21 בגדי הריון מסוגננים לאביב ולקיץ

בחירת בגדי הריון אינה משימה קלה, במיוחד באביב ובקיץ. בעונות אלו מזג האוויר משתנה, והטמפרטורות עולות. תזדקק לבגדי הריון שישאירו לך מראה מגניב, נוח ומסוגנן. כדי לתת לכם כמה רעיונות, מצאנו 21 בגדי הריון לאביב ולקיץ. יש תלבושת המתאימה לכל אירוע ולכל סגנון.

1. שמלה קלה ותלבושת לידה של קימונו

ראשית יש לנו את השמלה היפה הזו ושילוב הקימונו. שני הפריטים קלים ושטופים וזה נהדר למזג האוויר החם יותר מכיוון שהם ישמרו על קור רוח. אתה יכול ללבוש בגד כזה להרבה הזדמנויות מיום ליום ועד מקלחת התינוק שלך. תלבושת זו נוצרה על ידי פינק סומק ותוכל למצוא עוד פריטים דומים אחרים באתר שלהם.

שמלה קלה ותלבושת לידה של קימונו

מָקוֹר: @shoppinkblush

2. חולצות פסים וג’ינס

פסים ימיים תמיד חוזרים לאור הזרקורים בסגנון במהלך האביב והקיץ. פסים יכולים ליצור תלבושת לידה חמודה במיוחד. התלבושת כוללת חולצת פס, ג’ינס, כובע, משקפי שמש ושרשרת. כל האלמנטים האלה יוצרים תלבושת אופנתית אחת. אתה יכול לנעול כל נעליים אחרות שנוחות לך. אולי נעלי ספורט לבנות.

תלבושת לידה מקרית של ג'ינס פסים וג'ינס

מָקוֹר: @seraphinematernity

3. תלבושת לידה בוהמית

בוהו הוא טרנד נוסף שחוזר במהלך הקיץ. הטרנד הבוהמי קל ללבוש ומתאים לכולם. אתה יכול ללכת על בגד כמו זה, המרכיב המרכזי הוא שמלת הכתף הארוכה. הוא קליל, צף, מסוגנן וישמור על קור רוח. השאר הוא רק אביזרים אותם תוכל לבחור בעצמך, פשוט הרכיב משקפי שמש, תכשיטים וכו ‘שאתה אוהב.

תלבושת קיץ ליולדות בוהמית

מָקוֹר: @thenomisniche

4. טופ חמוד וג’ינס של פנינה

לאחר מכן, יש לנו עליון פנינה חמוד וג’ינס. אתה יכול ללבוש חולצת פנינים כזאת עם כל ג’ינס. כחול או לבן יהיה נחמד. אם אתה לא יכול למצוא ראש פנינה אתה יכול להכין כזה בעצמך. מצאו עליון שאתם אוהבים ותפרו על עצמכם את הפנינים. זה יהיה פרויקט מהנה ויהיה לך צמרת ייחודית.

טופ חמוד וג'ינס

מָקוֹר: @miss.goodytwoshoes

5. שמלת הדפסי נמר אופנתית

אם אתה רוצה מראה אביב/קיץ מהנה אז הרעיון הבא הזה יכול להיות בשבילך. הפאשניסטה הזו לובשת שמלת חמוד בהדפס נמר. שמלות כאלה קלות ללבוש, יתאימו לכולם וישמרו על קור רוח. אתה יכול ללבוש עם כל נעליים. אולי תנסה נעלי ספורט, דירות או סנדלים.

תלבושת שמלת לידה חמודה

מָקוֹר: @tessmontgomery

6. מעיל ג’ינס אביב

למרות שמזג האוויר הופך לשמש יותר, בימים מסוימים עדיין יכול להיות קריר. לימים אלה תזדקק לז’קט. מכיוון שאביב, אתה לא רוצה מעיל כבד וכהה ולכן הפתרון המושלם הוא מעיל ג’ינס. ג’ינס ילך עם הכל, הוא יחמם אותך ומתאים לאווירת האביב והקיץ.

מעיל ג'ינס אביב לנשים בהריון

מָקוֹר: @matronsaint

7. שמלת הריון תחרה יפה

אם יש לך אירוע מיוחד או אם אתה רוצה להתחפש קצת, שקול ללבוש שמלת תחרה כמו זו. זה אופנתי, יוקרתי וניתן להתלבש למעלה או למטה. מכיוון שזהו אביב וקיץ, בחרו בגוון בהיר כמו זה. ישנן הרבה שמלות תחרה זמינות, קנה בסביבה ומצא את אחת המושלמות עבורך.

שמלת הריון תחרה יפה

מָקוֹר: @לאזיה

8. שמלת הקיץ הקיצית

חתיכות הכתף חוזרות לאביב ולקיץ. אנחנו אוהבים את הכתפיים והשמלות כי הם נותנים לך מייד מראה קיצי. רעיון האאוטפיט הבא שלנו הוא שמלת היפהפייה הזו. אתה יכול ללבוש שמלה כזאת במהלך הקיץ או אפילו בחופשה. קיימים צבעים והדפסים רבים ברשת.

שמלת הריון קיצית ללא כתף

מָקוֹר: @vintageandgrace

9. שמלת מקסי צפה

לאחר מכן, יש לנו שמלת מקסי אופנתית להראות לך. התלבושת כוללת שמלת מקסי ארוכה וצפה עם נקודות פולקה ששולבה עם ז’קט וסנדלים. תלבושת כזו תיראה כל כך מסוגננת על כל מי שלובש אותה. יש כל כך הרבה שמלות מקסי יפות שאפשר לנסות בהרבה דוגמאות וצבעים.

שמלת מקסי יולדות Floaty

מָקוֹר: @thenomisniche

10. אאוטפיט חמוד להריון

אם אתה רוצה מראה חמוד ונינוח, אז מכשירי רחצה יכולים להיות מה שאתה צריך. מכשירי בית הם נוחים ללבישה. אתה יכול לערבב ולהתאים אותם בהתאם למזג האוויר. ביום אביב אולי ללבוש עם סוודר בהיר ונעלי ספורט כמו בהשתתפות. ליום קיץ חם, לובשים מכנסי טונגר עם חולצת טריקו וכפכפים.

תלבושת הריון חמודה

מָקוֹר: @die.kim