21 שמלות אירוח מסוגננות לחתונה לקיץ

הוזמנת לחתונה? אין לך מושג מה ללבוש? אז אנחנו כאן כדי לעזור! מצאנו 21 שמלות אורח כלה מהממות לקיץ. יש שמלה לכולם – מהדפסי פרחים רומנטיים ועד צבעים עזים ובהירים ועוד. לא משנה אם החתונה היא על חוף הים או במקום גלאם, יש לנו שמלה בשבילך. תסתכל כדי לקבל קצת השראה!

1. רעיון שמלה ורודה נועזת

צבע חובה לקיץ הוא ורוד. לא רק ורוד מסוגנן, הוא גם אחד מצבעי הרומנטיקה שהופך אותו למושלם לחתונת קיץ! עם זאת, רעיון השמלה הראשון שלנו לאורחי החתונה הוא השמלה התוססת הוורודה התוססת הזו. כפי שאתה יכול לראות זה נראה יפה ומושלם לאירוע מיוחד. ניתן גם לבחור בגוון ורוד אחר או בסגנון לבוש אחר.

שמלה ורודה נועזת ונעלי עקב

מָקוֹר: @a_southndrawl

2. שמלת פרחים אלגנטית עם סלסולים

הדפס קל ללבוש בחתונה הוא פרחוני. הרעיון הבא שלנו הוא דוגמה מצוינת ללבוש הדפס פרחוני לאירוע. השמלה בהירה מה שגורם לה להיראות קיצית, יש לה הדפס ורוד אלגנטי והסלסולים הם תכונה מסוגננת. שמלה כזו יכולה ללבוש כל אחד ותיראה יפה בכל חתונה.

שמלת פרחים אלגנטית עם סלסולים

מָקוֹר: @indexrouge

3. שמלת כחולה ברודרי אנגלייז כחולה

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשמלה כחולה ויפה. השמלה מחוץ לכתף ויש לה ברודריי אנגליז או רקמה אנגלית. רקמה זו היא בחירה מהממת לקיץ מכיוון שהיא מסוגננת וקלילה. אתה יכול לקבל שמלה עם טכניקה זו בכל צבע.

שמלת תחרה ללא כתף כחולה ויפה

מָקוֹר: @cristinasurdu

4. רעיון לשמלת וינטאג ‘

הביאו קצת זוהר וינטג ‘לחתונה עם שמלה כמו זו המוצגת. לשמלה הצפה יש הדפס וחגורה פרחוניים מדהימים. אתה יכול להשיג שמלות דומות כאלה בכל ההדפסים והצבעים כך שתוכל לבחור שמלה מושלמת עבורך. לבשי עם תסרוקת כמו התמונה להשלמת מראה הוינטג ‘שלך.

רעיון תלבושת וינטג 'לחתונת קיץ

מָקוֹר: @vintageglamourwife

5. די שמלת כתף

שמלות מחוץ לכתף מושלמות לקיץ. הרעיון הבא מראה כיצד ללבוש את הסגנון בצורה אלגנטית לאירוע מיוחד כמו חתונה. השמלה המותאמת היא בצבע בהיר ויפה ויש לה תכונת סלסול. אתה יכול להשיג שמלות כאלה שגם הן צפות. ללבוש עם נעלי סטייט או סנדלים שצבע התואם את השמלה.

שמלת כתף יפה

מָקוֹר: @theemalexander

6. רעיון לשמלת פרחים וחגורה

חגורה יכולה לעשות הבדל גדול במראה השמלה. חגורות יכולות להשוויץ במותן ויכולות לגרום לשמלות ארוכות וצפות להיראות מותאמות יותר. הנה דוגמה מצוינת לאופן בו תוכל לעצב חגורה עם שמלה פרחונית. זהו מראה יפה שיתאים לחתונת קיץ או חוף ים.

רעיון לבוש שמלה וחגורה פרחוניים

מָקוֹר: @charmedbycamille

7. שמלה קלה עם אביזרים נועזים

דרך נוספת להעלות תלבושת אורחת חתונה היא עם אביזרים. כאן יש לנו תלבושת המורכבת משמלה לבנה ונעליים כחולות נועזות, תיק, צעיף ואביזר לשיער. המפתח ליצירת תלבושת צבעונית אך אלגנטית כזו היא בחירת צבע מהדפס. כפי שאתה יכול לראות, לשמלה הדפס כחול וירוק והאביזרים משתמשים בכחול. אתה יכול ליצור מראה דומה עם כל צבע.

שמלה קלילה עם אביזרים נועזים

מָקוֹר: 28. פרגים

8. רעיון לבוש סגול פסטלי

בחירת צבע מאוד פופולרית לחתונות היא סגול, במיוחד סגול בהיר. רעיון התלבושת הבא שלנו כולל שמלה סגולה וחמודה במיוחד המושלמת לחתונת קיץ. לשמלה שרוולים יפים והיא אלגנטית. עם שמלה כזו אתה יכול להתאים את הצבע גם לאביזרים שלך. ישנן אפשרויות לבוש רבות בצבע דומה המתאימות לכל אחד.

רעיון שמלה סגולה פשוטה ופסטלית

מָקוֹר: @דרום לופ

9. רעיון לשמלת אורח כלה קיצית עם סלסולים

הולכים לחתונת חוף? אז השמלה הבאה הזו יכולה להיות הבחירה המושלמת. השמלה קלילה, קיצית ומסוגננת. הוא קצר ובעל פירוט סלסול יפהפה. שמלה כזו תיראה מדהימה על החוף אבל אתה יכול גם לזרוח אותה עם כמה עקבים ותכשיטים נוצצים לחתונות אחרות גם בקיץ.

רעיון לשמלת אירוח לחתונת קיץ עם סלסולים

מָקוֹר: @diamondgirlsdiary

10. שמלה ארוכה ובהדפס פרחוני

שמלות מקסי ארוכות הן בחירה מצוינת לחתונת קיץ. השמלות האלה ישמרו על קור רוח אך גם נראות אופנתיות מאוד. השמלה המוצגת היא דוגמה נהדרת לאיזה סוג שמלה ארוכה תוכל ללבוש בחתונה. יש לו עיצוב יפה מהכתף וההדפס אלגנטי. כל אחד היה נראה מדהים בשמלה כזו.

שמלת הדפסת פרחים ארוכה

מָקוֹר: @silkfred