63 עיצובים פשוטים אך מושכים את העין

31. ציפורניים בעירום עם כסף מתכתי

הוסף כסף אופנתי לציפורניים שלך בעיצוב כזה. ציפורניים אלה קצרות ועורומות עם מסמר מבטא כסוף אחד בכל יד. לציפורן המבטא יש שני פסי כסף מסוגננים. המראה קל לשחזור ואתה יכול להשתמש בקלטת מתכתית. אתה יכול לנסות גם סרט כסף.

ציפורניים בעירום עם סרט כסף מתכתי

מָקוֹר: @nailsrnd

32. ציפורני לב יפות

הרעיון הבא שלנו הוא יפה וחמוד במיוחד. כאן יש לנו מסמרים עירומים עם מסמר מבטא עדין אחד. לציפורן המבטא לב אדום מדהים. זה מראה כל כך פשוט אך יעיל. אתה יכול לקנות לבבות לציפורניים שלך באינטרנט. אלה יהיו מושלמים לאירועים כמו תאריך לילה ויום האהבה.

ציפורני לב יפות

מָקוֹר: @kangannynails

33. ציפורניים ורודות עם נצנצים עדינים

אוהב ורוד? אז הציפורניים האלה הן בשבילך. מניקור זה כולל מסמרים ורודים ויפים בעיצוב מבטא מסוגנן. לציפורן המבטא יש טאטא עדין של נצנצים ורודים לאורך הציפורן. זהו מראה עדין ועדין מאוד אך הנצנצים יתפסו את האור והנוצצים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה!

ציפורניים ורודות עם נצנצים עדינים

מָקוֹר: @tior_nails

34. ציפורניים טיפ צרפתי עם כחול

לאחר מכן, יש לנו דרך נוספת להגביר את המאני הצרפתי שלך. למראה זה יש את הטיפים הקלאסיים בעירום ולבן עם הבדל תוסס אחד. על מסמר אחד בכל יד יש קו כחול מסוגנן מתחת לכל קצה. זה מאוד פשוט, אבל כפי שאתה יכול לראות, זה ממש מושך את העין. צור מחדש את המראה הכחול או בצבע אחר. ורוד היה נראה מדהים.

ציפורניים עם טיפ צרפתי עם כחול

מָקוֹר: @nailsrnd

35. ציפורניים קלות עם זהב עדין

הרעיון הבא שלנו הוא מאוד עדין אבל סופר מסוגנן. זהו אחד האהובים עלינו. הציפורניים כולן צבועות בגוון בהיר ויש שני עיצובים עם מבטא. על שניים מהציפורניים יש קו זהב דק מאוד. שני הקווים נכנסים זה לזה ונראים כמו המפגש. זהו רעיון מהמם, אופנתי וקלאסי. אתה יכול לנסות מראה דומה עם כסף.

ציפורניים בהירות עם זהב עדין

מָקוֹר: @kangannynails

36. ציפורניים אופנתיות בעירום עם אמנות ציפורניים שחורות

אתה יכול ליצור עיצובים מדהימים רבים עם קווים פשוטים. הציפורניים האלה הן דוגמה מדהימה. הציפורניים כולן עירומות ולכל מסמר יש דפוס קו שחור אופנתי לאורך כל צד. למרות שהעיצוב מינימלי ופשוט, הוא באמת נותן אמירה.

מסמרים אופנתיים בעירום עם אמנות ציפורניים שחורות

מָקוֹר: @tior_nails

37. ורוד, אפור ונצנצים

אפור הוא צבע ציפורן חובה. הוא שיק בפני עצמו וניתן ללבוש אותו עם נצנצים, מתכתיים, כרום, צבעים בהירים ועוד. מסמרים אלה מראים כיצד ללבוש אפור להפליא. רוב הציפורניים בוורוד בהיר עם מסמר אחד מבריק אפור וציפורן נוצצת אפורה אחת. נסה את כל המראה או בחר אחד משני הציפורניים. זהו רעיון מאני מסוגנן שיתאים לכולם.

ציפורניים ורודות, אפורות ונוצצות

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

38. מסמרים ארון ניטראליים

לאחר מכן, יש לנו מראה נייטרלי מסוגנן. כל מסמר נצבע בגוון ניטרלי בהיר למעט הגוון החום האופנתי. למרות שכל צבע שונה, כולם מחמיאים זה לזה להפליא. זהו מראה בעל אמירה שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל.

מסמרים פשוטים לארון נייטרלי

מָקוֹר: @kangannynails

39. ציפורניים כחולות רכות עם אבני חן

עוד צבע יפה לציפורניים שלך הוא כחול. כאן יש לנו כחול רך מאוד שהוא פשוט ומפתח נמוך, אבל סופר מסוגנן. לציפורניים הכחולות יש מסמר מבטא נוצץ אחד בעל עיצוב קריסטל יפה. זהו רעיון ציפורניים מדהים ותוכלו לשחזר את המראה בגוון דומה, עם או בלי אבני החן.

ציפורניים כחולות רכות עם אבני חן

מָקוֹר: @nikishina.nail.studio

40. רעיון לציפורניים נוצצות נוצצות

הרעיון הבא שלנו הוא מבט נוצץ נוסף. הציפורניים בגוון בהיר עם טאטא עדין של נצנצים. מסמרים אלה הם הוכחה לכך שנוצץ יכול להיות נינוח ומסוגנן. אתה לא צריך לעלות יותר מדי על החלק העליון כדי להשיג מראה אופנתי ואלגנטי. אתה יכול להשתמש בעיצוב זה עם כל שילוב צבעים שמתאים לך.

רעיון לציפורניים נוצצות נוצצות

מָקוֹר: @superflynails

41. ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם קישוטי כסף

תן לציפורניים הוורודות שלך קצה עם עיצוב כזה. הציפורניים ורודות בהירות למדי עם קישוטים כסופים. על כל מסמר יש שלושה עיגולים קטנים. אתה יכול לקנות קישוטי ציפורניים קטנים כמו אלה באינטרנט והם קלים ליישום.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם קישוטי כסף

מָקוֹר: @phenomenail

42. ציפורניים בעירום עם טיפים לבנים דקים

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה בהשראת מניקור צרפתי. לאלה יש את הגוון העירום הקלאסי אבל קצה הלבן דק במיוחד ומתעגל יפה סביב הציפורן. זהו מראה אופנתי, מסוגנן ואלגנטי שיתאים לכל אחד. עיצוב כזה יעבוד על כל צורת ציפורן ועל כל אורך הציפורן.

ציפורניים בעירום עם טיפים לבנים דקים

מָקוֹר: @laquenailbar

43. אמנות הציפורן שיק ליין

שחור ולבן הוא שילוב צבעים כל כך אופנתי. עם מסמרים כאלה אתה יכול לראות למה! ציפורניים אלה עירומות ולשלוש מהציפורניים פס שחור ואילו לשניים מהציפורניים יש לבן. זהו מראה פשוט אך יצירתי מאוד. זה מושלם עבור הנשים שרוצות לגזז את הציפורניים.

שיק ליין ציפורניים

מָקוֹר: @tior_nails

44. ציפורניים ורודות עם פרח לבן

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר יפה ופשוט. הציפורניים ורודות ויש מסמר מבטא אחד עם פרח לבן. זהו עיצוב ציפורניים אופנתי והוא מושלם לאביב ולקיץ. ניתן לצבוע את עלי הכותרת בעזרת מברשת דקה ולהשתמש בכלי נקודה למרכז הפרח.

ציפורניים ורודות עם פרח לבן

מָקוֹר: @beautyby_angharad

45. ציפורניים בעירום עם אבני חן

רעיון הציפורן הבא הוא גלאם ומדהים. למראה זה הציפורניים הן עירום מבריק ומעוטרות באבני חן. זה רעיון כל כך פשוט ונוצץ. לשחזר את כל הלוק או לשים את אבני החן על מסמר אחד. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ולהדביק אותן על לק רטוב, ואז למרוח שכבה עליונה.

ציפורניים פשוטות בעירום עם אבני חן

מָקוֹר: @stylizacjakarolinawiatr

46. ​​גוונים שונים של כחול

אם אתה אוהב צבעים עזים, אז תסתכל על זה. כאן יש לנו מני שמשתמש בכל גווני הכחול השונים. דבר כזה קל מאוד ליצור כיוון שתזדקק רק לצבעים השונים. אתה יכול להשתמש בעיצוב זה על כל אורכי הציפורניים והצורות. אנחנו אוהבים את זה וחושבים שזה יצהיר.

ציפורני שקד כחולות קצרות

מָקוֹר: @haramianails

47. פרפר ציפורניים

מחפשים עיצוב ציפורניים יפה ובהיר? אם כן, בדוק זאת. לציפורניים אלה יש צבעים שונים ומסמר אחד מעוטר בפרפרים. אתה יכול להפוך את המאני הזה לפשוט עוד יותר על ידי שימוש בצבע אחד על כל הציפורניים עם הפרפרים. אתה יכול לקנות פאייטים לפרפר באינטרנט ולהדביק אותם על לק רטוב.

פרפר ציפורניים

מָקוֹר: @biaamei

48. ציפורניים ורודות למדי

תהיה יפה בוורוד עם המני הבא הזה. למראה זה, השתמשו בכמה גוונים שונים של ורוד כהה ובהיר, כמו גם בגוון אדום. זהו עיצוב ציפורניים מדהים והוא נהדר לאביב ולקיץ. הוא מושלם למי שאוהב ורוד וניתן להשתמש בו על כל אורך וצורה של ציפורניים.

ציפורניים די ורודות מאט

מָקוֹר: @amanda.sudolll

49. ציפורניים קצרות בעירום עם כוכבים

אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הבא וזה אחד האהובים עלינו. הציפורניים קצרות ועורומות וכל אחת מעוטרת בכוכבי ניאון. זהו מני מהנה לאביב ולקיץ והכוכבים קלים ליצור. פשוט קנה סטנסיל כוכבים והשתמש בפוליש ניאון עם השבלונה. נסה משהו דומה או הניח את הכוכבים על מסמר אחד בלבד.

ציפורניים קצרות עם כוכבים צבעוניים

מָקוֹר: @_beyliz_

50. ציפורניים מאט עירום עם נוצץ

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב מסמר עירום להראות לך. הפעם כל הציפורניים פשוט עירום מאט וכל אחת מעוטרת בנצנצים זהובים סביב הציפורן. זה רעיון מהמם וקל ללבוש אותו. לעיצוב זה תזדקקו לק ציפורניים עירום, לק זהב נצנץ ומעיל עליון מט. אם עירום הוא לא הדבר שלך, נסה את העיצוב בצבע אחר כמו ורוד או סגול.

ציפורניים קצרות בעירום מאט

מָקוֹר: @m.beauty.bar

51. ציפורני לבנדר מסוגננות עם נצנצים

רעיון הציפורן הבא מסוגנן ומנצנץ! שימשו שלושה פוליש שונים הכוללים לבנדר מאט, נצנצים סגולים ולבנדר כרום. זה עיצוב ציפורניים יפה וזה ייראה מדהים על כולם. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בשילוב בצבעים אחרים, אולי אפילו נסה כסף או זהב. עיצוב זה ייראה נהדר גם על ציפורניים קצרות יותר.

ציפורניים לארון לבנדר

מָקוֹר: @m.n.b. יופי

52. מני גיאומטרי שיק

כמה עיצובים מסמרים נראים מסובכים אבל הם יכולים להיות די פשוטים. זהו אחד מהם. כאן יש לנו עיצוב ציפורניים סופר שיק. הציפורניים עירומות. אז שימשו שחור וגוון עירום אחר ליצירת דפוס גיאומטרי אופנתי. אתה יכול ליצור את המראה הזה בעזרת סרט ציפורניים. נסה זאת או שאתה יכול להשתמש בצבעים שונים.

מני גיאומטרי שיק

מָקוֹר: @superflynails

53. עיצוב ציפורניים אלגנטי

אוהבים עיצובים אלגנטיים? אם כן, הרעיון הזה הוא בשבילך. כאן יש לנו אומברה צרפתית וחלק מהציפורניים מעוטרות גם באבני חן קטנטנות. זהו רעיון ציפורניים יפהפה ואבני החן הדהימו את המראה. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בצבע בלוק אחד במקום אומברה. ניתן לרכוש אבני חן באינטרנט.

ציפורני Ombre צרפתיות אלגנטיות

מָקוֹר: @stylizacjakarolinawiatr

54. ציפורניים כחולות ועירומות

לאחר מכן, יש לנו עוד מסמר כחול יפה להראות לך. למראה זה יש לנו ציפורניים כחולות בהירות. לשלושה מהציפורניים קו אלכסוני כשצדו האחד תכלת ומצד שני עירום. זהו רעיון מסוגנן ונוצץ המושלם לקיץ. ניתן ליצור קו מסודר באמצעות סרט מסמר ולצבוע את הצבעים משני הצדדים.

ציפורני ארונות בצבע תכלת

מָקוֹר: @kessyjones.nails_beauty

55. אמנות ציפורן דובדבן

רעיון הציפורן הבא כולל אמנות דובדבן חמודה. למראה זה, הציפורניים בצורת שקד קצרה ועליהן צבועים דובדבנים. עיצוב הדובדבן כל כך יפה וגם הטיפים הכחולים נראים מדהים. אתה יכול לקנות מדבקות לציפורן דובדבן או שאתה יכול לצבוע אותן ביד. יש הדרכות באינטרנט.

אמנות ציפורניים חמודות

מָקוֹר: @hardasnails_studio

56. מאני האופנתי האופנתי

מחפש משהו אופנתי אבל פשוט? אם כן, זה בשבילך. שני ציפורני הקצה כהות וגוונים שונים של כחול ועירום משמשים על הציפורניים האחרות. אנחנו אוהבים את לוח הצבעים הזה, הוא כל כך מסוגנן והוא יהיה מושלם לסתיו ולחורף. זה ייראה נהדר גם על ציפורניים ארוכות יותר.

אופנתי כהה מאני לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @lovefreshpaint

57. ציפורניים חמודות בעירום עם נקודות פולקה צבעוניות

נקודות פולקה הן עוד עיצוב פשוט אך יפה. הנה דרך מדהימה ללבוש נקודות. הציפורניים קצרות ומערומיות עם נקודות פולקה צבעוניות. זהו רעיון מהנה ותוכלו ליצור נקודות בעזרת כלי נקודות. ניתן להשתמש בכל צבע עבור נקודות פולקה.

ציפורני Polka Dot צבעוניות

מָקוֹר: @naailartbar

58. ציפורניים ורודות עם פרפרים

לאחר מכן, יש לנו עיצוב פרפר נוסף. הפעם הציפורניים ורודות ושני ציפורניים בכל יד מעוטרות בפרפרים. זה עיצוב מדהים ואתה יכול לצייר ביד את הפרפרים או שאתה יכול לקנות מדבקות לציפורניים. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מהממות. נסה זאת או הניח פרפרים על כל הציפורניים.

ציפורניים ורודות עם פרפרים

מָקוֹר: @מסמרים

59. אומברה צרפתית עם אבני חן

אוהבים את האומברה הצרפתית? אם כן, זה בשבילך. כפי שאתה יכול לראות, בכל הציפורניים יש אומברה אופנתית אך רק באחד הציפורניים הוסיפו אבני חן. זה רעיון מדהים ומשהו כזה יהיה מושלם לחתונות. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ותוכל לנסות את המראה הזה עם כל שילוב צבעים.

ציפורני אומברה צרפתיות עם אבני חן

מָקוֹר: @גנדזיוצ’ה

60. ציפורניים בעירום עם אמנות בוטנית

אם אתה אוהב מסמרים פשוטים ומתוחכמים יותר, אז זה בשבילך. כאן יש לנו מסמרים עירומים ויש שני עיצובים עם מבטא. אמנות המבטא כוללת דפוס בוטני לבן. זה רעיון מדהים וזה כל כך קל ללבוש. משהו כזה יתאים לכל אורכי הציפורניים והצורות. ניתן לצבוע ביד עיצוב דומה או להשתמש בשבלונה.

ציפורניים בעירום עם אמנות בוטנית

מָקוֹר: @nailsrnd

61. ציפורניים קלות עם טיפים צהובים

הוסף גוון של צבע למראה שלך עם עיצוב כזה. המאני הזה כולל ציפורניים בהירות ולכל אחת יש פס צהוב ניאון לאורך החלק העליון. אז הצהוב נראה כמו עצות. זה רעיון כל כך אופנתי ופשוט. אתה יכול ליצור מחדש את זה או להשתמש בכל צבע מודגש עבור הטיפ. ורוד ניאון יהיה מושלם לקיץ.

ציפורניים בהירות עם טיפים צהובים

מָקוֹר: @nailsrnd

62. מני כחול די

הרעיון הבא לציפורן כולל מני מני כחול יפה. למראה זה, רוב הציפורניים בצבע תכלת ויש מסמר מבטא כחול נוצץ. זהו עיצוב נוסף המושלם לאביב ולקיץ. זה קל ליצור וזה ייראה נהדר גם על ציפורניים קצרות יותר. אתה יכול גם להשתמש בגוונים כחולים כהים יותר אם הגוונים הבהירים אינם הדבר שלך.

מני כחול די

מָקוֹר: @nailsbykatrins

63. ציפורניים נוצצות עם קשת

לאחר מכן, יש לנו מבט נוצץ. הפעם הציפורניים אפורות עם אומבר נצנצים. לציפורן אחת יש גם קשת כסופה חמודה. אנחנו אוהבים את המאני הזה כי הוא כל כך חמוד ונוצץ. אתה יכול לקנות קשתות קטנות לציפורניים שלך באינטרנט. אתה יכול לשחזר את המראה הזה על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורניים נוצצות עם קשת

מָקוֹר: @naislbyeffi

אנו מקווים שקיבלת השראה מעיצובים מסמרים פשוטים ומושכי עיניים אלה.