63 העיצובים הטובים ביותר לאמנות הציפורניים האביביים להעתיק בשנת 2020

31. עיצוב מסמר פרחוני ורוד ושחור

רק בגלל שזה אביב, זה לא אומר שאתה לא יכול להשתמש בצבעים כהים כמו שחור. השחור למעשה מחמיא לצבעי אביב בהירים בצורה מושלמת. הציפורניים הבאות הן דוגמה יפה. לכל מסמר עיצוב שחור וורוד הכולל פרחים ופסים. יש גם מסמר נוצץ. כפי שאתה יכול לראות, השחור נראה מהמם. נסה מסמרים כאלה או נסה למצוא עיצוב אביבי שחור -ורוד משלך.

עיצוב מסמר פרחוני ורוד ושחור

מָקוֹר: @badgirlnails

32. ציפורני קשת פסטל

אוהבים את ציפורני הפסטל? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא שלנו. כאן יש לנו מסמרים בקשת פסטל. הציפורן הראשונה כתומה וורודה והציפורן האחרונה צהובה בהירה. כל הציפורניים בין לבין משתמשות בגוונים אחרים כמו כחול וסגול מה שיוצר מראה קשת. זה רעיון כל כך אופנתי. אתה יכול לנסות את מראה הפסטל או להשתמש בגוונים חיים יותר.

מסמרים בקשת פסטל

מָקוֹר: @מסמר_שמש

33. רעיון ציפורניים פרחוני מאט

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר פרחוני תוסס. כל הציפורניים ורודות בהירות ולכל אחת יש עיצוב פרחוני בהיר ליד הקצוות. מסמרים כאלה מושלמים לאביב מכיוון שהם באמת אומרים אמירה. מראה זה יהיה מושלם לאירוע מיוחד כמו חתונה. עיצוב כזה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

רעיון ציפורניים מט

מָקוֹר: @ana0m

34. ציפורני אביב ורודות ונוצצות

תהרו במראה שלכם באביב הזה עם ציפורניים כאלה! הציפורניים בצבע ורוד בהיר וישנן שתי ציפורני מבטא. מסמר מבטא אחד כולו נוצץ והשני בעל עיצוב פאנקי ונוצץ. אתה יכול לשחזר את אמנות הציפורן הנוצצת בעזרת סרט ציפורן. זה יידרש סבלנות ותרגול אבל התוצאה הסופית שווה את זה!

ציפורני אביב ורודות ונוצצות

מָקוֹר: @badgirlnails

35. ציפורניים שחורות מאט עם אמנות פרחים

מוקדם יותר הציגנו ציפורני אביב שהשתמשו בצבע שחור. אם אהבת את הרעיון הזה, אז גם אתה תאהב את הרעיון הזה. כאן יש לנו עוד מניקור שחור מסוגנן, אבל לזה יש אומנות ציפורניים תוססת ופרחונית. הפרחים יפים והצבעים הבהירים מתאימים באופן מושלם לבסיס השחור. ציפורניים כאלה נהדרות לנשים האופנתיות שרוצות שהציפורניים שלהן יבלטו.

ציפורניים שחורות מאט עם אמנות פרחים

מָקוֹר: @ninanailedit

36. פסים, נצנצים ופרחים

הרעיון הבא שלנו הוא אלגנטי וסופר מסוגנן. לכל הציפורניים עיצוב שונה. האחד כתום ניאון, השני בעל אמנות פרחים בצבעי מים, השני נוצץ והציפורן האחרונה מכילה פסים. זהו עיצוב מהמם וזה עוד מניקור שיהיה מושלם אם אתה משתתף בחתונת אביב. המוצרים המשמשים ליצירת הלוק הם: פוני מבריק מאוורר, OPI Don’t Pretzel My Buttons ו- OPI הקישוט האהוב עלי.

עיצוב אמנות ציפורניים פרחוני אפרסקי

מָקוֹר: @badgirlnails

37. רעיון לציפורניים חמודות של אביב

מראה הציפורן הבא שיש לנו להראות לכם הוא כל כך צבעוני וחמוד! כל מסמר הוא בצבע פסטל שונה וכל אחת מעוטרת להפליא. תוכל לצפות במוצרים המשמשים ליצירת הלוק בדף למטה. נסה לשחזר את הציפורניים הללו או שאתה יכול לבחור באחד הצבעים במקום בכולם. כך או כך, זה ייראה מהמם. עיצוב מסמר כזה יראה נהדר על כל אורכי הציפורניים והצורות.

רעיון לציפורניים חמודות של אביב

מָקוֹר: @badgirlnails

38. ציפורניים יפות של פרחים

ציור פרחי ציפורניים הוא נהדר ללמוד כי אתה יכול לשלב אותו עם טרנדים אחרים של ציפורניים. ציפורניים אלה הן דוגמה מצוינת. חלק מהציפורניים פרחוניות, האחת נוצצת והאחרת כוללת עיטורי זהב. זהו שילוב חמוד וכל הסגנונות השונים נראים מושלמים יחד. אתה יכול לקנות קישוטי זהב באינטרנט והם יכולים להיתקע בקלות על הציפורניים שלך בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורני פרח יפות עם פרטי זהב

מָקוֹר: @xxlovelauren

39. עיצוב נייל ורוד ותפוז פסטל

שני צבעים נוספים שנראים מדהים ביחד הם ורוד פסטל וכתום. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את הציפורניים האלה. מניקור זה כולל ציפורניים כתומות וורודות עם מסמר מבטא נוצץ אחד. קל לשחזר אותו וייראה מסוגנן לכל אירוע. אתה יכול לנסות את כל הלוק או פשוט לבחור צבע אחד.

עיצוב ציפורניים בצבע ורוד ופסטל

מָקוֹר: @m.beauty.bar

40. רעיון לציפורניים של גלאם פרחוני לציפורני ארונות

לאחר מכן, יש לנו מראה זוהר מאוד! הציפורניים בצבע ורוד בהיר עם שני ציפורניים מבטאות בכל יד. שניים ממסמרי המבטא לבנים בעיצוב פרחוני והאחרים בעלי מראה קריסטל שונה. זהו מניקור מהמם שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. נסה את המראה הזה או שאתה יכול לנסות עיצוב פרחים אחר.

רעיון ציפורניים של גלאם פרחוני לציפורני ארונות

מָקוֹר: @riyathai87