושת שמלת תחרה לבנה של קוצ'לה

Polyvore / francesca-valentina-gagliardi

תכשיטים פשוטים באמת משגעים את התלבושת הזו ואביזרי הגמלים משלימים את המראה הכללי בצורה כל כך אופנתית. הוסף כמה משקפי שמש וסיימת.

3. חיתוך עליון + חצאית מקסי

חולצות חיתוך וחצאיות מקסי, איזה שילוב נהדר. התאמת פריט רגיל ליצירה מעוצבת היא טיפ בסגנון מבריק. אתה תיראה אופנתי אבל שום דבר לא יתנגש. אתה תמיד יכול להחליף אותו ולהחליף חצאית מעוצבת וחלק עליון רגיל.

חיתוך מקסי חצאית מקסי רעיון תלבושת Coachella

פוליבור / לונדון-נדודים

העיצוב החתוך של החלק העליון הוא דרך מגניבה להוסיף קצת סקסיות לסגנון שלך. לא נראה יותר מדי עור, אבל אתה גם לא מכוסה לגמרי.

4. מכנסיים שחורים, חיתוך עליון & ג’קט בומבר

כתרי פרחים לזכייה. פרחים הופכים כל תלבושת מיד לנערה יותר, במיוחד כשהיא שזורה בכתר. מכנסיים שחורים הם חיוניים אם אתה מתכנן לשבת. אף אחד לא רוצה לקום ולהיות כתמי דשא על התחת.

רעיון התלבושת של Coachella Grunge

פוליבור / שוקולטפומה

מעילי הפצצה הם יצירה די גברית. הוורוד של זה באמת עוזר לרכך את המראה הכללי. הוסף כמה שכבות של שרשראות וכמה טבעות ואתה מסודר.

5. מכנסי הדפסה + מעיל עור

בדוק את מעיל העור המדהים הזה. למה לבחור שחור או חום כשאפשר ללכת על אחד שבאמת בולט. יש המון צבעים לבחירה, והם פריט מבטא נהדר.

מכנסי צועני ותלבושת מעיל עור קוצ'לה

Polyvore / ivansyd

מכנסי הדפסה כל כך מתאימים כרגע. אלה הם שילוב מדהים בין גיאומטרי לפרחוני. כל סגנון ייראה מהמם, רק הקפד לדבוק רק בפריט מודפס אחד. אתה לא רוצה להתנגש.

6. חולצה לבנה + מכנסי ג’ינס

זמש ופשוט. מכנסי ג’ינס קרועים מוסיפים תחושה חסרת דאגות לסגנון הכללי. אביזרי הזמש מהממים. הם באמת עוזרים להאיר את המראה, ומעניקים לו תחושה מתוחכמת יותר.

מכנסי ג'ינס לבנים בטופ של Coachella

Polyvore / ritacvi

תמיד תוכל להוסיף תכשיט לאאוטפיט הזה. אנו ממליצים על שכבת המון צמידים. כוון לכיוון גווני זהב כך שיתאים לתיק. או פשוט בחר שקית עם מבטאים כסופים אם זהב אינו הצבע שלך.

7. שמלת פרחים שחורה + אביזרים שחורים

שחור הוא השחור החדש. אנחנו מאוהבים מעל השמלה הזו. אם אתה אוהב ללבוש שחור, יש לנו כיסוי. שרוולי החליל כה בוהו והתחרה מוסיפה טון פלרטטני למראה.

שמלת בוהמיה עם הדפס פרחוני תלבושת קוצ'לה

Polyvore / angeldolce

החומר הבהיר והמצוף של השמלה הזו בהחלט ישמור על קור רוח והכובע שהתקלקל ימנע ממך להישרף. זוג משקפי שמש עגולים באמת יסיימו את התלבושת.

8. שמלה בוהמית

וואו. הדוגמה על השמלה הזו באמת מרהיבה. עם הדפסה כה רועשת אנו ממליצים לך לבחור אביזרים די פשוטים. בדיוק כמו מה שנבחר להלן.

רעיון התלבושת של שמלת בוהמיה

אינסטגרם / fuckedchanel

היזהר אילו תכשיטים אתה משלב עם התלבושת הזו. אתה לא רוצה שזה יתנגש עם השמלה. כמה חנקים דקים הם בחירה מדהימה. הם לא יורידו מהתבנית העיקרית. פשוט תיהיה פשוט כשאתה מקבל גישה.

9. צועני בהשראת

הנה עוד הדפסה עבורך לאופנתיות בחוץ. זה בהשראת צועני יותר שעושה שינוי נחמד. משיכת צבעים מהיצירה המודפסת היא דרך חכמה לבחור פריטים התואמים היטב. הלבן היה בחירה טובה למראה הזה.

תלבושת צוענית לקואצ'לה

אינסטגרם / monmondefou

עירום הטיפ העליון הולך עם הכל. אז כשאתם מעצבים סביב פריט לבוש בולט ובספק, לכו עם עירום. למה לא לנסות להוסיף צמידים לתלבושת הזו?

10. חולצת קרופ סרוגה, מכנסי ג’ינס קצרים & אֲרִיג צֶמֶר

הסרוגה והג’ינס הם שילוב כל כך טוב. המרקמים השונים מחמיאים זה לזה ללא מאמץ. קרדיגנים דרך מצוינת להוסיף קצת חום למראה, וגם הם יפים.

מכנסי ג'ינס סרוגה תלבושת קואצ'לה עליונה

פוליבור / בדרך כלל מוזר

כתר פרח נוסף הופך את המראה לנשי ובוהמייני יותר. הוסף כמה תליונים ארוכים וכמה טייסים והמראה שלך שלם. אתה כבר יכול להחליף את הסנדלים בכמה נעליים חומות לנוחות נוספת.