23 תלבושות המסיבה הלבנות המדהימות לנשים

11. חצאית חיתוך ועיפרון

לאחר מכן, יש לנו רעיון לתלבושת חצאית וחצאית בעיפרון. הוצגנו בגד דומה מוקדם יותר בפוסט, אך רצינו להראות עד כמה חצאית עיפרון יכולה להיות תכליתית. זה ילווה עם חולצת יבול עם צוואר גבוה, קרופ בראלט וכל חולצות אחרות שיש לך. כדי להיראות ממש גלאם אפשר גם לעטוף את המעיל על הכתפיים. המעיל יכול להיות בכל צבע אך עבור אירוע לבן כולו וודא שהמעיל לבן.

כל חצאית צמרת ועיפרון לבן

מָקוֹר: @deluxetrend18

12. בגד גוף ומכנסיים תחרה

תחרה לבנה נראית מהממת אז היינו חייבים להכניס אותה לרשימת תלבושת המסיבות שלנו! המראה הבא כולל חליפת גוף תחרה לבנה עם מכנסי מותניים גבוהים. תלבושת כזו תדהים בכל מסיבה או בילוי בערב. אם אתה רוצה לכסות מעט, תוכל למצוא חולצות תחרה שלא מופיעות כל כך ואלה ייראו מסוגננות לא פחות.

בגד גוף ומכנסיים תחרה לבנה

מָקוֹר: @itskarolinacruz

13. שמלה לבנה צפה

הבחירה הבאה שלנו היא השמלה הלבנה והנהדרת הזו. השמלה קלילה, צפה וכוללת הדפס נקודות חמוד. שמלה כזאת תהיה נהדרת להחזיק בארון הבגדים, כיוון שתוכל להאיר אותה או להנמיך אותה. אתה יכול ללבוש עם עקבים ותכשיטים למסיבה או עם סנדלים ביום קיץ. ניתן ללבוש שמלות כאלה שוב ושוב.

רעיון תלבושת חמוד למסיבה לבנה

מָקוֹר: @maxieelle

14. חליפת משחק לצלילת דש

חליפות משחק הן בגדי מסיבה סופר מסוגננים. לחליפת משחק זו יש דשים ומחשוף צולל. למכנסיים הקצרים יש גם סגנון עטיפה. יש כל כך הרבה חליפות משחק שונות ולכן יש אחת שמתאימה לכולם. לבשו עם עקבי גלאם ותכשיטים לאאוטפיט המסיבה המושלם.

כל אאוטפיט החליפה

מָקוֹר: @em.spiliopoulos

15. רעיון שרשרת לבוש והצהרה

אתה יכול לסדר את השמלה הלבנה שלך למסיבה עם שרשרת הצהרה. השמלה הלבנה והארוכה הוצמדה עם שרשרת הצהרה כסופה. כפי שאתה יכול לראות, זה גורם לשמלה להיראות אופנתית וייחודית. אתה יכול ללבוש כל שמלה לבנה עם כל שרשרת. מכיוון שהוא בגד למסיבה, אתה יכול לבחור שרשרת עם אבני חן וניצוץ.

שמלת מסיבה לבנה עם שרשרת סטייטמנט

מָקוֹר: @fashioinstas

16. עליון תחרה עדין ומכנסיים

לאחר מכן, יש לנו דרך נוספת ללבוש תחרה. התלבושת המוצגת היא חליפת סרבל אך ניתן להשיג מראה דומה עם עליון ומכנסיים. אנחנו אוהבים את החלק העליון בזה כי הוא אלגנטי, מסוגנן וקלאסי. אתה יכול ללבוש דבר כזה לאירוע רשמי או למועדון לילה.

עליון תחרה לבן ומכנסיים עדינים

מָקוֹר: @indielook_wedding_dress

17. שמלת קפלים אופנתית

חצאיות קפלים היו באור הזרקורים בסגנון האביב והקיץ. אם אתה אוהב את המראה הזה לא פחות מאיתנו, אז אתה תאהב את הבחירה הבאה שלנו. כאן יש לנו שמלת קפלים אופנתית. הבד הלבן הבהיר נראה קפל מהמם. אתה יכול לחפש שמלות דומות באינטרנט. זהו רעיון יפה לשמלת מסיבות.

רעיון תלבושת שמלת קפלים לבנה

מָקוֹר: @itskarolinacruz

18. שמלת מסיבה לבנה אלגנטית

אם יש לכם מסיבה או אירוע רשמי, הרעיון הזה הוא בשבילכם. לאחר מכן, יש לנו שמלה לבנה מהממת ואלגנטית. השמלה צמודה ויש לה פרט פלומה יפה בתחתית. שמלה כזו היא קלאסה ותדהים בכל מקום שאתה הולך. לבשו שמלה כזו עם תכשיטי גלאם ונסו עדכון כדי להשוויץ במחשוף.

תלבושת שמלת מסיבה לבנה אלגנטית

מָקוֹר: @em.spiliopoulos

19. חליפת משחק עם כיסוי תחרה

לאחר מכן, יש לנו רעיון חליפת משחק נוסף. זה כולל שכבת תחרה ייחודית ומאוד מסוגננת. שכבת -על תזהר את החליפות או השמלות הפשוטות ביותר. אתה יכול לקנות חליפת משחק כמו זו או עם כיסוי שונה. אחד מאלה ייראה מדהים בכל מסיבה.

חליפת משחק לבנה עם כיסוי תחרה

מָקוֹר: @berunwayvous

20. שמלת מקסי יפה

מחפשים בגד למסיבת קיץ? אז הרעיון הזה יכול להיות בשבילך. כאן יש לנו שמלת מקסי לבנה עם תכונה יפה מהכתף. שמלה כזו תיראה יפה בכל אירוע. אתה יכול להאיר את השמלה שלך עם עקבים ותכשיטים נוצצים או לתת לה מראה בוהו עם טריזים וחרוזים.

שמלת מקסי של כל המפלגה הלבנה

מָקוֹר: @_natalia_kotwica_

21. רעיון לחליפת סרבל

הצגנו חליפות סרבל רשמיות ומותאמות. כעת, יש לנו בחירת סרבל נועזת יותר אשר תהיה מושלמת למסיבות ומועדוני לילה. כפי שאתה יכול לראות את החליפה צמודה ואופנתית. זה מיועד לנשים שרוצות להצהיר. ללבוש חליפה כזאת עם נעלי עקב זהב, לבן או עירום.

כל רעיון חליפת החליפות למסיבה לבנה

מָקוֹר: @בייסי

22. שמלת רצועה מוצלבת

תשכח מהשמלה השחורה הקטנה, הבא יש לנו שמלה לבנה קטנה. השמלה המהממת הזו כוללת רצועות דקות שנמצאות בקרוסאובר מסוגנן. תוכלו למצוא שמלות רבות כמו זו ברשת. זהו סגנון פשוט אך הוא יפה וקל ללבוש. שמלה כזו תתאים לכולם.

רעיון לבוש שמלה לבנה קטנה

מָקוֹר: @envyfashionhungary

23. מכנסיים צפים וטופ

אחרון ברשימה שלנו הוא המכנסיים הצפים והמשולב העליון. המכנסיים הבהירים פשוט מדהימים. אתה יכול ללבוש מכנסיים כאלה לכל אירוע ממסיבות ועד חופשות חוף. לאירוע מסיבה, יש ללבוש עם עליון לבן כמו בתמונה עם עקבים זהובים, לבנים או עירומים ואביזרים נוצצים.

כל מכנסי הצמרת והצמרת הלבנה

מָקוֹר: @em.spiliopoulos

אנו מקווים שמצאת את התלבושת המושלמת במסיבה לבנה.