43 רעיונות לציפורניים להשראת המאני הבא שלך

31. עיצוב מסמר כחול מסוגנן

העיצוב הבא הוא אחד האהובים עלינו. שני ציפורניים בצבע כחול מאט, לשניים עיצוב לבן וכחול מהמם ושני הציפורניים האחרות עירומות עם אבני חן כחולות. אתה יכול פשוט לצבוע גם את ציפורני האגודל בכחול. זהו רעיון מסמר נועז והוא יזהר את הלוק שלך. צור מחדש את כל המניקור או רק אחד או שניים מהעיצובים.

עיצוב מסמר כחול מסוגנן

מָקוֹר: @ניילוקוקטייל

32. ציפורניים סגולות מאט

מחפשים עיצוב ציפורניים מסוגנן אך קל ללבוש? אז זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו מסמרים סגולים מאט. הצבע הסגול כה בהיר ותוסס, זה יהיה גוון נהדר ללבוש לקיץ. זהו רעיון פשוט אך הוא אכן מביא הצהרה. אתה רק צריך לק סגול רגיל כדי ליצור את המראה הזה, כי אתה יכול להשתמש במעיל עליון מט כדי להעניק לך את הגימור הטרנדי. כמובן שאם יש לך לק מאט אז פשוט תשתמש בזה.

ציפורניים סגולות מט

מָקוֹר: @nailcity_gdl

33. הדפס נמר ועיצוב ציפורניים אדומות

לאחר מכן, יש לנו רעיון לציפורן פראית להראות לך. רוב הציפורניים אדומות מאט וישנן שתי מסמרות מבטא. מסמר מבטא אחד הוא עירום מאט והציפורן השנייה כוללת דפוס מסוגנן בהדפס נמר. כל הצבעים והתבנית נראים מדהים ביחד. יש הרבה הדרכות מקוונות שיכולות להראות לך כיצד ליצור את תבנית הנמר בעצמך. נסה את כל המניקור או נסה רק את הדפס הנמר.

הדפס נמר ועיצוב ציפורניים אדומות

מָקוֹר: @amanda.sudolll

34. עיצוב ציפורניים בעירום נוצץ

רעיון הציפורן הבא שיש לנו להראות לכם הוא כל כך יפה ואלגנטי. לכל מסמר עיצוב שונה הכולל אומברה, נצנצים ועוד. מניקור כזה יהיה מושלם לאירוע מיוחד, אולי למסיבה או לחתונה. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או לנסות רק אחד או שניים מהעיצובים. אם הוא מודגש מדי, תוכל ליצור גרסה עדינה יותר. פשוט השתמש פחות אבני חן ופחות נצנצים.

עיצוב ציפורניים בעירום נוצץ

מָקוֹר: @_allured

35. ציפורני שקד שחורות ואדומות

דוגמא מגניבה נוספת שתוכל לנסות על הציפורניים היא פסים. מסמרים אלה מראים כיצד ללבוש פסים בסגנון. חלק מהציפורניים שחורות מאט, שתיים אדומות ואחת הציפורניים בעלת פסים לבנים ושחורים. הפסים נראים כל כך מדהימים עם האדום והשחור. ניתן ליצור פסים בעזרת סרט ציפורניים או שבלונה. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לנסות עיצוב פסים מסוגנן משלך.

ציפורני שקד שחורות ואדומות

מָקוֹר: @dorkanails

36. ציפורני זהב ורוד ורד

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר גלאם. רוב הציפורניים צבועות בגוון ורוד בהיר ויש גם מסמר אחד מבטא זהב ורד. הזהב הוורוד והוורוד נראים מהממים יחד וזה אחד משילובי הצבעים האהובים עלינו. מסמר אחד בכל יד הוא בעל עיצוב ריינסטון גם הוא. זהו מניקור יפה ואלגנטי שייראה מדהים על כל אחד.

מסמרי ארונות ורודים וזהובים

מָקוֹר: @_allured

37. עיצוב קיץ קורל לציפורניים

רוצה שהציפורניים שלך ייראו קיציות? אז בחר עיצוב כזה! כאן יש לנו מניקור מסוגנן המשתמש בגווני אלמוגים בהירים. עיצובי הציפורניים בהם נעשה שימוש כוללים טיפים לאלמוגים, פסי זהב ונצנצים. זהו רעיון אופנתי והוא יהיה מושלם לעונת הקיץ. אתה יכול לשחזר את עיצובים שונים של הציפורניים או לנסות רק אחד. ניתן למצוא בקלות את צבעי האלמוגים ברשת.

עיצוב נייל אלמוגים לקיץ

מָקוֹר: @nailfashionbyjenny

38. ציפורניים ייחודיות וצבעוניות

אוהבים ללבוש ציפורניים ייחודיות וצבעוניות? אז בדוק את העיצוב הזה. שני מסמרים הם גווני פסטל רגילים ושלושה מסמרים כוללים אמנות ציפורניים יפה. זהו עיצוב ציפורניים חמוד ויפה כל כך. אמנות כזו תדרוש תרגול, אבל זה יהיה שווה את זה. אם אינך רוצה לצייר את התבנית ביד, תוכל להשתמש בשבלונה עם עיצוב דומה במקום זאת.

ציפורניים ייחודיות וצבעוניות

מָקוֹר: @amanda.sudolll

39. עיצוב ציפורניים פשוט ואלגנטי

רעיון הציפורן הבא הוא עיצוב גלאם ושיקי. שני מסמרים לבנים, שניים שחורים מאט ומסמר אחד מכוסה בנצנצים מזהב. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים כי הוא כל כך מסוגנן ויפה. צורת הציפורניים גורמת למניקור להיראות אלגנטי עוד יותר. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות במקום זאת נצנצים כסופים.

עיצוב ציפורניים פשוט ואלגנטי

מָקוֹר: @charmingnails_slc

40. רעיון עיצוב נייל גלאם

יש לכם אירוע מיוחד וצריך סט ציפורניים זוהר? אם כן, אתה צריך לראות את המניקור הזה. שני ציפורניים נוצצות, אחת אדומה ואחת עירומה. הציפורניים האדומות והעירומות מעוטרות באבני חן. זה רעיון מהמם לציפורניים וזה ידהים. זה מושלם לזמנים שבהם אתה רוצה להרשים.

רעיון עיצוב ציפורני גלאם לציפורניים ארוכות

מָקוֹר: @ציפורניים

41. אמנות עירום, שחור ושברון

דוגמא אופנתית נוספת שתוכל לנסות היא שברון. כאן יש לנו מניקור שבו שני מסמרים עירומים, אחד שחור מאט ומסמר אחד בעיצוב השברון. כפי שאתה יכול לראות, השברונים נראים כל כך מסוגננים. אתה יכול ליצור דפוס זה בעזרת סרט ציפורניים או עם סטנסיל. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך. שחזר זאת או השתמש בכל לוח צבעים אחר.

עירום, שחור ושברון אמנות ציפורניים

מָקוֹר: @badgirlnails

42. ציפורניים בהירות, מאט

אמנות הציפורניים הדרגתית הפכה לאחת המראות המגניבים ביותר שניתן לנסות. ציפורניים אלה כוללות שינוי צבע כמו אומברה אך משתמשים בצבעים נוספים. כפי שאתה יכול לראות כאן, לכל אחת מהציפורניים תערובת צבע שונה ליצירת מראה קשת. זהו רעיון ציפורניים מהנה וצבעוני המושלם לקיץ. אתה יכול ליצור מחדש את זה או להשתמש בכל שילוב של צבעים.

ציפורניים בהירות, מאט

מָקוֹר: @onyxfiles

43. עיצוב ציפורניים מנטה של ​​אומברה

לאחר מכן, יש לנו ציפורני בומר בייבי. ציפורני בומר בייבי כוללות אמנות אומברה בצבע ורוד בהיר ולבן. זה בדיוק כמו אומברה צרפתית או דהייה צרפתית. לכל הציפורניים האלה יש עיצוב אומבר והן מעוטרות באבני חן. זהו רעיון זוהר ושיקי שיהיה מושלם לכלה. אבני חן כאלה ניתן לרכוש באינטרנט וניתן להדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים.

עיצוב ציפורניים מנטה אומברה עם אבני חן

מָקוֹר: @cheyennesnails_

זה הסוף של רעיונות הציפורניים שלנו, הבעיה היחידה שיש לכם כעת היא להחליט איזה עיצוב כדאי לנסות!