43 צבעי השיער והרעיונות הטובים ביותר לסתיו לשנת 2019

21. דגשי בלונדינית דבש לשיער חום כהה

בעת בחירת הדגשים בלונדיניים אתה לא צריך לדבוק בצבע אחד. אתה יכול להוסיף מספר גוונים לשיער כמו התמונה המוצגת למטה. השילוב של בלונדיניות בהירות וכהות יותר מדהים והוא מעניק לשיער מראה טבעי. שיער כזה יעניק לך מראה קיצי גם כשהעונה השתנתה, כך שתוכל להכניס את הקיץ לסתיו.

דגשים בלונדיני דבש לשיער חום כהה

מָקוֹר: @mane.therapy

22. חום חם עד בלונדינית דבש

לאחר מכן, יש לנו תערובת צבע נוספת. השיער מתחיל להיות כהה מאוד, ואז מתמזג לחום בהיר ואז הופך לבלונדיני. אנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה מכיוון שהוא סופר מסוגנן. שיער כזה יתאים לכל אחת וזו דרך מצוינת לעדכן את הלוק שלך לעונה החדשה.

חום חם עד שיער בלונדיני דבש

מָקוֹר: @anunziohair

23. שיער אמבר סתיו

הבא ברשימה שלנו הוא הרעיון הנפלא הזה של צבע שיער אומברה. הטונים בשימוש משתלבים בצורה כל כך יפה. אנו אוהבים את הגוונים המשמשים במראה זה מכיוון שהם כל הצבעים האופנתיים לעונה. יש את החום הכהה, האדום הנחושת והבלונדינית. עם סגנון זה אתה לא צריך להתפשר אתה יכול לקבל את כל הצבעים המסוגננים באחד.

סתיו Ombre רעיון צבע שיער

מָקוֹר: @cassiohpro

24. גוונים אדומים חמים לקראת הסתיו

רעיון השיער הבא הוא מודגש, יפה והוא מושלם לסתיו. לשם כך, השיער צבוע בגוונים אדומים כהים ובהירים. אדום הוא צבע כה נהדר לעונת הסתיו מכיוון שהוא חם והוא יאיר את המראה שלך בימים האפורים הקרים יותר. אנחנו אוהבים את רב הגוונים והצבע שכזה ייראה מדהים על כולם. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בגוונים אדומים בהירים או כהים יותר.

דגשים אדומים חמים לסתיו

מָקוֹר: @colour.jade

25. נקודות עיקריות של בלונד קרמל

בלונדינית היא אחת מבחירות הצבעים הפופולריות ביותר. יש כל כך הרבה גוונים שונים ואחד יפה לסתיו הוא בלונדיני קרמל. עם בלונד קרמל, אתה עדיין מקבל את המראה הבהיר הזה אבל יש לו רק גוון חם יותר המושלם לתקופה של השנה. כפי שאתה יכול לראות, זה נראה מדהים גם עם צבעי השיער הכהים יותר.

נקודות עיקריות של בלונד קרמל

מָקוֹר: @danilocabelos

26. מיזוג צבע כהה עד בלונדיני

רעיון השיער הבא הזה פשוט מהמם. כאן יש לנו תערובת יפה. לשם כך, השיער מתחיל בגוון כהה מאוד שיכול להיות שחור או חום ואז הצבע הופך בהיר בהדרגה עד שהוא בלונדיני. אנחנו אוהבים את זה כי אין לזה שינוי צבע בולט במיוחד כמו אומברה כי השיער מתמזג עד שהוא הכי קליל. זה מראה מהמם וזה באמת אומר הצהרה.

מיזוג צבע כהה עד בלונדיני

מָקוֹר: @colorbykendyl

27. דגשים חומים בהירים

כשהעונה משתנה, זה הזמן המושלם לשנות את השיער ולנסות משהו חדש. עם זאת, זה לא חייב להיות שינוי דרמטי. אתה יכול לנסות משהו כזה. כאן יש לנו שיער כהה עם דגשים עדינים. נקודות השיא עדינות מכיוון שהן לא בהירות בהרבה מהשיער. צבע מפתח נמוך כזה פשוט יעניק לשיער שלך מראה בריא וזה ייתן לשיער הרמה. אתה יכול לנסות את זה עם כל צבע שיער, פשוט בחר הדגשים שהם בגוון קרוב.

הדגשים חומים בהירים עדינים

מָקוֹר: @tabetha_and_co

28. רעיון צבע ג’ינג’ר נועז ובלונדיני תות

לאחר מכן, יש לנו מראה אדום נוסף להראות לך. הפעם לשיער תערובת צבע ג’ינג’ר ובלונדינית תות. שורשי השיער כהים למדי והצבע משתנה בהדרגה עד שנגיע לגוון הבלונדיני הבהיר יותר. זהו רעיון צבע מהמם וזה פשוט המראה המושלם לסתיו. אתה יכול לשחזר את זה או לבחור רק אחד מגווני האדום לכל צבע.

רעיון צבע ג'ינג'ר נועז ובלונדיני תות

מָקוֹר: @megan.e.grimm

29. שיער כהה עם גוונים סגולים

עוד צבע חובה לסתיו הוא סגול כהה ורעיון השיער הזה מראה איך ללבוש אותו בסטייל. כאן יש לנו שיער כהה וכפי שאתה יכול לראות, יש לו גוונים סגולים. הצבע הסגול פשוט כל כך מסוגנן ויפה. בשיער הכהה הוא עדין למדי כך שככל שהשיער שלך בהיר יותר, הצבע הסגול יהיה נועז יותר. זהו אחד האהובים עלינו!

שיער כהה עם גוונים סגולים

מָקוֹר: @tabetha_and_co

30. שיער אדום חריף

לתבל את המראה שלך לסתיו עם צבע שיער כזה! כאן יש לנו צבע שיער אדום חם עם דגשים נחושתיים שעוברים דרכו. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה כי הוא כל כך חריף ולוהט. שיער כזה יראה מדהים על כולם. צור מחדש את זה או שאתה יכול אפילו להוסיף כמה הדגשות בלונדיניות מדי.

שיער אדום חריף לסתיו

מָקוֹר: @hair_elizabetharthurpuredy