41 מסמרים יצירתיים של יום פטריק הקדוש שתאהבו

31. ציפורניים מהממות של יום פטריק הקדוש

הרעיון הבא לציפורן מהמם. לחלק מהציפורניים יש אמנות קלטית, לאחת יש תפר ולציפורניים האחרות עיצוב ריינסטון ירוק גלאם. אנחנו אוהבים איך כמה נושאים פופולריים התערבבו עם אמנות אירית מסורתית יותר. זהו מראה יפה והוא יתאים לכל אירוע החל מחגיגות עם המשפחה ועד למסיבה.

ציפורניים מהממות של יום פטריק הקדוש

מָקוֹר: @milunatas

32. עיצוב סיר של מסמר זהב

לאחר מכן, יש לנו סיר נוסף בעיצוב זהב. הפעם, כמה מסמרים הם בגווני ירוק שונים ולציפורן אחת בכל יד יש גם סיר זהב עם קשת. זהו מראה מהנה וייחודי. זה מראה דרך נוספת להשתמש בפייטים מזהב כמו אלה שהוצגו קודם לכן. אמנות הציפורן נוצרה עם נצנצים מ- Wildflowers Nail Academy וישנה גם רשימה מלאה של לקים בקישור האינסטגרם למטה.

עיצוב מסמר זהב

מָקוֹר: @getnailedbyriss

33. תלתן ונצנוצים

אוהבים את ציפורני השמרוק עם ניצוץ קטן? אם כן, עליך לבדוק זאת. מסמר אחד ירוק בהיר, אחד ירוק כהה עם פאייטים נוצצים והציפורניים האחרות עירומות עם עיצוב תלתן ירוק. זהו מני אופנתי בגלל הצבעים הירוקים השונים והוא חוגג גם את האירוע המהנה. ציפורניים כמו זה יראו מדהים גם על ציפורניים ארוכות יותר.

ציפורניים עם תלתן וניצוצות

מָקוֹר: @superflynails

34. ציפורני סנט פטריק נוצצות

עיצוב הציפורן הבא הוא עוד נוצץ. הפעם הציפורניים ירוקות נוצצות למעט אחת. מסמר המבטא לבן עם שמץ נוצץ. זהו מאני יפה של יום פטריק הקדוש והוא יתאים לכולם. זה די פשוט לשחזר. תזדקק לק נצנצים ירוק, לק לבן ושבלונה לציפורן תלתן.

ציפורני סנט פטריק נוצצות

מָקוֹר: @nailartbypam

35. עיצוב מסמר קשת מהנה

אם אתם מחפשים מאני ייחודי יותר של יום פטריק הקדוש, זה יכול להיות מושלם בשבילכם. למראה זה נוצרה קשת חמודה לקראת הקצה העליון של הציפורן. שאר הציפורן עירומה והתווספו נצנצים עדינים מעל. זוהי דרך מהנה ונועזת ללבוש את אמנות הציפורן בקשת. אתה יכול לצבוע ביד קשת כזו או להשתמש בסרט דבק. שחזור את המראה הזה או הוסף מסמר מבטא זהב, זה יהיה מדהים.

עיצוב מסמר קשת מהנה

מָקוֹר: @superflynails

36. קשת, זהב ושמרוקס

לאחר מכן, יש לנו גרסה נוספת של עיצוב הזהב, המקלפות ועיצוב הקשת. למראה זה מסמר אחד ירוק, אחד לבן עם קשת וסיר זהב ואילו האחרים לבנים עם תלתן. זהו מאני קלאסי של יום פטריק הקדוש וזו דרך מצוינת להראות שאתה חוגג. ציפורן הקשת תצטרך לצבוע ביד, לכן הקפד להתאמן ולהשתמש במברשת דקה. תוכלו למצוא הדרכות קשת וסיר זהב לציפורניים באינטרנט.

קשת, זהב ומערבות

מָקוֹר: @_hannahweir_

37. ציפורניים בעירום עם טיפים נוצצים ירוקים

אולי כל הקשתות והתלתן קצת מוגזמות עבורך … אם כן, זה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו ציפורניים עירומות עם טיפים ירוקים נוצצים. זהו מראה אופנתי ואלגנטי שיתאים לכולם. אתה יכול ללבוש את המאני הזה גם אחרי יום פטריק הקדוש כי הוא ייראה מסוגנן כל השנה. אתה יכול לשחזר את זה או ללכת על עיצוב קצה ירוק אפילו קטן ועדין יותר.

ציפורניים בעירום עם טיפים נצנצים ירוקים

מָקוֹר: @diamondnailsstudio

38. ציפורניים חמודות קשת יום פטריק

עיצוב הציפורן הבא הוא אחד האהובים עלינו. לציפורן הראשונה יש תפר, לציפורניים הבאות כולן פסי קשת ובאחרונה יש סיר זהב. אנחנו אוהבים את זה מכיוון שכאשר האצבעות ביחד, אמנות הקשת מתחברת ומשלימה ליצירת קשת מלאה. זה רעיון חכם, חמוד ומהנה.

ציפורניים חמודות של קשת

מָקוֹר: @lemoney2

39. עיצוב ציפורניים קלטי יפהפה

אם כל הצבעים הבהירים לא ממש בשבילך, אז תסתכל על זה. זהו רעיון מאני ייחודי נוסף של יום פטריק הקדוש. כל הציפורניים ארוכות וצבועות בשחור. בחלק מהציפורניים יש זילוף של נצנצים ירוקים ואילו לאחרים יש עיצוב צלבי צלבי. זהו מני מדהים והוא חוגג את אירלנד בצורה יפה. אתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים סלטיקות באינטרנט.

עיצוב ציפורניים קלטי יפהפה

מָקוֹר: @livgordon1

40. מזל של הציפורניים האיריות

הביאו את המזל של האירים לציפורניים עם המאני החמוד הזה. חלק מהציפורניים פשוט ירוקות, באחרות יש ציפורניים בהשראת מזל. באחת יש את המילה מזל עם שחף ואילו השני לבן עם תלתן ופרסות זהב. זהו עיצוב מהנה. אתה יכול לראות באילו מוצרים השתמשו ולצפות במדריך בעמוד של הציפורן. פשוט לחץ על הקישור למטה.

המזל של הציפורניים האיריות

מָקוֹר: @nailsbycambria

41. ציפורני זהב נצנצים של יום פטריק הקדוש

לאחר מכן, יש לנו עיצוב נוצץ נוסף. הפעם הציפורניים עירומות עם טיפים מנצנצים מזהב. הציפורניים מסתיימות בתלתן ירוק למדי. אומנות הציפורן הזו כל כך זוהרת והיא מושלמת לחגיגות. אנו חושבים שהאמנות תיראה מדהימה על ציפורניים ארוכות יותר כגון ציפורני סטילטו או ארונות קבורה. אתה יכול ליצור את זה מחדש או להשתמש בזהב עדין יותר. כך או כך, הציפורניים שלך יהיו נהדרות.

זהב נצנצים ותלתן

מָקוֹר: @superflynails

אנו מקווים שקיבלת השראה מציפורני יום פטריק הקדוש שלנו!